Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du iPad?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 12:36   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg brukte forresten et par tusen på to Leatherman-verktøy for litt siden. :multitool: Men man kan ikke surfe med de, da.

Så altså, jeg synes ikke prisen er avskrekkende, men jeg har bare ikke lyst på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:38   #62
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Da henger vi nok i litt ulike kretser.

Nei, vi henger på samme forum. :peker på Mulberry-tråd: Du tar meg nok litt for seriøst her, altså.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

For meg så har levetiden sammen med funksjonalitet mye å si. Hadde jeg kjøpt meg en klassisk Mulberryveske til 5000,- så hadde det vært en livstidsinvestering. En Ipad har kanskje en levetid på et par år, og er for meg fullstendig unødvendig når jeg har en iphone og en Dell laptop. Da er det bare en "dings". En dyr ding, en unødvendig dings, og en ikke spesielt miljøvennlig dings.

Jeg syns iPad er dyr jeg også. Og levetiden er kort, akkurat som mange andre teknogreier som f.eks. Dell laptoper. Og helt klart veldig mye mer miljøfiendtlig enn en veske, men jeg er ikke helt med på at den er så mye mer unødvendig enn designervesker. Og at flertallet av de som kjøper seg en veske til 5000,- gjør det kun en gang i livet har jeg litt vanskelig for å tro, altså, selv om det sikkert kan stemme for deg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:42   #63
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og helt klart veldig mye mer miljøfiendtlig enn en veske, men jeg er ikke helt med på at den er så mye mer unødvendig enn designervesker. Og at flertallet av de som kjøper seg en veske til 5000,- gjør det kun en gang i livet har jeg litt vanskelig for å tro, altså, selv om det sikkert kan stemme for deg.

Nei, vi er helt enig med unødvendigheten av designvesker. Som du ser, jeg eier ingen. Og har ingen umiddelbare planer om skaffe meg en heller. Det går mer i vesker formet som kinesiske take away-bager, eller med Elvis på her i gården. Uten at jeg påstår at de er spesielt mye mer nødvendig.

Selv om forbrukere av designvesker kanskje kjøper mer enn en i løpet av livet, så vet jeg ikke om noen som kaster de de allerede har. Da selger de dem videre, eller bruker dem bare innimellom. Verden har heller ikke et problem med søppel fra avlagte designvesker, imotsetning til det fra tekniske dingser.

Jeg har ingenting i mot at andre skaffer seg designvesker og ipader, men som jeg har skrevet flere ganger, for meg er det unødvendig. Jeg greier meg med de dingsene jeg har. Det er derfor ikke dingser generelt jeg har noe i mot. Eller designvesker. Eller solbriller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:54   #64
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har ingenting i mot at andre skaffer seg designvesker og ipader, men som jeg har skrevet flere ganger, for meg er det unødvendig. Jeg greier meg med de dingsene jeg har. Det er derfor ikke dingser generelt jeg har noe i mot. Eller designvesker. Eller solbriller.

Vi er nok rørende enig om det aller meste, altså. Jeg bare kjeder meg (stuck innendørs med en treåring som bare vil leke inne og ikke ut i sola, men nå skal vi ut! :bestemmer: ).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:55   #65
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Vi er nok rørende enig om det aller meste, altså. Jeg er bare kjeder meg (stuck innendørs med en treåring som bare vil leke inne og ikke ut i sola, men nå skal vi ut! :bestemmer.

Her regner det, så jeg er fremdeles stuck innedørs for å kverulere videre!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:08   #66
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Åh. Man kan spille Angry Birds på den! :case closed:

Og få plass til hele brettet i full zoom når man spiller Words with Friends.

- Nei, jeg har ikke. Men det er fordi jeg ikke har råd for tiden.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:17   #67
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og få plass til hele brettet i full zoom når man spiller Words with Friends.

Uslåelige argumenter. Da ville man jo aldri få tid til å jobbe mer i det hele tatt, med mindre arbeidsgiver lager noen passende apper.

Men jeg skal ha iPhone 4 lenge før jeg skal ha iPad, altså.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:24   #68
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg kunne virkelig tenkt meg en. Men skal vente til jeg føler jeg kan ta meg råd.

Det var ingen av vennene mine som ville ha mobil heller i sin tid. Det var bare "kvalminger" som hadde.

Ikke at jeg tror at iPad har like stor nytteverdi, men etterhvert som tiden går er det merkelig mange som kjøper seg iPad eller lignende likevel.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:25   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Seriøst, jeg har bestemt meg for å vente på neste versjon. Jeg har Kindle og iPhone og iMac så det holder.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:32   #70
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg er litt overrasket over at dere ser så liten nytteverdi (<- en farlig ord i denne diskusjonen, jeg tar den. ) i en iPad. Hvorfor ikke en iPad i stedet for en surfe-PS? For dyrt med tanke på trafikk? Opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og helt klart veldig mye mer miljøfiendtlig enn en veske, men jeg er ikke helt med på at den er så mye mer unødvendig enn designervesker.

