Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan går det med hjemmeskole?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-20, 21:14   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan går det med hjemmeskole?

Vi har 2 barn på barnetrinnet. Det er såå mye tull med det tekniske, må hjelpe dem massevis i løpet av dagen. Hvordan går det med dere?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 21:24   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Nå er jeg på jobb så de er ferdig når jeg kommer hjem. Yngste får bare et ark med oppgaver og skal levere via mail eller via Skooler (tror jeg).
Eldste er pålogget teams og det har også funket fint.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 21:26   #3
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

14’åringen klarer seg veldig bra. Er relativt produktiv, men det hender det er vanskelig å ta tak i litt tyngre oppgaver. Særlig etter pause. I morgen åpnes det for video fra lærer, så det er mulig det hjelper litt. Han savner kompiser og litt backing fra de andre. Han FaceTimer ingen. Vi har oppmuntret han til det, men han gidder visst ikke det.

Hadde zoom med korpset i går da. Det var visst ganske greit. Ikke øving, bare «sosialt».

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 21:43   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Her går det greit. 14 åringen har egentlig for lite å gjøre synes jeg, så han blir litt masete i løpet av dagen. Han i vg2 har stappfull timeplan hele dagen lang. Men han synes det går greit nok. De peisa på med litt for mye forrige uke, litt bedre denne uka.

Jeg synes selv det er kjempemye å gjøre som hjemmeskolelærer. I dag har jeg holdt på med samtaler med elever, møter med kolleger, planlegging av opplegg neste uke og jeg vet ikke hva. Er akkurat ferdig for dagen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 21:50   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

To femteklassinger her, det går veldig fint så langt. Jeg er kjempeimponert over lærernes opplegg og innsats; timeplanen er variert og engasjerende. Og så er det veldig enkelt og greit å ha en dialog med dem dersom vi eller barna har spørsmål ut over den generelle tidsplanen.

Det tekniske har så langt forløpt stort sett uten tekniske problemer.


Sist redigert av Madicken : 25-03-20 kl 21:56.
Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 21:52   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det varierer etter hvilke dag du spør. Men jevnt over greit, takket være fleksible ordninger fra lærerne og god dialog rundt hvordan vi løser dagene. Mine er 7 og 8 1/2, så begge trenger hjelp, særlig yngste som har en autismediagnose og vanligvis har assistent i alle timer. Hun mister fokus på null komma svisj. Eldste klarer seg mye selv, men må pushes litt så hun gjør ting skikkelig i stedet for å bare rase gjennom. Jeg kjenner på at jeg gjerne skulle hatt mer tid til å gå inn i stoffet med dem og gjøre alle sånne fine ting som å dra læring inn i hverdagsaktivitet og alle mulige andre tips, men det går ikke. Så vi gjør så godt vi kan.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 21:52   #7
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

4. Klassingen krever egentlig at en av oss voksne er med han. Hvis ikke forsvinner alt av motivasjon, og ingenting blir gjort som det skal. Men det går overraskende greit når vi først er i gang.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 21:57   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

De to minste går det nokså bra med. Største har utfordringer med skolen som ikke hjemmeskole løser og jeg har ikke tro på at jeg skal kunne løse dette noe bedre enn lærerne vanligvis klarer. Var uansett i en situasjon med såpass mye skolevegring at det nok er mulig at hun lærer mer nå. Men utfordrende når hun er lite selvstendig, men nekter å vise det hun gjør eller ta imot hjelp.

I går hadde gutten eksperiment i naturfag som medførte at jeg måtte lete huset rundt etter en ballong. Men fant til slutt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 22:04   #9
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det går greit, men krever mye oppfølging av oss voksne. 4. Klassingen må ha en voksen med seg hele dagen, ellers kommer han seg ikke videre. 6. Klassingen er relativt selvgående, men vi må passe litt på at han ikke skyndter seg gjennom ting. På toppen svinser 5 åringen rundt, ekstremt understimulert, og forstyrrer alt og alle mens hun lager et salig rot i hele huset. Den voksne som har "skolevakt" får ikke gjort mye jobb.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 22:15   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Minsten i 2.trinn går knirkefritt. Ingen tekniske problemer annet enn noen videoer som henger litt, men greit nok. Han ser ut til å trives godt med hjemmeskole og denne uken har han Facetime't med en klassevenn. Det har vært stor suksess, og vi er veldig glade for at lærerne har gitt alle en venn som man kan ringe, Skype, Facetime eller hva som måtte passe med. Bygge vennskap i en vanskelig tid

Vgs eleven savner skolen og venner veldig selv om hun åpenbart er konstant i samtaler med en eller flere av de Hun har endel timer over Teams, men vet ikke alltid når de skal foregå. Hun er dyktig på å prokrastinere så det blir gjerne arbeid med oppgaver til veldig sent. Usikker på om dette er optimalt for henne da hun har dysleksi og lener seg veldig mye på klasseundervisningen.

