Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Tilbud på mobil på Black Friday?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-19, 23:10   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Tilbud på mobil på Black Friday?

Fjortenåringen sin mobil sluttet å virke for et par dager siden. Trodde det var simkortet, men det er nok telefonen. Den er gammel og godt brukt, en av mine gamle.

Hun trenger da ny og kommer til å måtte betale endel selv. Tror dere det kommer noen gode tilbud på Black Friday?

Eneste jeg vet er at det blir en iphone. Evt kan hun overta min 7’er og jeg kjøper ny.

Hva med brukt? OneCall er utsolgt. Hvem andre selger?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-19, 23:22   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på mobil på Black Friday?

Har kjøpt brukt herfra flere ganger, og vært fornøyd (inkl en gang en tlf ikke var som forventet, og vi fikk god service og superrask erstatningstlf):

https://www.gronnmobil.no/

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-19, 19:21   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbud på mobil på Black Friday?

Mobilen begynte å virke igjen i dag tidlig! Lettet jente.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 08:48   #4
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Tilbud på mobil på Black Friday?

Jeg kjøpte nytt batteri når min datters telefon begynte å fuske - det funket. Kan være at hun har den en stund til da.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-19, 10:24   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbud på mobil på Black Friday?

Yngste her kjøpte brukt mobil på finn i sommer, nå gjør eldste det samme, den skal hentes om et par timer. Iphone 8 begge to, 3000 kr pluss frakt (oppkrav) for den ene, 3200 for den andre.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-11-19, 11:18   #6
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbud på mobil på Black Friday?

Jeg har kjøpt brukt telefon til to av tre unger i år på finn. Har vært nøye med kvitteringer osv. og har spart flere tusen på det. Vi kjøpte ganske nye telefoner, så jeg betalte en god del for dem, men betydelig mindre enn nytt.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no