Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vogn!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 21:16   #61
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Vi har vært veldig fornøyde med Quinny Freestyle 3XL. Den er lett og grei å trille, veldig enkel å slå sammen (og den blir overraskende liten sammenlagt).
Bagen er ikke stor, men jeg synes ikke den er så fryktelig liten heller. Jeg har brukt den til mine var 7 og 8 måneder. Nå skal det sies at jeg bor i Bergen, og at vintrene her ikke er like kalde som Østlandsvintre. Behover for voksi eller lignende har ikke vært tilstede hos oss.

Me var egentlig fornøyde med vår Quinny, men den var håplaus å slå saman og tok mesteparten av bagasjerommet vårt (har Avensis stv). Bagen var heilt grei for oss som fekk barn tidleg i april. Han låg vel i bagen til han var 5 mnd. gamal eller så, men da hadde me ikkje behov for anna enn tynt teppe og lammeskinn.

I forhold til dine punkt, Mim, så er det vel Teutonia Spirit S3 eller TFK som stettar dine krav. Ver obs på at Teutonia Spirit S3 som selges i butikkar her i Norge ikkje har håndbrems. Om du kjøper frå www.lilleprinsen.no eller importerer sjølv får du håndbrems på.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:18   #62
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Quinny Freestyle oppfyller de fleste av dine krav, kanskje med unntak av vekten. Den er litt tung, men er til gjengjeld solid og robust både i byn og i marka. Jeg syns det var en stor fordel å kunne velge hvilken vei man vil ha sportsvognsdelen, og at man kan legge denne helt flat.

Bugaboo er sikkert også en veldig god vogn, men den overhengende faren for å bli tatt for å være en av vognskrullene på NM hadde gjort at jeg hadde styrt unna.



Jeg brukte den med softbag (Teutoniabag) oppi, veldig praktisk hvis du ikke bor i første etasje.

Sjekk disse linkene til supre gjennomganger og sammenligninger av ulike vogner:


http://tinasbok.no/dagbok/barneutstyr.php

http://www.danielsbok.no/utstyrsliste_trille.php

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:20   #63
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Quinnyen min har aldri tippet med poden oppi. Til tross for klatring og herjing.

Men det har min. Hadde jeg ikke fått tak i håndtaket, så hadde sønnen min havnet i asfalten med hodet først.
Den er så trang og liten i sittedelen, at han som da var ca 18 mnd måtte ligge med hodet helt oppe i kalesjen for å strekke seg ut.
Det var riktignok når sittedelen var vendt fra deg, og det var ikke nødvendig å ha stelleveske eller noe på for at den skulle tippe. Holdt på å tippe flere ganger. "Da kan du jo bare ha den vendt mot deg" var et argument jeg fikk da jeg klaget på den, men når sittedelen er vendbar så forventer jeg at den er det altså.
Hvis du liker voksi får du problemer, for den er veldig trang og liten i sittedelen, så det er ikke lenge det er behagelig å bruke en så stor og tykk pose.
Anbefales definitivt ikke.
Teutonia S3 er kjempefin, det samme er Babyjogger City Elite.
Hadde jeg fått baby igjen nå, så hadde en stor bagvogn vært førstevalget - dansk Odder eller noe sånt, og så hadde jeg valgt BJCE når det var tid for sportsvogn.
Ellers er Bugaboo ei super vogn. Har hatt Frog, og bare elsket den. Men den likte du ikke?


Sist redigert av Left : 07-03-08 kl 21:53.
  Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:25   #64
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Mim; OTH kan du ikke legge helt flat, det blir litt sånn knekk som på Bugaboo-en.
OTH er riktignok ikke fullt så ille som buggisen. (Det fungerer bare ikke med den knekken om man har et barn som liker å sove på siden.)

Begge vognene har ergonomisk liggestilling. Hvis ryggen hadde blitt helt flat hadde jo selvfølgelig ikke vært godt å ligge med bena i knekk. Det blir noe annet når ryggen har en svak helling. Dessuten får OTH en slags hengekøyeeffekt.

P.s. Sønnen min ligger på siden i OTH'en og det gjorde de to andre også.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:39   #65
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Begge vognene har ergonomisk liggestilling. Hvis ryggen hadde blitt helt flat hadde jo selvfølgelig ikke vært godt å ligge med bena i knekk. Det blir noe annet når ryggen har en svak helling. Dessuten får OTH en slags hengekøyeeffekt.

P.s. Sønnen min ligger på siden i OTH'en og det gjorde de to andre også.

Hvem er du? En ny miss? Med SÅ mye vognkunnskap? Med SÅ mange meldinger?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:43   #66
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Jeg har hatt Quinny Comfort 3XL - og er overlykkelig for at jeg er kvitt den.

Når poden kommer skal vi ha en TFK Joggster Twist og en TFK Buggster. Hardbagen kan brukes på begge. Buggsteren skal være bil-vogna, og Twisten skal være turvogn hjemme. Skulle behovet for søskenvogn melde seg, blir dette en TFK Twinner Twist, så baggen bare kan klikkes på der også. Ganske smart, tror jeg!

