Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-20, 15:24   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Når jeg ringer folk (som ikke har meg og nummeret mitt lagret) så kommer navnet på enkeltpersonsforetaket mitt opp på skjermen.
Det er litt festlig, og litt kleint.

Hvor får jeg endret dette?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 15:26   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Da står vel abonnementet registrert på foretaket ditt?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 15:28   #3
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Det kommer vel an på hvilken app de bruker for å hente opp nummeret, f.eks. 1881 sin.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 15:47   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Litt i samme gata, eller kanskje ikke, men jeg skjulte en gang nr mitt sånn at når jeg ringer folk så får de ikke opp hvem det er som ringer. Det skulle jeg gjerne ha endret på. Noen som vet det, mulig det er samme plassen man endrer navn også?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 15:48   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Da står vel abonnementet registrert på foretaket ditt?

Nei, det gjør ikke det. Abonnementet står på arbeidsgiveren min, og telefonnummeret er registrert på meg.

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det kommer vel an på hvilken app de bruker for å hente opp nummeret, f.eks. 1881 sin.


Ja! Sånn er det selvsagt!
Etter litt sjekking så har Gule sider og 1881 navnet mitt registrert, men tjenesten som heter 180.no har foretaket mitt.
Da tar jeg kontakt med dem og ber dem fikse.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 16:08   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nei, det gjør ikke det. Abonnementet står på arbeidsgiveren min, og telefonnummeret er registrert på meg.




Ja! Sånn er det selvsagt!
Etter litt sjekking så har Gule sider og 1881 navnet mitt registrert, men tjenesten som heter 180.no har foretaket mitt.
Da tar jeg kontakt med dem og ber dem fikse.

Hvordan fant du det ut? Jeg har en jobb nå som gjør at det hadde vært fint om jeg kunne bli søkt opp.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 16:15   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Mulig det faktisk er en innstilling på telefonen din?
Ellers ville jeg startet med å ringe den du har abonnement hos og spørre der.
Hvilken telefon har du?

Jeg søkte på nummeret mitt på gule sider, 1881 og 180, og ringte til kundeservicen til 180 da jeg så at de hadde feil opplysninger.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 16:19   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Mulig det faktisk er en innstilling på telefonen din?
Ellers ville jeg startet med å ringe den du har abonnement hos og spørre der.
Hvilken telefon har du?

Jeg søkte på nummeret mitt på gule sider, 1881 og 180, og ringte til kundeservicen til 180 da jeg så at de hadde feil opplysninger.

Jeg husker at jeg ordnet det en eller annen plass, så det ikke på tlf min. Jeg får kontakte Telenor og høre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 16:37   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg husker at jeg ordnet det en eller annen plass, så det ikke på tlf min. Jeg får kontakte Telenor og høre.


Jeg tror det ofte er slikt man kan fikse på min side hos operatøren.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 17:38   #10
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg tror det ofte er slikt man kan fikse på min side hos operatøren.

Jeg finner det ikke der.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 22:01   #11
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Jeg har det som innstilling på Min side hos Telenor.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 23:40   #12
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Jeg snakker med ei som jobber i et telefonselskap. Hver gang hun ringer meg så står det at byggmester xx ringer. Det er litt gøy.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-20, 08:43   #13
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan man endre hvilket navn som kommer fram når man ringer folk?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Jeg har det som innstilling på Min side hos Telenor.

Men jeg finner det ikke der, sikkert jeg som søker feil.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no