Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjoler fra Floyd

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-19, 19:23   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjoler fra Floyd

Jeg vurderer å kjøpe en kjole fra Floyd på finn. Selgeren opplyser om at det str. 6, og skriver at det vil si str. S.
Når jeg ser på andre kjoler i samme merke på finn, opereres det med at 6 både er XS, S og M. Noen opplyser at str. 8 er S, andre sier at str. 10 er S. Jeg blir rett og slett veldig forvirret.
Uansett, Floyd selv skriver at 6 er XS.
Er det noen som har en Floydkjole med strikk bak og kan fortelle meg hvordan den er i str.?
Jeg er tynn, men bred over ryggtavla, så jeg vil jo ikke glatte ut strikken heller.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-19, 19:39   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjoler fra Floyd

Jeg har en kjole i str 8, jeg er medium til vanlig, av og til large.

Men for å forvirre litt så har jeg også en i str 12, som oppleves mindre enn den andre. Men den er mange år gammel, så jeg vet ikke om de kan ha gjort noe med størrelsene?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-19, 19:47   #3
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjoler fra Floyd

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har en kjole i str 8, jeg er medium til vanlig, av og til large.

Men for å forvirre litt så har jeg også en i str 12, som oppleves mindre enn den andre. Men den er mange år gammel, så jeg vet ikke om de kan ha gjort noe med størrelsene?

Jeg mistenker egentlig at de har gjort om på størrelsene ja. Jeg prøvde en annen kjole i str. 8, uten strikk bak. Den ble altfor liten over ryggen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-19, 22:48   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoler fra Floyd

Kan denne tabellen hjelpe?
Det er forskjell på UK og US-størrelser. Kanskje derfor litt forvirring?

https://www.kk.no/mote/slik-finner-d...klaer/67816392

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-19, 22:53   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoler fra Floyd

Hvilken kjole er det? Jeg har prøvd den som heter Letitsia, eller noe sånt, i str S. Den var nokså stram/tett rundt bryst og midje, selv om den er elastisk. Men til vanlig er S helt passe til meg. Jeg vet ikke om den er liten i størrelsen, akkurat, men den var iallfall ikke romslig. Jeg kan ikke huske om det stod oppgitt noen engelske mål i den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-19, 00:50   #6
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjoler fra Floyd

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvilken kjole er det? Jeg har prøvd den som heter Letitsia, eller noe sånt, i str S. Den var nokså stram/tett rundt bryst og midje, selv om den er elastisk. Men til vanlig er S helt passe til meg. Jeg vet ikke om den er liten i størrelsen, akkurat, men den var iallfall ikke romslig. Jeg kan ikke huske om det stod oppgitt noen engelske mål i den.

Ja, det ga litt mer mening, Kirsebær.

Jeg vet ikke hva kjolen heter, Hyacinth. Prikker deg link til annonsen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-19, 01:17   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjoler fra Floyd

Fin kjole, Morella! Ikke lik den jeg mente, så jeg tør ikke uttale meg om størrelser. Men den har jo strikk bak, så jeg tipper den er litt fleksibel?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no