10.klassingen har en fantastisk mye bedre skolehverdag slik det er lagt opp nå. Han ble syk for et år siden og har ikke kunnet følge normal undervisning og vært lite på skolen. Han har hatt noe undervisning over Skype de siste mnd, men ingenting mot for hva det er nå. Nå er han med i de fleste timene på Teams, opplegget er enklere for ham også å følge for han er en del av klassen. Vi er over oss av begeistring og ser veldig lyst på fremtiden

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 22:34   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det går fint med både 6.klassingen og 9. klassingen. It’s var det problemer med de første dagene, men skolen fant en annen løsning. Begge har nok å gjøre ser det ut til.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 22:46   #12
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Frøkna jobber utrolig godt, men er veldig treg når hun jobber så må holde på i timesvis, stakkars. I dag avsluttet hun 20.30. Hun trenger litt hjelp med matte, men har veldig tett oppfølging av læreren sin og chat med de 3 andre i relfagsgruppa, så stort sett trenger jeg ikke gjøre annet enn å heie litt på henne. Junior sitter jeg pal med på alt jeg kan. Denne uka har jeg ikke hatt tid, så da har vi gjort matten skikkelig og det andre aner jeg ikke. Men han respekterer skoletiden, tusler avgårde til pcen og gjør tilsynelatende det som skal gjøres der. Ser han har levert noen oppgaver og hører alarmen går etter de 20 minuttene det står han skal sitte med de ulike nettoppgavene. Tror ikke han lærer så mye, men det får stå sin prøve. Han har et megaprosjekt som skal leveres 2. april, det må han ha hjelp med, det var altfor komplisert til at han finner motivasjon til å jobbe selv. Jeg hadde ønsket noen flere møtepunkt med lærer for Junior. Frøkna har nettmøter/undervisning med lærer minst en gang pr dag og løpende meldinger/chat. Junior må jobbe etter en ukeplan og har bare hatt 2-3 nettmøter på et kvarter, det tror jeg bare har vært sånn for å hilse på og «møtes».

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 23:13   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det går kjempefint syns jeg. Heldigvis har kommunen satset på digital læring over mange år, så yngstejenta var i gang på iPad fra dag 1. Det hender hun ber om hjelp, men jeg klarer fint en full arbeidsdag samtidig med hjemmeskolen. Eldste er jo snart voksen så hun greier seg selvsagt fint gjennom dette.

Vi har delt inn huset i ulike arbeidssoner, så ingen forstyrrer hverandre, og så møtes vi til felles lunsj.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 23:19   #14
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det fungerer veldig godt for mine barn, men de er laget sånn at det meste av opplegg fungerer ganske bra. For eldste tror jeg nesten dette er bedre enn kaos-klassen som hun går i.

For meg fungerer det også relativt greit, men jeg vil helst tilbake til den gode gmale hverdagen. Selv om den også er slitsom.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 00:52   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Jeg har en VG1-elev, hun er 17, og klarer dette veldig bra. Jeg er glad jeg har store barn i disse tider!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 00:55   #16
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det går veldig fint her. Sjetteklassingen har møte i Teams 8.30 hver morgen og gjør deretter skolearbeidet og bruker mellom to og tre timer hver dag. Mellomste bruker også Teams, men hans arbeid tar mye mindre tid. Førsteklassingen bruker kanskje 15 min på arbeid i tillegg til 15 min lesing. De er selvstendige og flinke synes jeg og det går veldig bra. Det eneste de har trengt hjelp til er i grunnen å laste opp bilder samt at eldste måtte ha litt hjelp til mat & helse-oppgaven (bake pizzasnurrer).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 01:15   #17
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det går overraskende bra. VG3 eleven har fullt opplegg hele dagen og vanlig timeplan. Mange timer med undervisning på Teams, en del timer med oppgaver. Jobber sammen med venninner via FaceTime. 10. Klassingen har to pr. dag, 9-11 og 12-14. Litt varierende opplegg, men det har kommet seg utover i uka.

Jeg sitter som en av to iPad-ansvarlige på skolen jeg jobber på så jeg har hatt nok å gjøre denne perioden. Det begynner heldigvis å roe seg ned nå etter at vi åpnet nettet helt i skoletiden (9-14). Vi har i utgangspunktet begrenset nettilgang på elevene siden iPader, men det ble så mye ekstra sider som måtte åpnes og de ble videresendt til andre domener så det var mye elevene ikke kom inn på. Det førte til en del frustrasjon både hos lærere, elever og foresatte, så nå er det åpent i skoletiden og begrenset etter kl. 14.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 08:15   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det går greit

Mellomste som går i 3. har egentlig sånn 1,5 times arbeid ca. Inkl å lese et kvarter. Hun er alltid ferdig før lunsj. Hun trenger litt oppfølging for å se at hun faktisk får med seg hele oppgaven.
Broren i 6. Har mer.
De har oppmøte kl 9 hvor læreren har lagt inn en video hvor han hilser god morgen og forklarer dagens oppgaver. De skal innom kl 14 og takke for dagen også. Han er ferdig til da dersom han ikke har tatt for lange "friminutt"... Han sitter på rommet sitt og har lett for å glemme seg bort så jeg er nedom jevnlig og ser til ham.

Jeg er litt usikker på hvor mye de faktisk lærer på denne måten. Jeg skulle gjerne tatt større del i det, men jeg skal jobbe også. Også har vi fireåringen som selvsagt tre get en del oppfølging

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 08:20   #19
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Det går greit. Sjetteklassingen har betydelig mer arbeid enn andreklassingen og det er selvfølgelig urettferdig De er ganske skoleflinke selv om de er litt late så det hjelper mye siden vi jobber. Har gitt beskjed til lærer at hun må si ifra dersom sjetteklassingen ikke leverer det han skal for jeg har ikke anledning til å følge tett opp i løpet av dagen.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-20, 08:38   #20
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har en VG1-elev, hun er 17, og klarer dette veldig bra. Jeg er glad jeg har store barn i disse tider!

Samme her. Det går ganske så greit.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no