Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Regifte gaver med firmalogo?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-19, 09:46   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Regifte gaver med firmalogo?

Dette høres kanskje helt på trynet ut. Men saken er at etter å ha vært kommunalt ansatt (og dermed ikke vant til firmagaver) i mer enn tjue år, har mannen fått jobb i en virksomhet som til stadighet deler ut saker og ting i alle slags sammenhenger. Det er flotte ting (og med firmalogo på), men vi trenger dem ikke. Jeg skal ikke engang si hva jeg synes om denne praksisen rent miljømessig. Vi har prøvd å forhøre oss om andre kan trenge det, men vi har ikke fått noen napp, egentlig.

Er det innafor å gi vekk sånne ting som gaver? Jeg må innrømme at jeg synes det er litt merkelig å gi vekk noe med tydelig logo på. Men kanskje jeg ikke skal tenke på det? Det viktigste må jo være at noen får glede av gjenstanden?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 10:02   #2
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

HELt klart innenfor. Og slikt er også genialt som basarpremier om du har noe slikt i nabolaget.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 10:07   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

HELt klart innenfor. Og slikt er også genialt som basarpremier om du har noe slikt i nabolaget.

Det har jeg dessverre ikke.

Mannen min er enig meg meg, altså, men han mener likevel at større gjenstander med firmalogo skal forbeholdes folk som har tilknytning til virksomheten. Det er vanskelig å forklare hva jeg mener uten å si hva han driver med, og det vil jeg ikke, men jeg skjønner hva han mener.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 10:11   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Hvis du tenker det er noe andre kan ha glede av eller nytte av: kjør på!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 10:14   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Her en dag kom han hjem med en flott salt-/pepperkvern. God kvalitet. Etter å ha vridd hjernen, kom vi fram til at vi alltid har savnet pepperkvern på mine foreldres hytte. Så det blir julegave dit.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 10:17   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Mye bedre å gi bort enn å kaste eller la liggende i en skuff, vel? Jeg hadde antakelig spart noe til sånne typiske "vi trenger en premie til loddtrekning" som det myldrer av her nå for tiden (noe som minner meg på at jeg trenger en til mandag...).

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 10:24   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Jeg tenker at det er helt greit. Mannen fikk i mange år ulike glass fra hadeland glassverk med et symbol fra firmalogo nokså diskret trykket i glasset og de hadde jeg nok tenkt at hvem som helst kunne bruke. De liker veldig godt å gi kjøkkenrelaterte ting egentlig, vi har også knivsett, stekepanne, gryte og andre ting derfra. Jeg hadde ikke hatt problem med å gi dette videre dersom vi ikke trengte det selv.

Jeg hadde nok tenkt at ting som klær eller bager med firmanavn på nok ikke er ting jeg ville gitt bort, det er jo sånt som sender et signal om at du jobber et sted.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 11:10   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.437
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Egentlig utrolig latterlig at firmaer "ødelegger" ting med å trykke sin firmalogo på dem. Hvorfor i all verden, liksom. Hvis det står "Equinor" på en flott blomstervase blir det jo bare dumt.

Det er greit å gi bort sånne ting, men det er jo samtidig fullstendig klart for mottaker at dette er noe jeg ikke har betalt for, så jeg ville nok alltid gitt noe annet i tillegg. Egentlig idiotisk, men likevel.

Jeg har flere ganger fått tilgang til flotte produkter fra min manns jobb uten logo med fra firmaer han har jobbet i. Disse har jeg ofte gitt videre, men da som tilleggsgave. For eksempel har jeg kjøpt godteri og fylt i en skål fra jobben. Eller kjøpt en toalettveske og fylt denne med kosmetikkprodukter fra jobben.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 11:10   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Jeg syns egentlig mannen din burde lobbe for å få gjort om på praksisen i firmaet sitt.

Vi (på jobben altså. Jeg er en av dem som har ansvar for å få slikt produsert) har hatt en gjennomgang av merch vi har med logo på, og begynt å bli flinkere til å spørre oss selv: Er det så fint at folk vil bruke det? Er det noe folk vil assosieres med? Er det nødvendig, eller har folk alt for mye av det allerede? Er det bærekraftig og etisk produsert?

Det er jo en rekke firmaer jeg ikke vil reklamere for, eller som jeg syns har noe fin firmalogo. Men så er det andre igjen som jeg liker. Astrup Fearnleys tekstilnett er for eksempel en sterk sosial markør i Oslo.

Så jeg syns det er litt vanskelig. Man legger bærekraftansvaret over på mottaker, i stedet for hos den som har gitt det bort i utgangspunktet; nemlig firmaet.

