Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

This is Us - tidenes beste dramaserie

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-20, 21:05   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

This is Us - tidenes beste dramaserie

Aldri, aldri har jeg sett noe bedre! Jeg blir så grepet av historien, de store linjene og de små detaljene, hvordan serien veksler mellom fortid og nåtid med eksepsjonell effekt - og ikke MINST skuespillerprestasjonene.

Som Gilmore Girls-fan er det fascinerende å se Milo Ventimiglia i en så annerledes rolle som Jack Pearson. For en dybde i karakteren.

Det eneste jeg har å utsette på serien er at jeg synes Rebecca Pearson er flat i den eldre utgaven av seg selv. Jeg får ikke helt tak i henne som eldre.

Jeg vil veldig gjerne høre hva andre synes om serien! Husk spoiler tags - jeg ser på sesong 2 nå.

(Serien kan sees på Amazon Prime. Jeg vet ikke om den kan sees andre steder? Den er vel verdt et abonnement.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 19-02-20 kl 21:56.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no