Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvem er det jeg tenker på

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-19, 15:40   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.488
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Pil

Hvem er det jeg tenker på

Jeg var på et seminar i regi av vinmonopolet i 2002.
Da ver det et fyrverkeri av en kvinne som holdt ett glitrende motivasjonsinnlegg. Hun var mellom 40 og 50 tror jeg, høy, mørk og elegant. Litt usikker på om hun snakket med svensk aksent, mulig hun hadde et dobbelt navn....Gahhhh, jeg skulle visst hva hun het.
Det er jo lenge siden, så dama kan ha vandret siden den gang, men kanskje noen her kan kjenne til hvem jeg vil frem til....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-19, 16:06   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er det jeg tenker på

Finner du henne her: https://www.athenas.no/flx/foredrags...8aApZtEALw_wcB

Nå ser jeg at b.la Anne Lindmo ikke står på denne listen og hun er en av de beste foredragsholderne jeg har hørt, men det kan jo hende hun du etterlyser står der. Mange kjente navn.

Husker du om hun kom fra en spesiell bransje? Idrett, næringsliv, underholdning?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-19, 19:45   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.503
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er det jeg tenker på

Tror jeg har vært på foredrag med henne jeg også, omtrent på samme tiden. Et fyrverkeri av ei dame med svensk aksent som snakket om å by på seg selv. Et av få foredrag som jeg faktisk har tatt med meg noe fra. Men jeg husker heller ikke hva hun heter :hjelpsom:

Edit: litt usikker på om hun faktisk hadde svensk aksent eller om hun bare snakket om det svenske begrepet om å by på seg selv og snakket «svensk» når hun var på det temaet.

Slik jeg husker det var hun ikke veldig ung da, så hun må være godt voksen nå.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-19, 21:25   #4
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.488
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er det jeg tenker på

Tror kanskje vi mener den samme ja..jeg var så fascinert og høyt oppe etter det foredraget som var på slutten av dagen. Husker jeg vurderte å droppe det å gå på vorspiel istedenfor. Skulle så gjerne funne henne igjen......veldig usikker på det med svensken jeg,og lurer på om hun refererte til noe med moren underforedragen, var hun syk, eller hun døde......Gahhhh jeg tilter snart.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no