Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-11, 13:49   #941
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Wok, stor kjele(altså stor flate) eller en dyp stekepanne funker fint.

Jepp, jeg bruker en vid, lav kjele til fritering av vårruller. Funker kjempebra!

Minty er ikke aktiv  
Gammel 07-05-11, 13:58   #942
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Stekte nudler med chilisaus er knallgodt. Sikkert ikke sunt, men knallgodt.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 10:16   #943
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pannekaker

Siden dagen derpå er omtrent tre ganger i året regner jeg med at min ellers så sunne kropp tåler både palmeolje og salt. Dog er det f.eks ikke alle Mr. Lee variantene som har palmeolje. Den med kjøtt har annen olje.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 10:57   #944
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pannekaker

og der mistet ordet nudler all mening

nudler
nudler
nudler
nudler
nudler
nudler
nudler
nudler
nudler
nudler

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 11:07   #945
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Jeg føler jeg gjør endel jeg, bruker enormt mye tid og energi på kosthold og trening.

Dette og alt det andre du skriver får meg til å sitte igjen med et inntrykk av en person med et unaturlig og komplisert forhold til mat. "Riktig" mat høres ut som en besettelse for deg. Sitter du noen gang ned og nyter et måltid mat tilberedt av noen andre enn deg selv, eller sitter du og analyserer og leter etter feil?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 14:15   #946
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Dette og alt det andre du skriver får meg til å sitte igjen med et inntrykk av en person med et unaturlig og komplisert forhold til mat. "Riktig" mat høres ut som en besettelse for deg. Sitter du noen gang ned og nyter et måltid mat tilberedt av noen andre enn deg selv, eller sitter du og analyserer og leter etter feil?

Men hvorfor er det feil å ha mat som hobby? For meg er det helt supert, jeg er nødt til å være mye hjemme fordi jeg er alenemamme - jeg trives med å lage sunn og god mat, jeg elsker å spise den og nyter alle måltider.
Jeg er også veldig glad i å gå ut å spise, men helt klart etter kvalitet som jeg ser etter - derav elsket jeg raw food, ikke bare maten, men folkene der også. Jeg har også foto som hobby - og synes jo helt klart det er gøy å gå å se de utstillingene jeg synes er bra, og de dårlige gidder unngår jeg jo bare, heldivis er det ingen som pusher meg i noen dårlig retning der da det ikke er noe samfunnsproblem, som jeg synes det er med kosthold, det er ikke like lett å finne sunn mat langs veiene - så jeg tar med, men jeg koser meg jo med å lage matpakker også jeg. Drar vi ett sted og det eneste alternativet er skikkelig dårlig mat, venter jeg heller om jeg kan eller spise lite MEN jeg klarer å nyte usunn mat også, men vondt mat nyter jeg jo ikke :P

Gutta på jobben har jo foto som jobb og hobby de også, men det er jo aldri noen snakk om besettelse, de må jo forsåvidt gjøre mye av drittjobben som hører med til jobben, men holder på med foto dagen lang - det er jo bare fint det, de vil gjøre det bra, gjør det bra og jobber enormt mye for det - glimrende spør du meg. Samme er mat for meg i tillegg til at det er en nødvendighet.

Jeg synes det er synd at om man snakker om å lære engelsk, norsk, være hjertelege eller advokat blir man jo aldri UGLESETT for å kunne mye, hvorfor gjelder ikke det for kosthold?
Om sønnen min hadde problemer med hjerte ville jeg jo mye heller sendt han til en hjertelege enn en advokat, sånn er det jo med mat også til en viss grad... Kanskje ikke like kritisk men dog.

Nip er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 14:41   #947
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.



Jeg synes det er synd at om man snakker om å lære engelsk, norsk, være hjertelege eller advokat blir man jo aldri UGLESETT for å kunne mye, hvorfor gjelder ikke det for kosthold?
Om sønnen min hadde problemer med hjerte ville jeg jo mye heller sendt han til en hjertelege enn en advokat, sånn er det jo med mat også til en viss grad... Kanskje ikke like kritisk men dog.

Kan de ha noe med at det ikke nødvendigvis ER noe fasit på hva som er riktig kosthold for den enkelte? At riktig og feil ikke er like tydelig når det gjelder kosthold som når det gjelder trafikkregler?

Beklager, men etter å ha lest bloggen din og etter å ha lest dine innlegg i denne tråden står jeg ikke igjen med følelsen at du KAN veldig mye ekstraordinært om kosthold. Du bryr deg mye om kosthold, og du har mange gode intensjoner, men ikke fortell meg at du har enorm KUNNSKAP på området. Det har du nemlig ikke, og det at du sauser sammen alvorlige sykdommer med mer mer typiske livsstilssykdommer beviser nettopp dette.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 14:49   #948
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Kan de ha noe med at det ikke nødvendigvis ER noe fasit på hva som er riktig kosthold for den enkelte? At riktig og feil ikke er like tydelig når det gjelder kosthold som når det gjelder trafikkregler?

