Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 23:03   #81
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

åå takker veslemøya

Merete er ikke aktiv  
Gammel 29-06-10, 15:10   #82
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har kjøpt to slike stoler til og ha ved enden av spisebordet:



Vi har disse stolen fra før av:



Så det passet veldig fint sammen, og så var det veldig god og sitt i. Se frem til lange middager nå. Og det beste av alt, de var på tilbud til 290 kr vanlig pris er 990 kr.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 15:37   #83
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Kjøpt ny støvsuger.
En Kärcher våt/tørrsuger. HAtt slik før som tok kvelden og veldig fornøyd med den.



Og så var jeg en liten tur hos Linneas Hage i Nittedal i går, og kjøpte bla en nydelig skilt, "Er i haven".
Der var det sannelig mye fint. HAdde litt dårlig tid, men tar en tur senere.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 17:46   #84
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.


Og så var jeg en liten tur hos Linneas Hage i Nittedal i går, og kjøpte bla en nydelig skilt, "Er i haven".

Bilde Er på jakt etter ett som er fint.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 17:56   #85
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpt ny støvsuger.
En Kärcher våt/tørrsuger. HAtt slik før som tok kvelden og veldig fornøyd med den.


Kan man liksom "damprengjøre" gulvteppe med den der?

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 18:16   #86
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Kan man liksom "damprengjøre" gulvteppe med den der?

Den suger vann, men det kommer ikke damp fra den,så det blir ikke helt det samme.
Jeg har vasket stuetepper og innvendig i bilen og sugd bort mesteparten av vann med denne. Utrolig kjekk slik.
Og det er veldig god sugeevne på den.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 18:26   #87
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.



Og så var jeg en liten tur hos Linneas Hage i Nittedal i går, og kjøpte bla en nydelig skilt, "Er i haven".
Der var det sannelig mye fint. HAdde litt dårlig tid, men tar en tur senere.

Altså.... Kremt, kremt!
Vært i Nittedal på Linneas Hage UTEN å ta en kaffe med meg!
Hørt sånt!

Jeg har også ett sånt skilt, kjempefint.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 18:39   #88
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Da har jeg bestilt meg denne, 350 kr eller noe med rabatt hos Ellos
Så får vi se om jeg synes den passer hjemme.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 20:51   #89
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Altså.... Kremt, kremt!
Vært i Nittedal på Linneas Hage UTEN å ta en kaffe med meg!
Hørt sånt!

Jeg har også ett sånt skilt, kjempefint.

Tar turen svært gjerne ganske snart igjen jeg altså.
Kaffe og Linneas Hage og alt.
Har ferie fra om meg nuuhh.Vi rak ikke stort i butikken, var der 17.05, hun holdt butikken litt ekstra åpen, var forsinket pga kø. Så dro jeg rett på Aker Brygge. Litt øl og sommerkos med jobben.

Her er mitt skilt.



Kostet bare 55,- , så disse skal jeg ha flere av. Ikke samme tekst da, men det var flere andre skilt der.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 01-07-10, 07:52   #90
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

DA sier du fra neste gang
Jeg har samme skiltet + de som det sår bursdag på.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 01-07-10, 08:06   #91
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

DA sier du fra neste gang
Jeg har samme skiltet + de som det sår bursdag på.

Mobilnr ditt var et av de som ikke ville bli med over fra gamletlf til Xperian. Kunne du sendt det på nytt?

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 01-07-10, 08:09   #92
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Nr er sendt.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 01-07-10, 08:17   #93
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Nr er sendt.

Lagret!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 01-07-10, 23:17   #94
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Voksduk fra Greengate

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 03-07-10, 18:35   #95
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Denne har jeg bestilt i dag, kr 3490,- hos mpx.no! Åh, som jeg gleder meg til å hente den hjem!

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 13:07   #96
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Har bestilt meg denne idag

bulle er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 18:25   #97
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Hvorfor er den grå enda billigere?
Er det samme maskin, og kun fargene som utgjør prisforskjellen?

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=340106

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 18:45   #98
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Tar turen svært gjerne ganske snart igjen jeg altså.
Kaffe og Linneas Hage og alt.
Har ferie fra om meg nuuhh.Vi rak ikke stort i butikken, var der 17.05, hun holdt butikken litt ekstra åpen, var forsinket pga kø. Så dro jeg rett på Aker Brygge. Litt øl og sommerkos med jobben.

Her er mitt skilt.



Kostet bare 55,- , så disse skal jeg ha flere av. Ikke samme tekst da, men det var flere andre skilt der.


Det skiltet vurderte jeg å kjøpe på glassverket i dag, men der kostet det 125 kr.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 18:57   #99
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvorfor er den grå enda billigere?
Er det samme maskin, og kun fargene som utgjør prisforskjellen?

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=340106

Ja, det tror jeg. Andre nettbutikker opererer med samme pris på dem .

Jeg bestilte forøvrig min på Komplett.no

bulle er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 19:03   #100
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det skiltet vurderte jeg å kjøpe på glassverket i dag, men der kostet det 125 kr.

WOW, det var prisforskjell!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no