Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Beste fotobutikken i Oslo?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-14, 22:02   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Beste fotobutikken i Oslo?

Mannen ønsker seg polaroidkamera. De butikkene jeg har prøvd, Expert og lignende har ikke. Så, hvor finner jeg den beste fotobutikken i Oslo?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 22:08   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste fotobutikken i Oslo?

Beste fotobutikken er Foto Video i Møllergata. De er vel aller best i proffmarkedet, men jeg ville tatt en telefon til de for å høre om de har polaroidkameraer også.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 22:09   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste fotobutikken i Oslo?

Ellers har jeg sett reklame for det på Jessheim Storsenter, men jeg husker ikke hvilken av butikkene, antar det var fotobutikken, husker ikke hvilken kjede det var.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 22:09   #4
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beste fotobutikken i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Beste fotobutikken er Foto Video i Møllergata. De er vel aller best i proffmarkedet, men jeg ville tatt en telefon til de for å høre om de har polaroidkameraer også.

Tusen takk for tips! De skal jeg ta en tlf til i morgen.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 22:12   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste fotobutikken i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Beste fotobutikken er Foto Video i Møllergata. De er vel aller best i proffmarkedet, men jeg ville tatt en telefon til de for å høre om de har polaroidkameraer også.

Uten tvil best!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 19:48   #6
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beste fotobutikken i Oslo?

Polaroidkamera er kjøpt! Foto Video hadde og jeg fikk skikkelig god service og ekstra film med på kjøpet.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 21:53   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste fotobutikken i Oslo?

Supert!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no