Den er nok snillere med dyrene enn vesker i alle fall. Designvesker er nok i ekte skinn - og mye mer PK enn pels.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Uslåelige argumenter. Da ville man jo aldri få tid til å jobbe mer i det hele tatt, med mindre arbeidsgiver lager noen passende apper.

Det taler jo veldig til fordel for iPaden, spør du meg.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:39   #71
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hvorfor ikke en iPad i stedet for en surfe-PS? For dyrt med tanke på trafikk? Opplys meg!

En surfe-PC, mener du? Mest fordi det ikke er tastatur på den, egentlig. Jeg skriver mye, og kan ikke se for meg at jeg vil synes det er behagelig å skrive mye/raskt på en touchscreen. Men på reise vil den jo sikkert være flott - jeg surfer jo på iphone nå, og skriver både blogginnlegg og mail, selv om det er litt krøkkete.

Jeg vil veldig gjerne ha en iPad, men det blir ikke i stedet for en ny laptop (som jeg også ønsker meg/trenger), men i tillegg. Og siden jeg også har iphone, så tror jeg ikke jeg vil ha så veldig mye ekstra nytteverdi av en iPad. Den vil ikke erstatte noe, men komme i tillegg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:44   #72
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

En surfe-PC, mener du? Mest fordi det ikke er tastatur på den, egentlig. Jeg skriver mye, og kan ikke se for meg at jeg vil synes det er behagelig å skrive mye/raskt på en touchscreen.

Ja, det var PC jeg mente. Det er mange steder jeg er på hvor jeg nesten bare leser. Genialt å ha en iPad i sofakroken og sett på TV programmet, kikke på filmanmeldelser, lese bøker (ja, ikke jeg da. Jeg hører bare på lydbok nå ), laste ned strikkoppskrifter etc

Nåja, jeg skal få meg touch telefon først, så får vi se etter det.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:49   #73
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Hvis jeg ikke hadde hatt en Kindle, hadde jeg nok vært (enda) mer sugen. Men jeg har ingen tro på at iPaden slår Luggage på lesekomfort.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:51   #74
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg skulle forresten ikke ha iPhone. Det var jo bare tull.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:54   #75
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det var PC jeg mente. Det er mange steder jeg er på hvor jeg nesten bare leser. Genialt å ha en iPad i sofakroken og sett på TV programmet, kikke på filmanmeldelser, lese bøker (ja, ikke jeg da. Jeg hører bare på lydbok nå ), laste ned strikkoppskrifter etc

Nåja, jeg skal få meg touch telefon først, så får vi se etter det.

Vi må alltid inn på imdb (via iPhone) når vi ser film. Det er som regel noe vi lurer på ang. skuespilleren, regissøren, filmen generelt eller annet rart. Da hadde det vært greit med iPad.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:55   #76
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du iPad?

Om man kjøper ipad så må man jo ha designveske å ha den i. Med plass til telefon, ipad, tamponger, bilnøker i eget rom så ingen skjermer ripes opp og med et eget rom hvor man kan slenge ørepropper uten at ledningen knyter seg sammen.

  Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:57   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg vil ha en liten pc som jeg kan ta med på jobber rundt omkring, med ordentlig tastatur og mulighet for å printe ut stæsj og alt sånt. Telefonen fungerer fint for trikkesurfing, og jeg foretrekker ordentlige bøker. Og min lille iPod Nano som får plass i lomma!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:59   #78
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du iPad?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Om man kjøper ipad så må man jo ha designveske å ha den i. Med plass til telefon, ipad, tamponger, bilnøker i eget rom så ingen skjermer ripes opp og med et eget rom hvor man kan slenge ørepropper uten at ledningen knyter seg sammen.

Se på min PC-veske, du.

(Har jeg forresten fortalt at jeg prøver å overtale mannen min til å la meg få lov å stikke Marius PC-veske til ham? Han nekter, høflig, men sta. Ehe ... Jeg mener bestemt, selvfølgelig. Den er fin, da!)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 14:07   #79
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg tenkte å sy meg PC-veske, men nå ser jeg at det blir strikking i stedet.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 14:14   #80
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du iPad?

Jeg tror ikke en iPad kan erstatte et lesebrett. Det blir for ubehagelig å lese på lysende skjerm i mange timer.

Jeg tror, og håper, derimot at den vil kunne erstatte en PC (laptop eller stasjonær) for de aller fleste. Det er nesten ingen som har bruk for all kraften og alle mulighetene man har i en moderne PC; tvert i mot er jeg overbevist om at alle mulighetene mest skaper frustrasjon og problemer.

Apple selger tastatur og dockingstasjon til iPad; den tilgjengelige modellen er riktignok ikke særlig bærbar, men det skulle ikke være noe i veien for at de også lager et produkt som gjør at den kan erstatte en laptop.

Ben "freedom from choice" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no