Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

"Real food"

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-07, 20:57   #21
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hmmm - interessant! Har herved bestemt meg for å stikke ned og ta en titt imorgen; noen som vet nøyaktig hvor det er der nede? Satsbygget? Elixiabygget? Ingen av dem?

Ender nok med å kjøpe sushi likevel kjenner jeg, men skal sjekke forholdene der først gitt. Gøy med noe nytt!

Aner ikke , men konstanterer at jeg savner Skøyen !!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:00   #22
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Alltid i Oslo

Oslo is the place to be!!

Den må prøves ja!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:17   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Real food"

Wraps

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:20   #24
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hmmm - interessant! Har herved bestemt meg for å stikke ned og ta en titt imorgen; noen som vet nøyaktig hvor det er der nede? Satsbygget? Elixiabygget? Ingen av dem?

Ved siden av Auster Frisør, om jeg ikke husker helt feil?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:22   #25
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Så kult!
Jeg har jobbet i Karenslyst Alle, - tenker de er glade for et nytt lunsjalternativ ja

Ja det er vi....

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Ved siden av Auster Frisør, om jeg ikke husker helt feil?

Gjett hvem som skal spise lunch der på mandag...

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:36   #26
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Real food"

Håper dette blir en supersuksess så litt flere aktører kan følge på. "Hurtigmat" steder i sentrum med sunn mat er jo nesten ikke eksisterende.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:49   #27
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Ja det er vi....


Gjett hvem som skal spise lunch der på mandag...

Stikk innom Kaffebrenneriet og kjøp en: enkel cafe mocca med lettmelk og 2 suketter i for meg er du snill! Og hils hele veien!

Og nå ble jeg litt nyskjerrig på hvor du jobber da

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:50   #28
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Ved siden av Auster Frisør, om jeg ikke husker helt feil?

*SAVNER*

Selv om jeg i grunn aldri har vært fornøyd med resultatet der ..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:52   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Ved siden av Auster Frisør, om jeg ikke husker helt feil?

Nesten, det var ikke vanskelig å finne. Den ligger et hakk nærmere ICA - mellom B&O-butikken og Trollbarna var det vel.

Pastill: De fleste rettene kostet 75 kr. Det var gode porsjoner. Jeg tok med en ekstra salat som Mr. Norway og jeg delte som forrett til middagen idag.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 08:17   #30
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Stikk innom Kaffebrenneriet og kjøp en: enkel cafe mocca med lettmelk og 2 suketter i for meg er du snill! Og hils hele veien!

Og nå ble jeg litt nyskjerrig på hvor du jobber da

Nei.. Kaffepikene har åpnet rett over gata og jeg synes faktisk den kaffen er bedre....

Jobber rett ved siden av Norema...

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 08:26   #31
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Nei.. Kaffepikene har åpnet rett over gata og jeg synes faktisk den kaffen er bedre....

Jobber rett ved siden av Norema...


ÅÅ er Kaffepikene kommet også
Jeg hadde hatt god utsikt til realfooden
Akk det var tider det.
Men Sushien er der enda eller?

Kjempe bra med real food alternativet. Her har det begynt med gatekjøkken som selger husmannskost og "vanlige" middager. Lurer på hvordan det går egentlig.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 19:53   #32
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

ÅÅ er Kaffepikene kommet også
Jeg hadde hatt god utsikt til realfooden
Akk det var tider det.
Men Sushien er der enda eller?

Kjempe bra med real food alternativet. Her har det begynt med gatekjøkken som selger husmannskost og "vanlige" middager. Lurer på hvordan det går egentlig.

Sushien er der ja.... si ifra når du er i nærheten, så tar vi en kaffe

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 20:10   #33
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Real food"

Å dette kunne jeg tenkt meg å prøve, men det må nok bli når kjeden har spredt seg litt rundt i landet.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 20:45   #34
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Sushien er der ja.... si ifra når du er i nærheten, så tar vi en kaffe

House of Sushi dere mener? Det er min primærlanger Mr. Norway jobber på Skøyen og må titt og ofte ha med middagen hjem ja.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 22:07   #35
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Real food"

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

House of Sushi dere mener? Det er min primærlanger Mr. Norway jobber på Skøyen og må titt og ofte ha med middagen hjem ja.


JA jeg savner sånn sushien der!!!
Jeg har spist Sushi mange steder, men denne er desidert best for min gane!!


Sukk.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no