Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

SMS fra Arbeiderpartiet

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-17, 23:40   #81
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Ja! Skikkelig ille! Også i verdens rikeste land og alt! Jeg kjenner jeg faktisk blir litt irritert og småfornærmet jeg også. Fordi jeg IKKE har fått noen SMS fra noe politisk parti. Er liksom ikke stemmen min bra nok, eller? Hvorfor får dere og ikke jeg?
Jeg har uansett bestemt meg for hva jeg skal stemme i morgen, og en sms hadde ikke betydd noe. Ville forresten ikke blitt det spor irritert eller opprørt over en partipolitisk sms rett før valget.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 23:46   #82
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Ja! Skikkelig ille! Også i verdens rikeste land og alt! Jeg kjenner jeg faktisk blir litt irritert og småfornærmet jeg også. Fordi jeg IKKE har fått noen SMS fra noe politisk parti. Er liksom ikke stemmen min bra nok, eller? Hvorfor får dere og ikke jeg?
Jeg har uansett bestemt meg for hva jeg skal stemme i morgen, og en sms hadde ikke betydd noe. Ville forresten ikke blitt det spor irritert eller opprørt over en partipolitisk sms rett før valget.

Jeg har heller ikke fått, men siden jeg har en arbeidsgiver som betaler telefonen min (skattepliktig fordel), står den ikke oppført på meg som privatperson.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 23:51   #83
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Folk har tatt seg bryet med å ringe VG.

Krever det masse overskudd?

Jeg har laget tråd på Fp og veggen min på Facebook er nå full av innlegg hvor folk hisser seg opp over dem som hisser seg opp over denne saken.

Jeg tror kanskje det hadde krevd mindre overskudd å ringe vg gitt. I alle fall færre tastetrykk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 23:52   #84
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Vi kan vel i alle fall slå fast, en gang for alle, at vi, folk flest, ikke har mye å sutre over i dette landet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 00:02   #85
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Krever det masse overskudd?

Jeg har laget tråd på Fp og veggen min på Facebook er nå full av innlegg hvor folk hisser seg opp over dem som hisser seg opp over denne saken.

Jeg tror kanskje det hadde krevd mindre overskudd å ringe vg gitt. I alle fall færre tastetrykk.

Omg - skulle bare være litt morsom, da vet du!

For meg ville det definitivt krevd overskudd å ringe en avisredasksjon - det har jeg aldri gjort for langt mer graverende saker, og jeg ville ikke drømt om å gjøre det for noe så intetsigende som dette.

Men en ting er sikkert - det ville tatt meg mindre tid en å skrive tre ganger i denne tråden.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 00:05   #86
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Må man ringe avisredaksjoner nåtildags? Jeg for min del skriver epost eller på avisens fb-side. Og jeg tar som regel kontakt med en redaksjon en gang i uka.

Neida, har faktisk til gode å gjøre akkurat det. Når jeg blir pensjonist, derimot...:barevent:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 00:09   #87
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Når gjorde FrP det? (Trenger link. Har FrP-slektning på Face...)

I 2009. Og som FrP-fyren sier: Lærte de ikke av vår feil.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 00:12   #88
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Må man ringe avisredaksjoner nåtildags? Jeg for min del skriver epost eller på avisens fb-side. Og jeg tar som regel kontakt med en redaksjon en gang i uka.

Neida, har faktisk til gode å gjøre akkurat det. Når jeg blir pensjonist, derimot...:barevent:

Det blir tider det!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 00:18   #89
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg fikk, og ble kun småirritert. Derimot ble jeg møkksur over buffen jeg fikk fra Høyre, først og fremst fordi det er så utrolig lite miljøvennlig med noe som sikkert halvparten av mottagerne behandlet som meg - rett i søpla.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 00:23   #90
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Jeg fikk, og ble kun småirritert. Derimot ble jeg møkksur over buffen jeg fikk fra Høyre, først og fremst fordi det er så utrolig lite miljøvennlig med noe som sikkert halvparten av mottagerne behandlet som meg - rett i søpla.

Wow, da er du konsekvent altså. Her bruker ungene buff gjennom hele vinteren, og om det så sto Senterpartiet på den, hadde den blitt brukt

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 00:34   #91
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg fikk grillmat og saft av AP og twist og kaffe fra SP.
Sånt liker jeg!

Buffer og ballonger trenger jeg ikke.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 01:06   #92
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Må man ringe avisredaksjoner nåtildags?

Det er bare jeg som avslører meg som gamlis når jeg automatisk tenker at "å ta kontakt med avisen" = å løfte telefonrøret og ringe.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 01:17   #93
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Kunne ikke brydd meg mindre om den smsen. At folk klarer å bli krenket og føle seg invadert er for meg en gåte.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 01:19   #94
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Det har gått ut sms fra Venstre også i dag, sies det. Og fremdeles er jeg åpenbart i FrP og Høyres målgruppe for sponsede innlegg på SoMe (særlig FrP. Bruker de det mer, eller er det noe FrP-aktig i brukerprofilen min? )

Herregud så godt vi har det her i landet når en sms er det som får folk til å tilte.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 06:54   #95
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg fikk ikke, men hadde heller ikke fått dagen ødelagt om jeg fikk. Jeg hadde himlet litt, mens jeg knasket videre på det ekstra dropset jeg tok fra det andre partiet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 07:42   #96
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Det er bare jeg som avslører meg som gamlis når jeg automatisk tenker at "å ta kontakt med avisen" = å løfte telefonrøret og ringe.

Telefonrøret? Har du telefonrør, altså? Då er du nok litt gamlis, ja

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 07:47   #97
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Kunne ikke brydd meg mindre om den smsen. At folk klarer å bli krenket og føle seg invadert er for meg en gåte.

Dette!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 07:56   #98
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Wow, da er du konsekvent altså. Her bruker ungene buff gjennom hele vinteren, og om det så sto Senterpartiet på den, hadde den blitt brukt

Jeg hadde ikke latt mitt barn gå med klær/utstyr som reklamerer for politisk parti, selv ikke det partiet jeg er medlem av selv. Selvfølgelig helt annerledes når han blir stor nok til å vite hva det dreier seg om og velger "partitilhørighet" selv.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Kunne ikke brydd meg mindre om den smsen. At folk klarer å bli krenket og føle seg invadert er for meg en gåte.

Jeg er helt enig. Jeg har en ekstremt lav terskel for å føle meg invadert, men av en sms??

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 07:58   #99
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Det har jo ingenting med krenkelse å gjøre. Folk blir irriterte over reklame på sms, fordi sms føles mer privat enn e-post og postkassebrosjyrer. Hadde jeg fått reklame fra elkjøp på sms, hadde jeg blitt sur også, og kanskje unngått å handle der. Da er det veldig rart at partier velger å gjøre det sånn. Folk burde ideelt sett bestemme seg for hva de vil stemme på av helt andre grunner enn irritasjon over reklame, men hvis man er på vippen kan slikt som dette gjøre utslaget. Det får ap til å fremstå som et arrogant parti som dessuten mangler profesjonalitet. Det kan påvirke hva man tenker om partiet som helhet. Eller det kan få folk til å bli sittende hjemme i stedet for å stemme.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 07:59   #100
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Telefonrøret? Har du telefonrør, altså? Då er du nok litt gamlis, ja

Jeg har ikke det - var bare for å understreke kommunikasjonsformen fra en fordums tid.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no