Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

ESC - Endelig braker det løs!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-11, 13:23   #641
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Fryktelig irriterende armbruk

...og en skingrende stemme.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:12   #642
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Men jeg lurer på.... har de råd til å arrangere det der neste år da?

Detr er jo fire plasser i finalen som er kjøpt&betalt allerede, kanskje de bør utvide den kvoten litt for at det ikke skal bli for dyrt for arrangøren? Jeg mener, meg bekjent er ikke... azer.. vel, hvordan man nå enn staver det, så er ikke azerbadjan det landet jeg forbinder med god råd? Har jeg fordommer som jeg må svelge, eller er min antakelse ikke helt uten hold?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:29   #643
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Det ble sagt under GP-finalen at Azerbaijan har satset tungt for å vinne, med innkjøpt hjelp til alt fra låtskriving, styling og koreografi fra utlandet. Det kan kanskje være en god reklame for et land som ikke akkurat har gjort så mye ut av seg på kartet, kanskje. Å få arrangere Grand Prix.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:35   #644
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

sant nok, sannheten er jo at jeg egentlig ikke vet noe om dem, og derfor med mine fordommer antar de ikke egentlig har råd... men hva vet jeg?

Men ingen som kan fortelle meg hvor jeg har det refrenget fra? Det er noe så kjent med det.... (og plutselig er det en stemme i hodet som sier noe om den "superman" sangen til han unge Muri-fyren, som ikke vant gp da han burde, men om det er den vinnersangen egentlig minner meg på vet jeg ikke, for akkurat nå husker jeg ikke hvordan noen av dem er...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 14:55   #645
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Azerbajdjan er et oljeproduserende land, og de har flust med penger å bruke på ESC om det er noe styresettet ønsker, noe de tydeligvis gjør. Problemet er bare at de store oljeinntektene til landet ikke kommer folket til gode, de fleste lever under fattigdomsgrensa, og for min del får et overdådig ESC derfra litt bitter bismak. Spennende blir det nok å se et ESC fra kaukasus, noen som vet om spennende matretter fra rundt det kaspiske hav?

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 15:00   #646
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Det var svensker som skrev vinnerlåta. Jeg så nemlig på ESC på svt1.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 15:04   #647
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Azerbajdjan er et oljeproduserende land, og de har flust med penger å bruke på ESC om det er noe styresettet ønsker, noe de tydeligvis gjør. Problemet er bare at de store oljeinntektene til landet ikke kommer folket til gode, de fleste lever under fattigdomsgrensa, og for min del får et overdådig ESC derfra litt bitter bismak. Spennende blir det nok å se et ESC fra kaukasus, noen som vet om spennende matretter fra rundt det kaspiske hav?

Ja, det er nok der det ligger, at folket er fattige, som fester seg i mitt hode, men det falt meg ikke inn at staten ikke er det. Slikt gir bismak.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 20:03   #648
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

http://www.dagbladet.no/2011/05/15/n...ijan/16543417/

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-11, 21:29   #649
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

.....

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no