Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hurtigruten minutt for minutt

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-11, 01:26   #21
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg ser ikke på TV, så dette har jeg ikke fått med meg. Det hørtes i grunn ut som en god grunn til å begynne å se på TV igjen.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 02:30   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Det er finfin pausefisk. Jeg liker.

  Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 03:07   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det var en utrolig flott opplevelse som definitivt ikke bare er forbeholdt gæmliser.

Enig! Utrolig flott reise, og det med gæmliser med lilla hår er bare fordommer. Jeg synes det var utrolig mange sporty friluftsmennesker ombord jeg. I tillegg til styrtrike turister, studenter, yrkessjåfører og det meste annet. Flotte skip med langt over gjennomsnittet god service, nydelig mat osv. Helt topp!! Kunne reist med en gang om det ikke hadde vært så sabla dyrt. Prisen må faktisk være eneste minuset med Hurtigruten.

Flott program og konsept levert av NRK.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 07:54   #24
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg har ikke sett på(til nå), men jeg liker å reise med hurtigruta. Håper jeg en gang kan reise mellom Krikenes og Bergen. Fram til nå har jeg bare reist relativt korte distansereiser, den lengste distansen var fra Hammerfest til Risøyhamn.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 08:04   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg elsket programmet med Bergensbanen, men er litt usikker på om de klarer å levere samme kvalitet i 5 og en halv dag.

Vi så på litt i går, og kommer helt sikker til å titte innom med ujevne mellomrom.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 08:38   #26
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Kommer definitivt til å kikke innom titt og ofte, og har plottet inn strekningen der de passerer svigers på getboksen så datteren også får sett det fra sjøveien. Det går nemlig midt på natten, ikke helt aktuelt å sitte oppe for å se nei.
Men jeg har hatt lyst til å ta den mange ganger men får aldri til å prioritere det, så kanskje jeg må få meg blått hår?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:32   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Det går visst nå og.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:34   #28
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

For meg ble det noe veldig ironisk over bruken av ordet "Hurtig".



Ble litt for kjedelig for meg.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:35   #29
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det går visst nå og.

De sender hele tiden. 5 1/2 døgn.

Fra NRK.no/hurtigruten:

Sitat:

Vi sender hele turen, direkte, minutt for minutt i 134 timer!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:39   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Kan bli någet kjedelig å se hele turen.

Jeg har reist Bergen-Trondheim en gang da vi flyttet oppover med nyfødt baby.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:40   #31
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Eh... nei.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 09:59   #32
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Ja! Fant den nå og den kommer til å stå på i hele dag

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 10:04   #33
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.959
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg vil ikke gå glipp av et eneste minutt!

Lykke til, Smukken - jeg tipper at du kommer til å bli firkantet i øynene før programmet er omme.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 10:08   #34
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg syns det er like interessant som å se ut av vinduet.. (men så har jeg en ganske dårlig tv også da, så kanksje det er derfor?)
Husker da de sendte NSB togtur fra oslo til bergen...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 10:12   #35
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg syns det er fasinerende. Har tatt turen Bergen-Trondheim og Bodø- Bergen, og noen korte turer og syns det er en behagelig reisemåte

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 10:31   #36
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg misliker TV som står på i bakgrunnen med folk som snakker og bare støy, men Hurtigruten er ypperlig bakgrunns-TV. Blir litt nasjonalromantisk av det ja, får 17.mai-følelse.

Vi tok Hurtigruten tur retur Trondheim i fjor vinter, og jeg likte det veldig godt. På turen nedover hadde vi en av båtene med boblebad utendørs, så da tok vi oss et utendørs bad i strålende, iskaldt, vintervær. Storesøster syntes det var veldig gøy.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 10:39   #37
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

For meg ble det noe veldig ironisk over bruken av ordet "Hurtig".

Markedsføringsteamet satte ned foten da "Snegleruten" og "Treigeruten" ble foreslått.

Jeg synes dette er en fantastisk idé. Her viser NRK hvorfor det er viktig at de finnes. For meg er dette det motsatte av alle andre TV-trender med programmer der folk har sex/utleverer seg selv, kjæresten, svigermor, naboen/snakker om kjendiser og det skal skje noe "dramatisk" hele tiden. En 134 timers båttur med litt intervjuer og korps på kaia er så rolig og fint. Kanskje det kan kalles zen-TV?

Bergensbanen var kjempepopulært, og det tror jeg dette programmet blir også.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 10:44   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Min mor har jobbet på Hurtigruta og elsket det, så jeg har tipset henne om denne nå. Jeg synes sånt er kult, men likte definitivt best Bergensbanen. *tog-fantast*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 12:08   #39
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes dette er en fantastisk idé. Her viser NRK hvorfor det er viktig at de finnes. For meg er dette det motsatte av alle andre TV-trender med programmer der folk har sex/utleverer seg selv, kjæresten, svigermor, naboen/snakker om kjendiser og det skal skje noe "dramatisk" hele tiden. En 134 timers båttur med litt intervjuer og korps på kaia er så rolig og fint.


Helt enig med deg. Her i huset ser vi knapt andre kanaler enn NRK nettopp pga det du skriver. Det hender at TV2 glimter til med noen ok underholdningsprogrammer, men ellers er det meste på andre kanaler enn NRK skikkellig drit.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 15:00   #40
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Geirangerfjorden var jo fantastisk å se.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no