Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-21, 20:23   #981
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg holdt kona mi i hånda da vi gikk bortover gata i Wien. En kvinne spyttet på oss, to ganger. Jeg er litt i sjokk, kjenner jeg. Har aldri opplevd noe sånt andre steder.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:28   #982
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Æsj, Albertine. Jeg opplevde det samme i Bergen med eks-kjæresten min. Men det er 15 år siden. Skulle tro verden hadde gått fremover. Man føler seg så utrolig krenket når man blir spyttet på, jeg synes det var lettere de gangen vi ble dyttet eller sprettet veien for. Spytting er så utrolig ekkelt. Håper dere klarer å riste av dere.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:38   #983
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg holdt kona mi i hånda da vi gikk bortover gata i Wien. En kvinne spyttet på oss, to ganger. Jeg er litt i sjokk, kjenner jeg. Har aldri opplevd noe sånt andre steder.

For en ekkel opplevelse. Dere skulle spyttet tilbake, begge to.

"Hva? Er det slik man gjør her? For en merkelig kultur. *spytte*"

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:38   #984
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

For en ekkel opplevelse. Dere skulle spyttet tilbake, begge to.

"Hva? Er det slik man gjør her? For en merkelig kultur. *spytte*"

Jeg ønsket henne god jul, da. Vend det andre kinnet til osv.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:40   #985
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Så ekkelt, Albertine.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:47   #986
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg ønsket henne god jul, da. Vend det andre kinnet til osv.

Du er tydeligvis bedre oppdratt enn enkelte andre, både i Wien og i Norge.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 20:59   #987
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Så kjipt, Albertine. Noen bor tydeligvis i steinalderen enda.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 22:55   #988
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Urinveisinfeksjon. Det følte jeg jo jeg trengte nå. Blæh. Foreløpig ikke vondt, jeg må bare tisse veldig fort og klarer ikke holde meg mer enn 5 sekund. Kjøpt tre liter tranbærjuicw og håper jeg klarer å spyle gjennom. Men har mistanke om ar jeg tisser blod før der er morgen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 22:56   #989
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg holdt kona mi i hånda da vi gikk bortover gata i Wien. En kvinne spyttet på oss, to ganger. Jeg er litt i sjokk, kjenner jeg. Har aldri opplevd noe sånt andre steder.

Så vondt! Og ekkelt, på alle vis.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 21-12-21, 22:57   #990
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg holdt kona mi i hånda da vi gikk bortover gata i Wien. En kvinne spyttet på oss, to ganger. Jeg er litt i sjokk, kjenner jeg. Har aldri opplevd noe sånt andre steder.

Det går ikke an!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 09:23   #991
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av My, her.

At pakken som skulle bli levert på døra i går mellom 17 og 22 ikke ble levert. De kan i det minste sende en oppdatering om at pakken er forsinket, med nytt leveringstidspunkt, så jeg slipper å lure på om den kommer i det hele tatt.

Etter krangling med chatboter både hos NetOnNet og transportselskapet (Best Hjemlevering) kom jeg omsider i kontakt med et menneske hos NetOnNet (i følge nettsiden er kundeservice åpen fra 09.00-17:00, men i følge roboten har de kundebehandlere tilgjengelige fra 09:00-12:00, og klokka var litt over 12 da jeg tok kontakt i går). Mennesket i andre enden av chaten fikk hostet opp et sporingsnummer, og fant ut at pakken skal leveres på døra i kveld. Så da krysser jeg fingrene for det.

Leveringsbekreftelse driver de visst ikke med, men jeg fikk e-post med skjermdump av nettbutikkens sporingsinformasjon om sendingen, og et gavekort på 100 kr for bryet (jeg betalte tross alt 79 kroner i frakt for at pakken skulle leveres mandag, kunne bestilt gratis frakt med PostNord, som hadde forventet leveringsdato i dag, men tok ikke sjansen på det).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 13:43   #992
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Ikke før er yngstebarnet friskt, så går eldste ned for telling.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 14:27   #993
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Ikke før er yngstebarnet friskt, så går eldste ned for telling.

God bedring.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 15:56   #994
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg holdt kona mi i hånda da vi gikk bortover gata i Wien. En kvinne spyttet på oss, to ganger. Jeg er litt i sjokk, kjenner jeg. Har aldri opplevd noe sånt andre steder.


Så utrolig ekkel opplevelse!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 16:59   #995
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

PCR tester som tar så sykt lang tid. Spiller ingen rolle egentlig siden vi er i karantene uansett, men hvis vi var positive så kunne jo minste som er i isolasjon fått komme ut av rommet sitt.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-12-21, 20:12   #996
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Peppernøttdeigen min var fullstendig mislykket. Antakelig var sukkersirupvesken for varm da jeg hadde det tørre i. Det er rundt tyve år siden sist jeg gjorde en sånn feil. Lefsedeigen min var også mislykket, men det var første gang jeg prøvde meg på, så det er okay. Nesten.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-12-21, 00:02   #997
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Korsryggen/hofta krangler og jeg greier knapt å gå.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 23-12-21, 23:45   #998
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg gruffer over de som må stå frem i VG med, jeg/vi må feire jul i isolasjon/karantene. Ja, det et kjipt, men du er ikke det eneste mennesket i verden som må det.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-12-21, 23:49   #999
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Trodde urinveisinfeksjonen hadde gitt seg, men i kveld måtte jeg springe på do igjen, og tisser blod. Legevakten sa «kom, det er ikke så mye folk», så jeg kjørte opp, men da var det «her blir du sittende mange timer». Så da tror jeg hjem og satser på fastlegen i morgen tidlig. Men det kan bli en lang natt. Glad soverommet ligger vegg i vegg med do.

Passer jo glimrende med legebesøk og infeksjon i jula.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 23-12-21, 23:55   #1000
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

God bedring, Milfrid!

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no