Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Stresser du med konfirmasjon?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Stresset du med konfirmasjon?
Det var mer stress en moro! 4 4,94%
Det var mer moro enn stress! 11 13,58%
Jeg opplevde det som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker 6 7,41%
Jeg opplevde det som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker 3 3,70%
Jeg opplevde det ikke som stressende - er ikke vant til å arrangere for mange mennesker 8 9,88%
Jeg opplevde det ikke som stressende - er vant til å arrangere for mange mennesker 5 6,17%
Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror ikke jeg vil stresse med det 36 44,44%
Jeg har ikke arrangert konfirmasjon, men jeg tror det vil være stressende 18 22,22%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-15, 17:44   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stresser du med konfirmasjon?

Mine er ikke konfirmert enda, men jeg har i løpet av årene som mor fått med meg at andre mødre (kanskje fedre også, men de har jeg ikke hørt noe fra) omtaler planlegging og gjennomføring av konfirmasjon som et stressende og arbeidskrevende prosjekt.

Jeg har jo planlagt og gjennomført to dåpsfester og det opplevde jeg ikke som spesielt stressende - og jeg lurer på om det er noen vesensforskjell mellom dåp og konfirmasjon eller om jeg bare kan lene meg tilbake og satse på at konfirmasjon ikke kommer til å ta over showet i livene våre i månedsvis?

Jeg innser at jeg nok har en fordel av å a) organisere grupper av mennesker i arbeidshverdagen og b) allerede være vant til store fester ved enhver stor og liten anledning siden den nærmeste familien teller over 25. Men - jeg vil jo helst ikke bli tatt på senga av noen uventede momenter og sitte der og ha det så godt med den nonchalante holdningen min og skjegget i postkassa! Så dette må undersøkes nærmere med en poll.

Planen min er som følger:
- Vi feirer hjemme (partytelt, som vi allerede har, settes opp i hagen. Det er riktignok tidkrevende, men det er Mannens Domene, ergo lavstress for meg. ).

- Vi bestiller mat

- Vi er en stor familie som baker for hverandre - så mange kaker kommer min vei helt av seg selv

- Pynte bord er ikke stress, det er gøy

- Den rosa og blå sangen er ikke vår greie, så sangskriving blir det ikke

- Men taleskriving, DET blir det. Og helt sikkert bildeframvisning og sånn. Det kan jeg nok bli sittende med en stund (Det er Mitt Domene. Lavstress for mannen. .)

- Dress til konfirmant sikres i god tid



Jah - dett var dett? Har jeg glemt noe helt essensielt?

Jeg tror det blir litt styr dagene i forkant - men jeg ser ikke for meg at jeg må tenke på det sånn masse masse over lang tid. Har jeg rett eller har jeg vrangt?

(Det er flervalgspoll, så kryss i vei!)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 04-05-15 kl 18:05.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 17:51   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.098
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Jeg stresset litt første gang, da leget vi all maten til 40 gjester selv. Andre gangen var det bunaden som var mest stress.

Nå bor jeg på vestlandet, så partytelt i hagen hadde stresset meg mye!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 17:55   #3
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg stresset litt første gang, da leget vi all maten til 40 gjester selv. Andre gangen var det bunaden som var mest stress.

Nå bor jeg på vestlandet, så partytelt i hagen hadde stresset meg mye!

Lage all maten selv, ja, DET skjønner jeg er stress. (Jeg og en venninne laget mat til 70 gjester da vi feiret jubileum sammen, og det tok tid!)

(Vi har et skikkelig robust og stort telt som kan lukkes helt og som kan varmes opp - funker fint uansett vær!)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 17:55   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.742
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Nei.

Vi har selskapet hjemme, bestiller mat og inviterer kun venner og familie. Dessuten er vi veldig lite opptatt av stæsj og stas generelt, så vi har kjørt "koselig" som tema.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 17:59   #5
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nei.

Vi har selskapet hjemme, bestiller mat og inviterer kun venner og familie. Dessuten er vi veldig lite opptatt av stæsj og stas generelt, så vi har kjørt "koselig" som tema.

Det er en plan jeg har sansen for! Jeg har bestemt meg for at lave skuldre og så lite stivt som mulig er en god stemning for konfirmanten også - kleinhetsterskelen er generelt ganske lav for den jevne 15-åring og jo mer høytidelig man legger opp til at det skal være, jo vanskeligere kan det bli for selveste hovedpersonen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:02   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Jeg er ikke vant til å være vertinne for større arrangementer, men jeg er ikke kjent for å stresse heller, så jeg tipper konfirmasjonen til Poden (om 5 år) blir koselig, og stressfri. Kjøper mat, baker noen kaker. Ingen har eller får bunad. Nå vil ingen ha heller da. Men om Poden ønsker seg bunad kan jeg vurdere å gi ham det når han er ferdigvokst.

Stesnuppa valgte å ikke konfirmere seg, men mor holdt et lite selskap for henne likevel. Jeg stresset svært lite med akkurat det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:03   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Jeg er usikker på hva du legger i å stresse. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli spesielt stresset av forberedelsene (lokale er 99 % sikkert i boks, vi må bestille mat, og kaker får jeg nok tak i), men jeg synes generelt det er noe pes å arrangere fester, så jeg kommer til å være uendelig glad når det er over (om ett år, tre dager og noen timer ).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:08   #8
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg er usikker på hva du legger i å stresse.

