Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ekstremsport

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-09, 09:40   #1
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Ekstremsport

Er det noen her på fp som driver med noen form for ekstremsport?

Selv har jeg bestemt meg for å ta paragliderkurs.

  Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 09:48   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Nei, jeg har barn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 09:49   #3
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei, jeg har barn.

Så da kan man ikke drive med ekstremsport?

  Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 09:49   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Eller et enda morsomere svar:

Ja, jeg underviser på byggfag.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 09:51   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Så da kan man ikke drive med ekstremsport?

Joda, helt sikkert. (Ville bare provosere litt. ) Jeg tenker f.eks at rafting er ganske trygt, men jeg ville ikke ha hoppet i fallskjerm, eller prøvd meg på Mount Everest.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 09:52   #6
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Ja, du er rasende festlig.

Jeg mente det faktisk seriøst, for selv om jeg har barn så rapellerer jeg, jeg klatrer, jeg rafter, fridykker og padler. Ser ingen grunn til å la være med å drive med ekstreme greier fordi jeg har barn, jeg lever ut mine drømmer alikevel, uansvarlig som jeg er.

  Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 09:54   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Nei, men når unga blir litt større, så skal jeg gå på fjellklatrekurs. Om det ansees som ekstremt da Kanskje ikke. Jeg ser forøvrig ikke så store problemer med å drive med ekstremsport - så framt de som driver med det er kurset og vet hva de driver med. Da er det jo relativt trygt, tross alt.

(ok, med visse unntak)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 09:55   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg har aldri hatt noen dragning mot noen form for ekstremsport.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 09:59   #9
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg er så pysete (høydeskrekk, vannskrekk osv. )at det har jeg aldri vurdert.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:00   #10
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei, men når unga blir litt større, så skal jeg gå på fjellklatrekurs. Om det ansees som ekstremt da Kanskje ikke. Jeg ser forøvrig ikke så store problemer med å drive med ekstremsport - så framt de som driver med det er kurset og vet hva de driver med. Da er det jo relativt trygt, tross alt.

(ok, med visse unntak)

Stilig!
Klatring er en ekstremsport det. Kult er det også, du kan glede deg.

Tenker som deg at det er i grunnen mange ting som er farlige om vi skal se sånn på det. Det er utrolig mange ting i hverdagen som er risikofyllt men som vi ikke ser på som farlig.

  Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:02   #11
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg tenker at det er ekstremsport å ha barn, jeg!

Men nei, driver ikke med annet enn dykking, og det er jo bare vakkert og slett ingen ekstremsport. Lykke til med kurset, Skvetten, du kommer sikkert til å storkose deg!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:03   #12
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Ja, Palmen det kommer jeg til å gjøre. Den følelsen er helt sinnsyk, den man får når man flyr der oppe under skyene. Fallskjermhopping gir nesten den samme, men ikke helt. Dette var total frihet.

  Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:12   #13
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg har raftet i Sjoa og prøvd tandem-paragliding, og synes begge deler var gøy. Men jeg tviler på at jeg kommer til å drive med noe av dette. Så på NRK fra Ekstremsportveko i går, det er jo utrolig hva folk tør!

Lykke til med paragliderkurs Skvetten!!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:15   #14
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg har raftet i Sjoa og prøvd tandem-paragliding, og synes begge deler var gøy. Men jeg tviler på at jeg kommer til å drive med noe av dette. Så på NRK fra Ekstremsportveko i går, det er jo utrolig hva folk tør!

Lykke til med paragliderkurs Skvetten!!

Der var jeg i går.
Veko er årets høydepunkt!

  Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:21   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Stilig!
Klatring er en ekstremsport det. Kult er det også, du kan glede deg.

Jeg har prøvd allerede altså. Men enn så lenge blir det for mye med småbarn og sånn. Vi har kjempefint klatrelokale inne og i marka er det flere buldresteder.

Forøvrig har jeg passet barna til som drev med paragliding. På 8 timer ble det to turer - så det er ganske mye demotnering og montering i tillegg til turene da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:31   #16
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Ja, det er mye for- og etterarbeid, men det er verdt det.

  Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:40   #17
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremsport

Så også på NRK i går, og får hjertet helt i halsen. SKulle ønske jeg var mindre pysete med så mangt.

Ha det moro på paragliderkurs, og ta en sving for oss "faint of heart".

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:45   #18
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Ja, du er rasende festlig.

Jeg mente det faktisk seriøst, for selv om jeg har barn så rapellerer jeg, jeg klatrer, jeg rafter, fridykker og padler. Ser ingen grunn til å la være med å drive med ekstreme greier fordi jeg har barn, jeg lever ut mine drømmer alikevel, uansvarlig som jeg er.

Takk!

Er fridykking og padling ekstremsport? Det kunne jeg glatt drevet med, padlet har jeg nå forsåvidt gjort, med barn. Basehopping ser jeg på som ekstremsport, og noe jeg ikke hadde drevet med, nettopp fordi jeg har barn. Jeg synes også fjellklatring (i de fleste former) ser ganske så harmløst ut, bilkjøring er sikkert en større risiko?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:45   #19
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Så også på NRK i går, og får hjertet helt i halsen. SKulle ønske jeg var mindre pysete med så mangt.

Ha det moro på paragliderkurs, og ta en sving for oss "faint of heart".


Selvsagt skal jeg det!

  Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 11:08   #20
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg driver ikke med ekstremsport - engstelig for å slå meg...
Men jeg lever ut spenningsbehovet mitt gjennom jobben min. Det er ekstremsport nok. Også eh ... liker jeg å kjøre fort.
Gjerne med motorsykkel.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no