Beklager, men etter å ha lest bloggen din og etter å ha lest dine innlegg i denne tråden står jeg ikke igjen med følelsen at du KAN veldig mye ekstraordinært om kosthold. Du bryr deg mye om kosthold, og du har mange gode intensjoner, men ikke fortell meg at du har enorm KUNNSKAP på området. Det har du nemlig ikke, og det at du sauser sammen alvorlige sykdommer med mer mer typiske livsstilssykdommer beviser nettopp dette.

Jeg legger ut mye oppskrifter på bloggen min med mat jeg ikke spiser selv, jeg skriver vel heller ikke en blogg om kostholdskunnskap? Jeg skriver en hverdagsblogg egentlig som startet med scrapbooking, så foto og nå kosthold og trening - jeg kan endel, men jeg har ingen enorm kunnskap, men mye mer enn de fleste jeg kjenner ihvertfall.

Jeg har lest veldig mye om sykdom og kosthold/trening, og det henger veldig ofte sammen. Samme hvor lite folk vil inrømme det.

Nip er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 14:51   #949
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pannekaker

Vi lager også pannekaker når vi har med barn hjem. Det blir litt fest ut av det og ungene er kjempefornøyde. Jeg lager grove pannekaker med grovmel og havregryn og dropper sukkeret. Jeg serverer stekt bacon og stekt potet ved siden av og kan ikke se at det er så forbannet usunt.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 14:54   #950
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pannekaker

Herregud, menneske, du blir ikke uglesett fordi du kan mye om kosthold, trodde du virkelig det?! Du blir uglesett fordi du kommer med påstander du ikke kan dokumentere, fordi du ikke svarer på det andre spør deg om og fordi du prøver å ro deg unna tidligere innlegg om linken mellom sykdommer og dårlig kosthold!

Det er faktisk en gedigen forskjell på å skrive at "sunt kosthold kan hjelpe en person med AIDS" og "Jeg kjenner en fyr som har kjempedårlig kosthold- og AIDS!".

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 14:54   #951
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Vi lager også pannekaker når vi har med barn hjem. Det blir litt fest ut av det og ungene er kjempefornøyde. Jeg lager grove pannekaker med grovmel og havregryn og dropper sukkeret. Jeg serverer stekt bacon og stekt potet ved siden av og kan ikke se at det er så forbannet usunt.

Det har aldri vært snakk om grove pannekaker uten noe sukker, uten grønnsaker ville jeg vel ikke ansett det som sunt heller og jeg ønsker ikke "fest" i hverdagen ihvertfall ikke i form av usunn mat - selvom det helt klart er endel av de flestes hverdag slik jeg ser det (også vår)

Nip er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 14:59   #952
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Herregud, menneske, du blir ikke uglesett fordi du kan mye om kosthold, trodde du virkelig det?! Du blir uglesett fordi dum kommer med påstander du ikke kan dokumentere og fordi du prøver å ro deg unna tidligere innlegg om linken mellom sykdommer og dårlig kosthold!

Det er faktisk en gedigen forskjell på å skrive at "sunt kosthold kan hjelpe en person med AIDS" og "Jeg kjenner en fyr som har kjempedårlig kosthold- og AIDS!".


Selvom jeg kommer med påstander uten å dokumentere dem, så kan det jo være sant, jeg har forresten kommet med endel linker - kan godt lete frem flere, gjengi mye bøker jeg har lest osv, det tar bare enormt mye tid og det var ikke det jeg ville med tråden.

Hvorfor skal ikke jeg kunne skrive at jeg mener at man kan unngå kreft ved riktig kosthold, det betyr ikke at jeg sier at man ikke kan få kreft selvom man har ett riktig kosthold. Ukoselig tema forsåvidt. Jeg kunne sikkert skrevet side opp og side ned, for å fremstå med massevis av kunnskap, men det har jeg ikke behov for, jeg vet hvilke kunnskap jeg sitter inne med selv. Den er helt klart ikke på ett mester nivå, langt ifra - men det har jeg jo heller aldri gitt eller prøvd å gitt utrykk for, det burde jo komme godt frem i bloggen min at jeg ikke prøver å virke så kunnskapsrik, jeg synes det ofte bare virker dustete

Nip er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 15:00   #953
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pannekaker

Så trist det må være å ikke kunne ta seg en "fest" midt i uka

Har det virkelig såååå mye å si om man ikke har et lass med grønsaker til middag en dag? Du sier jo selv at du forer ungen med mye frukt og grønt ellers.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 15:05   #954
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Hvorfor skal ikke jeg kunne skrive at jeg mener at man kan unngå kreft ved riktig kostholde

Fordi du egentlig ikke vet noe om det? Du kan godt skrive at det er det du tror, men du fremstiller det som en sannhet, og det er det faktisk ikke.