Det er igrunnen jeg og. Jeg registrer bare at det er innmari mye prat om konfirmasjonsorganisering og kommentarer som "Jaja, når er det VÅR tur!" (megetsigende blikk og sukking), Og ordent "konfirmasjon" blir sagt med sånn ærefrykt at det høres ut som om det er noe helt utenom det vanlige det skal handles inn og pyntes til.

(Men klok av skade, så vet jeg at når jeg humrer av andre, så er det instant dårlig karma - bare sjekk med meg om under to år, da er det sikkert jeg som løper rundt og huffer meg og har panikkangst fordi det var tomt for en eller annen tøyrull det skulle pyntes på bordene med. Eller det var tomt for blå hortenisa. Eller pynt til bordkortene.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:12   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Jeg skulket sikkert den dagen det ble delt ut pynte/fikse/tema-gen, så jeg har aldri stresset med slikt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:14   #10
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skulket sikkert den dagen det ble delt ut pynte/fikse/tema-gen, så jeg har aldri stresset med slikt.

Lurt!

Jeg elsker å pynte, så det er bare stas og ikke stress.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:16   #11
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Skal vi se: ja, jeg synes det var stress! Hvorfor?
-Maten; Vi lagde koldtbord selv, og jeg er ikke god på sånt. Men det gikk jo strålende, med litt hjelp fra folk i familien som har gjort det før.
-Dekorasjoner; Hovedpersonen hadde ganske klare planer for pynting. Det var litt stress. Ikke fordi det var så dyrt det hun ville ha, men hun hadde veldig detaljerte ønsker som tok litt tid å få kjøpt inn.
Klærne og talen var ganske lite stress. Så egentlig gikk det veldig greit. Men jeg gleder meg ikke til ny runde om et år, akkurat. Selv om jeg har litt lavere skuldre før vi skal igang, håper jeg iallefall.

Har arrangert to dåper, og det var mindre stress. For oss så er visst konfirmasjon mer høytid enn dåp?


Sist redigert av Vind : 04-05-15 kl 18:18. Årsak: Lagt til refleksjon dåp vs konf.
Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:19   #12
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Detaljerte ønsker til pynt blir det nok ikke her, om ikke gutta forandrer personlighet helt til den store dagen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:26   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.742
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Jeg tror jeg vinner på at jeg generelt er dårlig på/uinteressert i matlaging samt at jeg som designer tross alt liker at ting harmonerer. Jeg pyntet ikke veldig til eldstes konfirmasjon i fjor, neste år vil sikkert bli planlagt i detalj av hovedpersonen selv.

Vi er heldige med at vi slipper ekser, nye kjærester og bonusbarn da, det ville nok stresset meg.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 04-05-15 kl 18:50.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:31   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.098
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Jeg er perfeksjonist og setter skyhøye krav til meg selv. Lånte duker fordi papirduk er fy, fikk tak i høye lysestaker da blomstene var lave osv... Jeg startet derfor planleggingen i god tid, og da gikk det veldig greit.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:34   #15
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Jeg stresser sjeldent, men liker ikke å ikke vite seremonidato og å jakte på lokale.

Siden det nylig ble bestemt hvilken type konfirmasjon, men påmelding i dag, vet jeg ikke hvilken dag seremonien blir. Dermed kan vi ikke bestille lokale. Kan jo ikke oppta lokale for 2 dager, heller. Og all familie kommer tilreisende, så de trenger også å vite i god tid hvilken dato det blir.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:35   #16
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Har ikke arrangert enda, men ja, det stresser meg.
Ikke selve selskapet og servering og sånt, men fordi vi har en mildt sagt kronglete familiegreie akkurat nå. Som sannsynligvis ikke kommer til å endre seg noen gang, og det kjenner jeg litt mentalt stress på allerede.
Men sånn ellers tipper jeg vi tar selskapet hjemme, og mat lager vi selv, og kakebaking er vi i grunnen også helt selvhjulpne med så jeg tror det går seg til jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:39   #17
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Ja.

Jeg er stresset pga. familietull, og fordi jeg virkelig ikke liker å være vertinne.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:39   #18
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er perfeksjonist og setter skyhøye krav til meg selv. Lånte duker fordi papirduk er fy, fikk tak i høye lysestaker da blomstene var lave osv... Jeg startet derfor planleggingen i god tid, og da gikk det veldig greit.

Må lysene være høye om blomstene er lave?! Å gud, da må jeg skaffe høye lysestaker jeg også. Ja jeg stresser visst litt, jeg er som 007 perfeksjonist. Men samtidig er jeg litt for avslappet innimellom også, og tror jeg har god tid til det motsatte er tilfelle.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:41   #19
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Jeg skal sjekke inn på tråden når jeg har hatt konfirmasjon, men jeg tror neppe jeg kommer til å stresse. Jeg har ofte middagsselskaper, bursdagsselskaper, teselskap etc etc mange ganger i året og stresser lite da også.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:42   #20
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.098
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser du med konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Må lysene være høye om blomstene er lave?! Å gud, da må jeg skaffe høye lysestaker jeg også. Ja jeg stresser visst litt, jeg er som 007 perfeksjonist. Men samtidig er jeg litt for avslappet innimellom også, og tror jeg har god tid til det motsatte er tilfelle.

Alt kan være lavt, men alt bør ikke være høyt. Sier min blomsterdekoratørvenninne og min hovmestersøster...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no