Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-24, 21:11   #901
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Der var ingen cyste aller andre ord en nå Google, det var visstnok rett og slett en litt "svulstig" kjertel. Ingen tegn til sykdom hverken mamografi eller ultralyd.

Stor lettelse.

Så bra

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 10-07-24, 23:11   #902
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Der var ingen cyste aller andre ord en nå Google, det var visstnok rett og slett en litt "svulstig" kjertel. Ingen tegn til sykdom hverken mamografi eller ultralyd.

Stor lettelse.

dette! Nå kan dere senke skuldrene og nyte ferien!

Gammel 10-07-24, 23:33   #903
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

dette! Nå kan dere senke skuldrene og nyte ferien!

Og til og med vis noe naboens feriegjest da og et tips i min evig lange tilhengertråd så løser til og med tilhenger -itfordringene våre seg !

Så nå kan ferien bare komme!

Gammel 10-07-24, 23:34   #904
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Og ref tenåringssønn. Jeg kjenner at en god prat med ham og derved pakket han til den ferien han i morges ikke var motivert for, og er klar. Ja, han er god i bunnen den gutten. Kos får jeg fortsatt. Godgutten min.

Gammel 11-07-24, 22:17   #905
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Norske nypoteter gjorde meg glad både i går, sammen med gratinert blomkål, og i dag, sammen med laks. NAM!

Det blir kald potet til kvelds også.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 12-07-24, 11:32   #906
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er faktisk litt usikker på om dette går i denne tråden, eller gruffetråden.

Men resultatet gjør meg glad, med å ha et hus som blir mer og mer organisert. Det startet med soveromsprosjektet, som endte med at soverommet, gangen og badet ble mer organisert, jeg fikk endelig oppbevaring til klær på soverommet, vaskemaskin på badet, så jeg slipper å gå drasse klær opp og ned trapper.

Og når den delen av huset var i orden, ble jeg jo inspirert til å ta resten også. Så nå er kjøkkenet gått over, mangler litt der, men har nå tomme flater og ting har en plass. Vi er i gang med stua nå.
Og der kommer det som er litt gruff inn, nemlig at jeg bor med en skrotnisse, og jeg har innsett at gir jeg han litt mulighet til å oppbevare ting i "fellesarealer", så flyter det over. Så nå har jeg hard hånd, og rotet får han oppbevare i kjelleren, for nå som jeg ikke trenger ned og vaske klær, kan jeg nyte ryddig oppe, og glemme at vi har en kjeller.

Så nå driver han å rydder, og jeg har dratt frem alle møbler og vasket bak de, og vi hiver ut noen oppbevaringsmuligheter. Så det gruffes litt fra alle kanter.

Men alt i alt gjør det meg veldig glad at vi ender opp med et hus som ikke er overfylt, og som er en smule mer organisert.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 12-07-24, 11:51   #907
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siste arbeidsdag før ferie! Sol og blå himmel!

Gammel 12-07-24, 14:21   #908
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

God ferie, My!

Gammel 12-07-24, 14:27   #909
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk!

Gammel 12-07-24, 15:01   #910
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

God ferie, My.

Fotpleie hos favoritten!

Gammel 13-07-24, 16:43   #911
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Et glass crémant på balkongen før det skyer over og begynner å regne.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 13-07-24, 21:35   #912
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker å være her i nordhuset mitt. Okay da, det er noe mygg (relativt lite) og klegg (som vanlig) ute, men folk og vær og ganske late dager er bare sååå okay nå.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 13-07-24, 22:55   #913
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Den eneste i huset med testosteron i kroppen hjalp meg med handling og saging

Gammel 13-07-24, 23:08   #914
millact

millact sin avatar

Standard

En fantastisk regnbue i kveld, aldri sett den slik før.

Gammel 14-07-24, 00:21   #915
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig hatt overtakelse på huset mitt etter at jeg arvet pappas. Nuh er det en mindre ting å holde ved like og passe på. Og det virker som vi får fine naboer, som jo er topp når vi bor nesten vegg i vegg!

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 14-07-24, 08:15   #916
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er valpepasser for valper som knapt er to uker gamle (og matmor). Alle de små lydene de lager, og hvor mye fart det blir når mammaen kommer.

Sist redigert av Nera : 14-07-24 kl 19:52.
Nera er ikke aktiv  
Gammel 14-07-24, 17:24   #917
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

At regnet endelig ga seg.

Gammel 14-07-24, 22:03   #918
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

At min 07-modell lurte på hva jeg tenkte om egne klasser for kvinner og menn i sjakk, om jeg tror at menn er smartere enn kvinner, før hun fulgte opp med å problematisere at jenter og gutter motiveres til forskjellige ting, basert på kjønn, ikke på evner.

Vi har en ny feminist i familien.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 14-07-24, 22:18   #919
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

At Spania leder 1-0 over England

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 14-07-24, 22:23   #920
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

At FrP for en gangs skyld gjør noe fornuftig, og pælmer Tybring-Gjedde ut av partiet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.