Du minner meg om ekstreme vaksinemotstandere i deler av din argumentasjon, og det er kanskje derfor du irriterer meg. Du slenger ut av deg at dette har du lest om, dette kan du mye om, dette vet du men alt du legger ut av dokumentasjon er bare svada.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 15:13   #955
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Fordi du egentlig ikke vet noe om det? Du kan godt skrive at det er det du tror, men du fremstiller det som en sannhet, og det er det faktisk ikke.

Du minner meg om ekstreme vaksinemotstandere i deler av din argumentasjon, og det er kanskje derfor du irriterer meg. Du slenger ut av deg at dette har du lest om, dette kan du mye om, dette vet du men alt du legger ut av dokumentasjon er bare svada.

Hvorfor kan jeg ikke vite noe om det? Tror ikke du at kosthold og mange kreftformer henger sammen? Kan du dokumentere det isåfall?

Som jeg skrev, så måtte jeg bare søke opp kjapt litt info fordi jeg ikke tar vare på alt jeg leser, i tillegg er det mye bokform - men hvorfor er det svada? fordi DU synes det?

Nip er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 15:16   #956
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Så trist det må være å ikke kunne ta seg en "fest" midt i uka

Har det virkelig såååå mye å si om man ikke har et lass med grønsaker til middag en dag? Du sier jo selv at du forer ungen med mye frukt og grønt ellers.


For meg er alle dager helt supre, men det er synd at fest må alltid innebære usunn mat og man har festligheter titt og ofte.

Jeg er ihvertfall aldri trist over ikke å spise kake, jeg sier ikke at man ikke ALDRI kan ta seg en middag uten lass med grønnsaker, det er snakk om at det ofte blir ofte man har vel ofte nok måltider i løpet av en uke uten grønnsaker, da middag antageligvis er der man serverer mest grønnsaker til hverdags, så da er det også synd å utelate det. - som sagt aldri snakk om en gang i året her...

Nip er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 15:21   #957
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Hvorfor kan jeg ikke vite noe om det? Tror ikke du at kosthold og mange kreftformer henger sammen? Kan du dokumentere det isåfall?

Som jeg skrev, så måtte jeg bare søke opp kjapt litt info fordi jeg ikke tar vare på alt jeg leser, i tillegg er det mye bokform - men hvorfor er det svada? fordi DU synes det?

Joda, de kan fint henge sammen. På samme måte som lungekreft og røyking gjerne henger sammen, men likevel er det en god del folk som lever asketiske røykfrie liv og dør av lungekreft. Det er argumentasjonen din som skurrer, ikke nødvendigvis alle påstandene dine. Du slenger ut påstander som du rett og slett ikke kan svare på.

Du driver med skremselspropaganda og sauser sammen ting du har lest litt om men egentlig ikke vet noenting "håndfast" om. Det at du har lest mye om kosthold gjør deg faktisk ikke til noe ekspert. Jeg leser mye om astronomi men er dessverre hverken astronom eller fysiker av den grunn.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 15:31   #958
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Joda, de kan fint henge sammen. På samme måte som lungekreft og røyking gjerne henger sammen, men likevel er det en god del folk som lever asketiske røykfrie liv og dør av lungekreft. Det er argumentasjonen din som skurrer, ikke nødvendigvis alle påstandene dine. Du slenger ut påstander som du rett og slett ikke kan svare på.

Du driver med skremselspropaganda og sauser sammen ting du har lest litt om men egentlig ikke vet noenting "håndfast" om. Det at du har lest mye om kosthold gjør deg faktisk ikke til noe ekspert. Jeg leser mye om astronomi men er dessverre hverken astronom eller fysiker av den grunn.

Da har jeg jo rett da, du sier det jo selv. Jeg har ikke aldri sagt at alle som får kreft får det av usunt kosthold og for lite trening... Det viktigste for meg er ikke argumentasjonen min, men påstandene mine

Jeg prøver meg ikke på noen skremselspropeganda jeg, det er ikke det at jeg ikke vet endel håndfast, som sagt det tar bare veldig mye tid om jeg skulle skrevet om det og det var ikke denne tråden ment som, jeg har jo aldri sagt jeg er en ekspert heller?

Nip er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 16:05   #959
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pannekaker

sorry. Det viktigste er ikke argumentasjonen, men påstandene.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 08-05-11, 16:07   #960
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

. Det viktigste for meg er ikke argumentasjonen min, men påstandene mine

I rest my case.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
ugler


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no