Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Norwegian Outlet i Vestby

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 22:20   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Norwegian Outlet i Vestby

Noen som har vært der? Verdt å ta turen? Ser de har både Lille vinkel sko og Noa Noa.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:24   #2
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Lille Vinkel sko hadde litt lite synes jeg egentlig, Noa Noa hadde litt mer. Bergans, Stormberg og Norrøna hadde masse fint. Puma også. Det er to butikker med undertøy, og en med endel barnetøy (Mener de hadde Troll, Memini og lego blant annet). Helly Hansen og Levi's hadde og endel.

(Men jeg har bare løpt gjennom raskt altså, og ikke rukket å se mye. Ryddige og fine butikker hvertfall.)

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 21:57   #3
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Jeg har vært der flere ganger, men så bor jeg veldig nærme da. Mine tilfeldig inntrykk: Lille Vinkel er helt tragisk, synes jeg. Det er en annen skobutikk der også, tyske komfortsko tror jeg det står i vinduet. Virket ikke akkurat som om det var noe å se på der etter den reklameringen, men det var faktisk endel spenstige og gode sko der.
Den barnetøybutikken Krem nevner, Tweens, har masse flott tøy, til veldig kjekke priser. Polarn og Pyret er greit utvalg av hverdagstøy, men kanskje litt kjedelig?
Gant har masse fint, men der er det dyrt selv om det er billigere enn ellers. 350 for en body er litt i overkant for meg. Puma og Vans feks har bra priser og ganske bra utvalg. Undertøybutikkene er veldig ulike, men begge er verdt et besøk.
De har en stor bokhandel der, men den har jeg ikke vært i, heller ikke de to kjøkkenutstyrbutikkene. Art and crafts (smykker) hadde 50-70% på alt omtrent, ble veldig gode priser ut av det.
Om man ikke er mange timers reise unna vil jeg absolutt si at det er verdt å sjekke ut. Man kan også passe på å ta en tur innom den gamle outleten, som ligger 2 minutter lenger sør, Outlet1.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 21:59   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Hvis Lille Vinkels outlet her svarer til den midlertidige som lå i Parkveien i fjor(?), må jeg skrive under på at den er tragisk. De hadde virkelig gravd dypt i sine gjemmer, altså.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 22:08   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.471
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Glem Lille Vinkel ja, ikke noe fristende!!! Men Noa Noa.... Oh yes! Jeg har ikke klart å dra dit uten å kjøpe noe ennå... Mexx-butikken er også bra synes jeg. Den ved siden av Mexx virket også bra, har InWear og andre merker.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 22:13   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.830
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Hvor mye er prisene normalt nedsatt?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 22:14   #7
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Jeg synes det er verdt et besøk. Mange fine butikker og gode priser. Jeg endte opp med Wonders-sko fra Lille Vinkel til 70 % avslag og kjole fra Noa Noah til 65 % avslag. Så blir nok flere besøk dit.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 22:22   #8
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvis Lille Vinkels outlet her svarer til den midlertidige som lå i Parkveien i fjor(?), må jeg skrive under på at den er tragisk. De hadde virkelig gravd dypt i sine gjemmer, altså.

Det ser ut som samme butikken, ja. Tragisk.

Noa Noa butikken var veldig fin, synes jeg.
Bokhandelen bra, sportsbutikkene var bra, Tweens hadde mye billig og gode merker -veldig billig Troll, blant annet, og resten av butikkene var også ok.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 23:26   #9
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Hvor ligger dette? og har de stor parkeringsplass? (kommer evt. med campingvogn)

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 23:27   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Gode parkeringsmuligheter. Ligger rett ved E6, i Vestby (etter Moss, før Ås)

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 23:31   #11
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Gode parkeringsmuligheter. Ligger rett ved E6, i Vestby (etter Moss, før Ås)

Okei Får se om vi stikker innom på vei hjem fra ferie. Da kommer vi etter planen den veien.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 08:12   #12
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.471
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Hvor mye er prisene normalt nedsatt?

Tja, har bare handlet på Mexx og Noa Noa, men kan gi eksempler ift. hva jeg har kjøpt.
Noa Noa: Basic singlet kostet 49 mot 129 i vanlig butikk, tilsvarende i kortermet t-shirt kostet 69/79, langermet 89/99. Fikk bukser til 200kr paret (kolleksjonsprøve), Kjøpte kjole til 599 som vanligvis kostet en 900? Alt fra 30-70% avslag.

På Mexx har jeg kjøpt to kjoler, det kostet tilsammen ca. 800, tror den ene var 300 og den andre 500. De var i utgangspunktet like, men fordi den ene hadde kommet inn samme dag så var den dyrere.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 09:40   #13
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Vi har kjøpt kaffemaskin til 3000 kr som koster 7500 på komplett.no. Jeg har kjøpt flere plagg på Noa Noa, masse tøy fra merket Lego til storebror og Troll dress til mellomstøster til 70% redusert pris. Jeg kjøpte meg faktisk også sko på Lille vinkel.

Fornøyd!

PS! Dette var i åpningsuken, og da var tilbudene spesielt gode.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 21:09   #14
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Norwegian Outlet i Vestby

Nå har jeg vært på en snuserunde til der, og kan rapportere om helt rå sko hos butikken "høyer". De hadde Marc by Marc Jacobs sko der til den helt utrolige sum av nesten 6000 kroner paret, jeg gjentar seks tusen kroner. Jeg visste ikke at det fantes så dyre sko jeg. Nå fikk man dem riktignok til halv pris da. Det var også andre ekslusive sko der, merker som Malene Birger og et annet damenavn jeg ikke klarer å huske, i samme prisklasse.
Dette står på nettsiden om butikken: Eksklusiv urban. Høyer er for den motebevisste mann og kvinne som vet hva de er på jakt etter. Her finner du et stort utvalg av de hippeste designmerkeklærne som by Malene Birger, Marc by Marc Jacobs, nn07, Sand, See by Chloe, Marc O Polo, Tiger of Sweden, Sophie Faroh, Filippa k, Acne, Diesel og Missoni med flere. Fører også sko, smykker og interiør.

Bokhandelen var også en skikkelig godbit. Masse, masse bøker, i alle mulige genre, men jeg rakk ikke se så nøye på romanene. De hadde også spill, cder og dvder, blant annet bluray-filmer til 99 kroner stykket.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no