Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-10, 00:16   #221
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Yankee Candle Dune Grass stor krukke:



Tart burner:



Og en Christmas Mix med 10 tarts...

Salt er ikke aktiv  
Gammel 02-10-10, 14:50   #222
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeg har fått meg en ny liten vegg på kjøkkenet. Veggen har stått helt tom siden vi flyttet inn for 10 måneder siden, så nå var det på tide.

Bildelist fra Ikea med bilder i sort/hvitt, en liten orkidé, noen stilige elger, et værvarsel jeg ikke har funnet endelig hjem til enda, en knaggrekke og et skilt som lyder "Wish it * Dream it * Do it". Kommer vel opp en liten, hengende potteplante, et lys og muligens et forklé el.l. der etterhvert også.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 02-10-10, 15:04   #223
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Litt shopping på oss idag også.
Tallerkenhylle fra Lune hjem.

Denne; ¨


Trixie er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 00:39   #224
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Fikk akkurat to røde pilhengere i rødt:



Og disse knaggene i hvit:


Litt usikker på hvor jeg skal henge dem opp.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 11:37   #225
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Denne kom i dag

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 11:41   #226
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Har også kjøpt disse to lysestakene fra Menu:


Og denne som kan bygges om i forskjellige former, tror den blir mest brukt som adventsstake:

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv  
Gammel 07-10-10, 12:06   #227
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Bursdagsgave til meg selv er handlet inn. Bilde trykket på metallplate, jeg har plassert det i ramme selv.

Det heter "Fly high".

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 08-10-10, 20:38   #228
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II




Ta 3 betal for 2 på Jernia!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 08-10-10, 23:48   #229
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Denne kom i dag



... jaja, jeg kjøpte "vintergardiner" til kjøkkenet i går, med 70 % avslag på Kid. Det ble ganske så fint, og bedre skal det bli når veggene blir malt i gustaviansk blå!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2872.jpg (153,7 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg IMG_2874.jpg (191,7 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg IMG_2880.jpg (133,3 KB, 7 visninger)
__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 09-10-10, 09:52   #230
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.




Ta 3 betal for 2 på Jernia!


Ah, så et tilbudet.
Smart! (Ga du til KEK du? Er det en idé om vi skal gi julegaver kanskje)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-10-10, 11:24   #231
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Oi, må visst innom Jernia i dag!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 11:31   #232
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Utelys til hagen.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 13:35   #233
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Ble visst en sånn på meg *wooops*


Kostet bare 2999,- på komplett.no
På Til Bords og Kitchn koster den hele 6000 så dette var jo egentlig et kupp! Har en del tilgodelapper som jeg kommer til å "cashe ut" på julegaver som skal gå til denne.
Har sikkert gjort noe dumt mtp elting av gjærbakst da, denne er vel for liten... men den er jo sååå fin

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 13:38   #234
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Jeje, same shit - den er jo lekker må vite; elting kan bare ha seg vekk!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 15:04   #235
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Utelys til hagen.

Denne likte jeg godt, altså! Kan du si meg pris og forhandler?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 19:15   #236
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Denne likte jeg godt, altså! Kan du si meg pris og forhandler?

Du finner forhandlere på www.asak.no. Den koster rundt 3000,-.
Jeg kjøpte denne hos Granitt og Betongvare på Alnabru.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 19:22   #237
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II



Denne varmepumpa er liksom prikken over i`en i stua vår.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 21:54   #238
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Ble visst en sånn på meg *wooops*


Kostet bare 2999,- på komplett.no
På Til Bords og Kitchn koster den hele 6000 så dette var jo egentlig et kupp! Har en del tilgodelapper som jeg kommer til å "cashe ut" på julegaver som skal gå til denne.
Har sikkert gjort noe dumt mtp elting av gjærbakst da, denne er vel for liten... men den er jo sååå fin

Etter tipset ditt har jeg nå impulshandlet en sånn i sort. Er så lykkelig! Elsker å bake og baker helst i små porsjoner. Mannens krav var da at vi også begynte å bake mer brød selv. Han tenker alltid økonomisk og synes 30 kr nesten hver dag i brød er dyrt. Og det er det jo! Så sånn ble han overbevist på 5 min.

Bare for å være sikker: Det finnes bare én type KA-maskin, sant?

Apple er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 22:08   #239
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Etter tipset ditt har jeg nå impulshandlet en sånn i sort. Er så lykkelig! Elsker å bake og baker helst i små porsjoner. Mannens krav var da at vi også begynte å bake mer brød selv. Han tenker alltid økonomisk og synes 30 kr nesten hver dag i brød er dyrt. Og det er det jo! Så sånn ble han overbevist på 5 min.

Bare for å være sikker: Det finnes bare én type KA-maskin, sant?

Så bra!! gratulerer med ny kjøkkenmaskin.
Ja, det finnes bare en type
Aner ikke hvorfor den er så billig der jeg? Synes jeg så noen andre her inne (var det Nessie? ) som bestillte den derfra også.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv  
Gammel 11-10-10, 22:17   #240
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Oi, må visst legge denne her ja

Fant denne puffen på Mallorca i sommer, men ble litt stor å frakte med på fly. Men nå er den i hus takket være en søt dame på lavendergardens.se. Fin butikk med masse fra House Doctor!

Det er den grå, forresten.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Puff.JPG (22,9 KB, 33 visninger)
__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no