Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-11, 20:07   #941
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har forelska meg helt i Etsy. Det er så utrolig mye kult der! Og ikke ille priser heller, på mye ...

Jeg venter på denne:



__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 20:14   #942
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11


til meg og lillemann.


til storebror.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 20:31   #943
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg har forelska meg helt i Etsy. Det er så utrolig mye kult der! Og ikke ille priser heller, på mye ...

Jeg venter på denne:



Kule kjoler! Er det vanskelig å finne rett størrelse, tro?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 20:34   #944
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Kule kjoler! Er det vanskelig å finne rett størrelse, tro?

Det står mål på de aller fleste, så det skulle ikke være så vanskelig nei.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 23:55   #945
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Hvilket merke?? Den var fin!

Asos. :-)

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 09:08   #946
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Agurke, den var lekker.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 17:44   #947
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Var en tur i byen i dag, og fant sko og kjole på salg:


Roots


H&M

+ en mørkeblå bomullsbukse fra Cubus.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 17:54   #948
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Denne fant jeg på kappahl.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 19:19   #949
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har kjøpt meg en skjortekjole i grønn babycord på Noa Noa. Litt for dyr, synes jeg nok, men den var såpass "meg" at jeg bare måtte slå til. Bilder kommer.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 25-07-11, 20:44   #950
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg kjøpte meg et par sorte ballerinasko og en rosa silketopp på Noa Noa (70% salg på masse varer på butikken på Gran ). Skal se om jeg finner bilder.




Også fikk jeg mail her om dagen om at Boden preview bestillingen min er sendt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 25-07-11 kl 20:51.
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 26-07-11, 09:28   #951
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Handlet litt fra Ellos. Beklager store bilder. (Får jeg dem mindre når jeg linker til Ellos?)





dharma er ikke aktiv  
Gammel 26-07-11, 12:03   #952
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg bare MÅTTE ha dette, så da må jeg samtidig bare lukke øyne, ører og tenke på noe annet ...



__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 26-07-11, 15:41   #953
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Oisann:

Gleder meg til støvlettsesongen, kjenner jeg.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 17:46   #954
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11



Håper ikke de er alt for høye. :180 cm høy: Men det er jo fint med litt hæler da.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 19:09   #955
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg var innom Noa Noa i sentrum i dag, det var 70% rabatt på sommerklærne nå. Jeg kjøpte et blått linskjørt med fold foran. Perfekt som sommer-jobbeskjørt, men jeg kommer nok til å bruke det utover høsten også.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 19:58   #956
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Oisann:

Gleder meg til støvlettsesongen, kjenner jeg.

Fiiiiin!!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 20:27   #957
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.395
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har fått mine Boden-klær!

Den her i brunt, satt perfekt i 12L.



Den her i lilla i 12L:


Og denne i 12L:



Men kjolene er for store til meg under puppene og ned mot midjen. Ellers var de helt perfekte. Jeg vet ikke om det går å sy inn (de er jo med for), men jeg har lagt ut en tråd der jeg spør om det er noen som kan sy inn dem til meg. Ellers må jeg sende dem tilbake eller selge dem. Kjolene er mye penere enn på bildene over.

Pelen er aktiv nå  
Gammel 29-07-11, 00:23   #958
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Men kjolene er for store til meg under puppene og ned mot midjen. Ellers var de helt perfekte.

Akkurat det samme problemet hadde jeg med alle Boden-kjoler jeg prøvde i butikken. Veldig kjedelig, for det er jo kjipt å kle bort midjen. Mange av disse kjolene er veldig rette i snittet - for lite midje og lite hofter for min figur, i alle fall.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 29-07-11, 09:28   #959
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har fått mine Boden-klær!

Den her i brunt, satt perfekt i 12L.



Den her i lilla i 12L:


Og denne i 12L:



Men kjolene er for store til meg under puppene og ned mot midjen. Ellers var de helt perfekte. Jeg vet ikke om det går å sy inn (de er jo med for), men jeg har lagt ut en tråd der jeg spør om det er noen som kan sy inn dem til meg. Ellers må jeg sende dem tilbake eller selge dem. Kjolene er mye penere enn på bildene over.

Åh, nå er jeg så spent! Venter på denne kjolen i posten nå. Jeg har jo knapt nok midje, så jeg håper det er et godt tegn for meg, i alle fall.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 29-07-11, 09:46   #960
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.395
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg sendte klærne til min søster i Sverige og tilfeldigvis så var jeg her når de kom til posten i går.

Pelen er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no