Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2022 (07)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-22, 22:39   #261
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

På tide å sette seg ned med guttungen og få ut av han hva han ønsker av farger, bordkort, blomster etc. Han har litt sterkere meninger om sånt enn broren.
4 som har sagt de ikke kan komme. 1 kjæreste usikker og en som ikke har svart. Men den personen kommer trolig ikke. Da blir vi 20 totalt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-22, 22:53   #262
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Og der var albumet jeg hadde lagret hos cewe sporløst borte.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-22, 23:31   #263
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Seks dager igjen. Har bare igjen å skrive talen. Er ganske stressa av tanken på å tilbringe flere timer i samme selskap som min bitre, sinte eks. Han ønsker ikke å ha noe kontakt, vi kommuniser overhodet ikke sammen, med unntak av en og annen e-post med viktige ting i løpet av året. Det er jeg som arrangerer selskapet og som har ordnet absolutt alt. Er spent på om han tar halve regningen uten å diskutere, eller om jeg må søke nav om særbidrag for å få ham til å betale noe.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-22, 00:13   #264
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og der var albumet jeg hadde lagret hos cewe sporløst borte.

Å nei!

Og Molly, så vondt at det skal være slik.

Har spurt litt om ungene har noen formening eller ideer til pynt, bordkort etc, men det har de ikke, ut over at jentungen vil ha blomster, masse blomster. Så jeg foreslo fargerikt bord med blomster i mange ulike farger, spredt ut over i små vaser, og det syntes hun hørtes fint ut. Så kan vi satse på masse forskjellige farger når det gjelder resten også, som bordkort og lys. Under surfing på nett så jeg bilde av små cellofanposer med noen få (3-4) smågodtbiter i til hver, i ulike farger, med en liten etikett med navn knyttet på, og tenkte det kunne være en ide. Noe sånt som dette. Jeg tror ellers restauranten har hvite tøyservietter og hvite duker, så det trenger jeg ikke tenke på, men kjøper kanskje noen fine, fargerike servietter til å legge på kakebordet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-05-22 kl 00:40.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-22, 18:43   #265
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Innspurten denne uka og jeg og konfirmanten er sylte forkjøla (ikke korona) og holder det gående på paracet og hvile. Det meste er klart, skal legge på fat og pynte kaker fredag, men hadde tenkt å bruke denne uka til å rydde og vaske huset og la våren flytte inn rundt huset. Jeje.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-22, 18:48   #266
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Gulrotkake i ovnen. Den fryser jeg ned, og tar opp lørdag og tar på glasuren lørdag kveld.
Så baker jeg 2 kaker fredag eller lørdag (dagen er søndag). Ostekake (ikke steketypen) er innafor å lage fredag? Så lager jeg sjokoladekake lørdag.

Har sjekket det tekniske i lokalet i dag, sånn at bildepresentasjonen skal løse seg fint.
Jeg skal ha fri fredag, da tenkte jeg å brette serviettene, stryke bunadsskjorter og forkle, lage ostekaken (ref over), og finne frem det av diverse pynt vi skal ha med til lokalet lørdag.

Hva har jeg glemt, liksom? Tredje ungen dette, burde jo surfet inn på erfaringen..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-22, 20:15   #267
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

I løpet av de siste par dagene har jeg fått litt mer oversikten jeg også. Bordkort er fikset, det ble ikke cellofanposer, det ble små glasskrukker til 12 kr/stk på Søstrene Grene, med Dymo-etikett med navn limt på. Fylles med godteri i ulike farger, dvs en får gult godteri, en får rosa godteri, en får grønt godteri etc. Jentungen vil gjerne være med på å velge ut godteri og fylle dem, og hun vil også være med og velge ut blomster. Det gjør vi neste uke, det blir trolig ulike typer snittblomster til 3 for 2 på Mestere Grønn, som vi setter sammen selv i små vaser. Guttungen bryr seg ikke. Så har jeg avtalt møte med restauranten på fredag, slik at vi blir enige om hvordan bordene skal arrangeres m.m., og får på plass detaljer i forhold til det praktiske.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-22, 14:09   #268
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Da er menyen satt, kakebaking avtalt og dress innkjøpt.

Må få tak i noen sko til ham, jeg vurderer å kjøpe et par ensfargede sorte sneakers/skatesko/converse i stedet for dressko. Føles litt feil å kjøpe et par dressko som godt mulig er for små neste gang de kan brukes. Er det helt koko?

Frisørtime er bestilt i helgen og jeg har kjøpt inn noen små vaser slik at jeg kan lage til blomster til bordene. Tenker jeg kjøper inn noen fine buketter, snitter dem korte og fordeler utover. Det blir en billigere løsning enn å kjøpe ferdige små blomsterdekorasjoner. Mannen prøver å finne den perfekte løsningen når det gjelder bordplassering.

Kjenner jeg begynner å få litt roen nå. Mannen kommer ikke hjem før dagen før konfirmasjonen og storesøster skal på sykehuset to dager før, men når det meste av jobben er satt bort burde det gå bra.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-22, 14:39   #269
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Hva tenker konfirmanten selv om sko da? Har han lyst på dressko?

Her tror jeg at guttungen begynner å bli ferdig utvokst på føttene (bruker str 45 nå), så jeg tror jeg tar sjansen på å kjøpe bunadsko. Er usikker på om tvillingsøsteren er utvokst, men hun har et par bunadsko etter storesøster som hun sier hun mer enn gjerne vil bruke, og at hun absolutt ikke trenger nye.

