Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

"Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-12, 14:10   #121
FulltidsstudentogPrins
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 28
FulltidsstudentogPrins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Hehehe Var kjekt å se at det var noen som skjønte at det var ment som inspirasjon, og jo flere som spretter jo bedre

FulltidsstudentogPrins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 14:11   #122
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Jeg ler godt her.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 14:12   #123
FulltidsstudentogPrins
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 28
FulltidsstudentogPrins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Nope. Ingen tåtråkkiing her, nei. Et lurt tips er å alltid lese en tråd før man svarer i den.

Ja jeg er selvfølgelig helt enig, jeg bare gjorde en kjempe blundert og begynte på begynnelsen da jeg leste... Tar konstruktiv kritikk som gull verd Takker!

FulltidsstudentogPrins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 14:14   #124
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Denne er også fin å skumme igjennom for en nybegynner:
http://www.foreldreportalen.no/forum...skrevne+regler

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 14:20   #125
FulltidsstudentogPrins
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 28
FulltidsstudentogPrins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Denne er også fin å skumme igjennom for en nybegynner:
http://www.foreldreportalen.no/forum...skrevne+regler


Har skummet den og erklærer meg skyldig i punkt nr. 4, 13, 15 og 16

FulltidsstudentogPrins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 14:24   #126
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av FulltidsstudentogPrins, her.

Har skummet den og erklærer meg skyldig i punkt nr. 4, 13, 15 og 16

Det som er så fint med den tråden, er at den er spekket med gode råd og regler og sånn over mange, mange innlegg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 21:47   #127
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

....og jeg har helt glemt min egen tråd!

Jeg kommer sterkere tilbake når jeg ikke harsånn helt nyfødt baby og ammer omtrent hele tiden. Det er så innmari vanskelig å skrive lange og meningsfylte innlegg med én hånd, spesielt mens man befinner seg i ammetåka.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 15:43   #128
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er uenig.

Jeg tror joggebølger og treningsdiller er fine greier. Jeg tror at for hver som bikker over og blir treningstulling, så er det mange, mange flere som oppdager treningsglede, en kropp som fungerer bedre, mer krefter til hverdagen, mer glede, mer mestring.

Er man i god form så er det også mer sannsynlig at man faktisk orker å spille ball med ungene, hoppe tau med dem, ake med dem og generelt få rumpa opp av sofaen.


Jeg tror denne greia med folk som trener helt hinsides og setter det foran alt annet er litt medieskapt. De fleste jeg kjenner som trener mye gjør det i stedet for å se på tv og være på Internett. Ikke i stedet for å være med ungene. Idiotene finnes jo, men jeg tror de er få.


Har tro på dette her. Det er mye god trening for voksne å henge med på barna sine aktiviteter. Det er også avgjørende for barna sin opplevelse å se foreldrene dele gleden ved fysisk aktivitet og lek. Ser veldig lite av det i dag, ofte kjøres barna til et fast opplegg der foreldrene står og tazter mens de venter på at det skal bli ferdig.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 21:59   #129
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Hva skal du bruke sprettrumpen til? Gå heller ut og lek sammen med ungene dine."

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

....og jeg har helt glemt min egen tråd!

Jeg kommer sterkere tilbake når jeg ikke harsånn helt nyfødt baby og ammer omtrent hele tiden. Det er så innmari vanskelig å skrive lange og meningsfylte innlegg med én hånd, spesielt mens man befinner seg i ammetåka.

Slutt å syt. Ut og tren!

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no