(enda en tilleggsdimensjon: jeg elsker når jeg finner reklamemerch fra gamle dager på loppis. Vi får håpe våre barnebarn gjør det samme, for det er mye av det)

__________________


Sist redigert av Tallulah : 14-12-19 kl 11:26.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 11:16   #10
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Jeg synes det er litt rart, helt ærlig.

Men det er jo ikke helt logisk, jeg digger bærenettet mitt med logo fra en kulturinstitusjon i New York, men sekken med Gjensidigelogo er jeg ikke like glad i. Om jeg hadde fått sistnevnte i julegave fra noen som jobbet i Gjensidige hadde jeg stusset litt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 11:22   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Bedre å gi bort enn at det støver ned. Jeg har selv noen ting med ulike logoer på som jeg har fått av min far.

Ellers enig i at det er en litt unødvendig praksis.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 11:35   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Jeg er kjerringa mot strømmen. Siden du spør: Jeg hadde syns det var litt merkelig å få en julegave med firmalogo på. Ikke at jeg hadde syns det var galt, men jeg hadde nok tenkt at mottakers motivasjon ikke først og fremst hadde vært å glede meg, men heller bare å få gitt bort noe som man tilfeldigvis hadde for hånden eller ikke trengte/ville ha selv.

Å få noe som virkelig, virkelig er midt i blinken, er noe annet. Da er firmalogo underordnet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 11:41   #13
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er kjerringa mot strømmen. Siden du spør: Jeg hadde syns det var litt merkelig å få en julegave med firmalogo på. Ikke at jeg hadde syns det var galt, men jeg hadde nok tenkt at mottakers motivasjon ikke først og fremst hadde vært å glede meg, men heller bare å få gitt bort noe som man tilfeldigvis hadde for hånden eller ikke trengte/ville ha selv.

Å få noe som virkelig, virkelig er midt i blinken, er noe annet. Da er firmalogo underordnet.


Enig i dette.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 11:44   #14
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Enig med Teo.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 12:05   #15
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Jeg tar gjerne i mot en ostehøvel det står logo på, en for eksempel en vase. Er det bruksting er det greit, men jeg vil ikke pynte med en logo.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 12:11   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Svigerfar fikk mye gaver med Aker Kværner-logo. Det meste hadde logoen på undersiden, og det var ordentlige ting, vi fikk mye av det (men utenom jul).

Jeg ville nok ikke gitt bort gaver med synlig firmalogo.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 12:26   #17
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er kjerringa mot strømmen. Siden du spør: Jeg hadde syns det var litt merkelig å få en julegave med firmalogo på. Ikke at jeg hadde syns det var galt, men jeg hadde nok tenkt at mottakers motivasjon ikke først og fremst hadde vært å glede meg, men heller bare å få gitt bort noe som man tilfeldigvis hadde for hånden eller ikke trengte/ville ha selv.

Å få noe som virkelig, virkelig er midt i blinken, er noe annet. Da er firmalogo underordnet.

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg tar gjerne i mot en ostehøvel det står logo på, en for eksempel en vase. Er det bruksting er det greit, men jeg vil ikke pynte med en logo.


__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 12:29   #18
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er kjerringa mot strømmen. Siden du spør: Jeg hadde syns det var litt merkelig å få en julegave med firmalogo på. Ikke at jeg hadde syns det var galt, men jeg hadde nok tenkt at mottakers motivasjon ikke først og fremst hadde vært å glede meg, men heller bare å få gitt bort noe som man tilfeldigvis hadde for hånden eller ikke trengte/ville ha selv.

Å få noe som virkelig, virkelig er midt i blinken, er noe annet. Da er firmalogo underordnet.

Enig i dette. Og enig i at folk må slutte med så mye merch. Vi har helt sluttet i Europa, med unntak av ting vi vet kan blir brukt (reflekser, sitteunderlag, paraplyer og fine vannflasker). I Asia er det jo en annen historie, men det får vi ikke gjort noe med.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 13:04   #19
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

For meg så handler det om signalene du sender ved å gi dette i gave. Å gi bort reklameprodukter som du/mann selv har mottatt i jobbsammenheng, er et litt rart konsept, synes jeg. Det sagt, så er det selvfølgelig ulik prestisje i logoer og merker, og det er klart at saker og ting som viser at man jobber i en bedrift som enten i seg selv er "kul" eller som sponser noe kult eller vel ansett (innen idrett/kultur) eller som signaliserer penger, vil nok falle i bedre jord enn andre.

Selv reklamerer jeg villig vekk for fagforeningen min - men er ikke ellers spesielt glad i å bruke reklame.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-19, 13:57   #20
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Jeg vet jeg får to shotglass,karaffel og en flaske akevitt i neste uke. Sånn fra kitch'en med årstall, mn uten logo.
Jeg har allerede regiftet det og må huske å kjøpe gavepose i dag.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no