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:51   #67
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hvem er du? En ny miss? Med SÅ mye vognkunnskap? Med SÅ mange meldinger?

Eg trur eg veit kven det er...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:03   #68
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Teutonia spirit s3

Vi har S3, og har vært veldig fornøyd. Jeg liker best denne måten håndtaket er laget på - at høyden instilles med knekk - ikke rett opp og ned slik f.eks Bugaboo og Quinny har. Da slipper man å gå og sparke i vogna. : også lav: Bakdelen med S3 er at det ikke er særlig god plass til et stort sovebarn, hvis man har et barn som sover til 3-årsalder. Til det formålet har vi lånt oss en gammel vogn som kun brukes som sovevogn.

Den aller besteste vogna er Stokke Xplory, den har vi vel brukt sånn ca. fire ganger så mye som S3 faktisk. Men jeg ville nok ikke hatt den som eneste vogn.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:09   #69
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hvem er du? En ny miss? Med SÅ mye vognkunnskap? Med SÅ mange meldinger?


Hmmmm..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:10   #70
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Siden jeg har valgt en "traust" nr.2 vogn til sistemann, så kan jeg kanskje anbefale Teutonia Mistral - uten å ha prøvd den noe særlig annet enn i stua.

  • Styret kan reguleres noe. Ikke teleskopstyre, men vippes opp og ned i ulike vinkler
  • Full liggestilling
  • Styret kan vippes til begge sider slik at sportsvogndel blir vendt fra styre/mot styre, uten at man må ta av bag
  • god brems ser det ut som
  • vogna er lett for å ha 4 hjul
  • lang softbag
  • sittedel kan romme en snart 3 åring
  • den er lett å legge sammen
Har hatt Quinny Freestyle 3xl, og var ikke fornøyd. Hos meg velta den lett bare jeg skulle ta opp ryggen, mener jeg å huske. Husker jeg hele tiden var litt skeptisk til å slippe styret. Var også plaget meg risting i framhjulet, vogna var ganske bred, og det var trang plass i sittedelen. Greit nok for babyer, men ikke for eldre barn og stor pose.

Ellers har jeg OTH nå til nr.3, men altså en Mistral i tillegg som jeg skal bruke når ungen vil sitte, men jeg vil ha ungen mot meg. Den skal også i barnehagen etter hvert. Men OTH m/bag er altså en drøm å kjøre. Det hersker det ingen tvil om. Men den har altså sine mangler etter hvert.


Sist redigert av Dronningen : 07-03-08 kl 22:16.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:11   #71
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi har S3, og har vært veldig fornøyd. Jeg liker best denne måten håndtaket er laget på - at høyden instilles med knekk - ikke rett opp og n.


Noen som har prøvd både S3 og OTH. Hva synes dere?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:11   #72
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

:Også Quinnyfan:

:lurer også på hvem MissS er:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:12   #73
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Eg tok augeloket og S-en som hint, eg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:14   #74
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Hmm.. snakker vi om en "mor"? :Liker gåter:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:16   #75
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hmm.. snakker vi om en "mor"? :Liker gåter:

Det er det eg trur.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:16   #76
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Noen som har prøvd både S3 og OTH. Hva synes dere?

Hvis jeg kunne fått lufthjul på S3'en hadde jeg valgt den, men OTH'en er best etter at de kan sitte forovervendt. Da byttet vi.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:18   #77
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Teotonia lager skikkelige solide saker.

Det har jeg også inntrykk av. Det er liksom tysk kvalitet når man får Teutonia. Heldigvis er de blitt "finere" med årene også. Litt mye glinsende stoff før.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:19   #78
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Begge vognene har ergonomisk liggestilling.

Nå har jeg ikke prøvd OTH, men i buggisen slet poden leeeenge med å finne god liggestilling. (Han har sovet liggende på siden helt siden han ble født.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:19   #79
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hmm.. snakker vi om en "mor"? :Liker gåter:

Hvis du har rett, så tror jeg at jeg vet hvem MissS er. Jeg har lurt en del i det siste.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 22:21   #80
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Bugaboo er min absolutte favoritt. Min vogn er nå snart tre år jeg er like fornøyd med den. Lillebror sov i bagen med voksipose til han var 8-9 mnd. Og lillebror ligger høyt der oppe på lengdeskjemaene så ikke akkurat en liten kar.

Storesøster brukte den til hun var 3 år og hun er heller ingen liten frøken. Hun hadde en liten gjestevisitt i den før jul. Hun sov godt over 2 timer i den mens lillebror ble henvist til MT'n. Da var hun 4 år og 106cm.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hvem er du? En ny miss? Med SÅ mye vognkunnskap? Med SÅ mange meldinger?

Men med samme avatar så enkel å kjenne igjen.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no