Frisør ja, det må jeg huske på å høre med ungdommene om de har behov for. Personlig synes jeg jo at guttungen er finest når håret har vokst litt ut, og at han er veldig fin akkurat slik han er nå, men så er det jo noe med å føle seg litt finere når man er nyklippet også, og det er jo det som er det viktigste, at han selv føler seg fin. Begynner å haste, så det var bra med en påminnelse.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-22, 17:06   #270
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Her får vi håpe vi har noe liggende som passer. Eldste tror jeg brukte et par av x sine uniformssko.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-22, 18:19   #271
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hva tenker konfirmanten selv om sko da? Har han lyst på dressko?

Han er typen som nok ikke bryr seg så mye og foretrekker komfort. Så han lever nok godt med sneakers.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-22, 18:24   #272
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Vi har ikke på plass sko til konfirmasjonen, og jeg begynner å frykte at det blir Nike til bunaden.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-22, 15:58   #273
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Nå begynner det å ligne på noe her, jeg er helt mør og sliten, men på en god måte. Var dårlig timing med masse masse på jobb rett før, men sånn er typisk livet og jeg jobber alltid best under press. Mangler de siste kakene og blomster og litt annet småtteri som skal gjøres i morgen, bl.a. pynte bordene i lokalet. Nå må jeg prøve å få skrevet talen…

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-22, 12:14   #274
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Hjemme er bunadsskjortene strøket, matboden er stappfull av kaker (svigermor), lasagnene er klare til steking, detaljer rundt matlevering klarert, billetter til seremonien printet, jeg har ordnet TIDENES gave, litt i siste liten, sengene til hordene som skal sove hos oss er redd opp, vaskerommet er strøkent (den lange benken der med vask skal brukes som ekstrakjøkken for kaker), kasser med vaser, servise og nystrøkne duker + servietter ligger klare i gangen, det meste av småmat og brus og sånn er handlet inn. Bordkortene er laget og skal bare skrives på. Kakefat handlet på loppis forrige helg er funnet frem (mine har forsvunnet!), lån av ekstra kakespader ordnet.

Mangler: Detaljinstrukser til hun som skal hjelpe til. Låne et ekstra adgangskort til henne. Kjøpe et par flasker vin. Skrive tale (har mye i hodet, må knatte det ned). Og så selve riggingen av lokale, til middag, og hjemme, til kaffe. Må sende detaljinstrukser til mannen, som skal pakke i bilen og kjøre ting ned hit vi skal være. Må huske å handle blomster i dag!!!

Vi blir bare 26, så det bør flyte greit, håper jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-22, 12:18   #275
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Puh, 3 bunadsskjorter og 5 svære duker er strøket. Mann og sønn får stryke sine dresskjorter selv. Også oppdaget jeg at jeg ikke hadde kjøpt mansjettknapper til konfirmantens bunad...., klikk og hent er fikset...
kakebaking og pynting av lokale gjenstår, ja og kjøpe blomster i morgen. Lurt å skrive to-do-listen min her, for den har jeg bare i hodet mitt, og det kan jo glippe.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-22, 12:38   #276
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi har ikke på plass sko til konfirmasjonen, og jeg begynner å frykte at det blir Nike til bunaden.

Si fra hvis du vil låne et par snørestøvler til bunad i str 39, da!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-22, 12:38   #277
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Her er vi i det minste klar for å reise i nieses konfirmasjon, og har pakket ned bunadene (ustrøkne skjorter - må strykes hos svigermor i morgen formiddag), mekket kort, og har laget de kakene vi har lovt å stille med. Så får vi ordne resten til vår egen konfirmasjon til uka. Men skal ha møte med restauranten nå i dag kl 15, for å snakke om det praktiske. Så kjører vi direkte derfra, og kommer hjem sent søndag kveld.

Bestilt fristørtime til guttungen mandag, men han mangler fortsatt sko. Han bruker dress nå i helga, i kusinens konfirmasjon, og låner et par dressko av faren, selv om de er litt i minste laget. Men han må få seg bunadsko til neste helg, så vi får ta med strømpene til byen og prøve sko en av dagene. I tillegg ser jeg at vi må sy to knapper til bukseseler bak på buksa til lånebunaden han skal bruke. Satser på at det er i orden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-22, 15:46   #278
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Si fra hvis du vil låne et par snørestøvler til bunad i str 39, da!

Det er egentlig ikke utstyret det står på. Det er mest viljen. Vi har både vanlige bunadssko og snørestøvler hun kan bruke, men hun vil heller ha "vanlige pensko", noe jeg har sagt at er ok, men vi har ikke funnet noe. Jeg lurer på å ta rennafart og drite i det, og bare fotografere uten at skoene synes.

Det er ikke før neste helg da, så jeg vurderer å bare sende med henne de vanlige bunadsskoene til seremonien, så kan det hende hun skifter mening når hun står der sammen med alle de andre.

Jeg har fått laget bordkort, og de ble SÅ BRA! Har laserkuttet i plexiglass en greie fra hobbyen hennes, og gravert inn navn til alle gjestene.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-22, 15:48   #279
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Viljen kan jeg ikke hjelpe deg med, Elise. Har nok med husets egne hormoner!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-22, 17:06   #280
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Ja, hvorfor i alle dager skal de konfirmeres når de er full i hormoner, og skifter kappen med vinden hele tiden??? Kunne enten gjort det i 7-årsalderen, eller ventet til de var 23.. Neida. Joda.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no