Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Ny symaskin - hva skal jeg ha?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-20, 22:51   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny symaskin - hva skal jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva er budsjettet, og hva er behovet?

Jeg har akkurat (for snart et år siden) kjøpt en Janome Skyline S5, som jeg er superfornøyd med, men jeg syr en del. Den er nok overkill hvis man først og fremst skal legge opp bukser.

Jeg endte opp med denne. Jeg har store planer - først skal jeg sy to festdrakter til barn.

:hyper.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-20, 23:40   #22
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny symaskin - hva skal jeg ha?

Godt valg, jeg er fortsatt superfornøyd med min S5. Jeg syr bunader og det kunne jeg gjort akkurat like bra på en mye billigere maskin, så slik sett var dette en unødvendig dyr maskin. Bunadssøm stiller ikke så store krav, egentlig. Jeg syr også litt barneklær og klær til meg selv og til det bruker jeg både kantebåndsapparatet som hører til maskinen og noen av oyntesømmene osv.

Rettsømstingplata er forresten i bruk også ved bunadssøm. Den gir fantastisk fin rettsøm.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-20, 08:46   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny symaskin - hva skal jeg ha?

Gratulerer med flott maskin!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-20, 21:23   #24
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny symaskin - hva skal jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

(...)
jeg har to symaskinbutikker veldig nær jobb, så jeg får ta en tur innom.

Hvis du ikke vil si det i tråden, kan du sende meg en melding om hvilke to butikker det er. Min, eg. Heltens, symaskin har ødelagte deler og var ikke venn med meg før det heller.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no