Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-11, 06:18   #61
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Denne sjarmerende åpenbarte seg hos en "venn", som nå er eks-venn.

"la barna få alkohol, før politikken tar dem"



Jeg syntes denne var kul i denne varianten, "la barna få alkohol før idretten tar dem", når jeg var type 13-14 år.
Nå, fra en voksen, høyst usjarmerende, for ikke å prate om upassende.

OMG, usmakelig rett og slett.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 08:57   #62
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

jeg hører at statmenisteren er i god behold, det var synn. Se hva som skjer med Norge på grunn av deg!!!!!

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 09:30   #63
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Hva folk kan finne på å lire ut av seg!

Ja til Stoltenbergs måte å gjengjelde - demokratiet skal ikke få seg et skudd for baugen av dette!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 09:30   #64
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

jeg hører at statmenisteren er i god behold, det var synn. Se hva som skjer med Norge på grunn av deg!!!!!

Sier alt om den som har skrevet det.

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 12:48   #65
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

jeg hører at statmenisteren er i god behold, det var synn. Se hva som skjer med Norge på grunn av deg!!!!!


Du tuller? Er det mulig.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 00:16   #66
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Har faktisk ikke hatt en eneste slik status, men mange som er mot de statusene.


Samme her.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 00:20   #67
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg hadde en ekkel, som skyldte på den sittende regjeringen og alt. No more friends.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 01:10   #68
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg håper at dere som uheldigvis har slike ignoranter på vennelisten sørger for å gi dem et kraftig hint om usmakeligheten i slike uttalelser før dere sletter dem fra vennelisten. Det er så utrolig viktig å ikke la hjernedøde meldinger bli stående uimotsagt.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 01:17   #69
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg håper at dere som uheldigvis har slike ignoranter på vennelisten sørger for å gi dem et kraftig hint om usmakeligheten i slike uttalelser før dere sletter dem fra vennelisten. Det er så utrolig viktig å ikke la hjernedøde meldinger bli stående uimotsagt.

Ja jeg gjorde det, men det kom bare noe svada. Jeg tror han er Frp,er, for da det ble kjent at han hadde vært medlem i Frp, skrev han i statusen sin at vi måtte huske på at dette var en enkeltperson bla bla. Det hadde han garantert ikke gjort om det var en utlending. Da var det veldig enkelt å slette han.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 12:06   #70
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Denne var fin synes jeg. :

A young AUF member, in an interview on CNN was asked if they now wanted to fight terror. Her response was:"If one man can show this much hate, think how much love we can show together".

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 13:18   #71
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Denne var fin synes jeg. :

A young AUF member, in an interview on CNN was asked if they now wanted to fight terror. Her response was:"If one man can show this much hate, think how much love we can show together".

Det sitatet er så utrolig bra!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 26-07-11, 12:37   #72
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

I dag har jeg denne:
Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 01:26   #73
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

øyne kan smile,munnen kan le,men gråten i hjertet kan ingen se.. ♥ ♥ ♥

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 01:28   #74
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

I denne tragedien har jeg begynt å tenke på alle:
jeg er glad i ♥ de jeg ikke vil miste ♥ de som er verdigfulle i mitt liv...
Jeg er veldig glad i dere. Ville bare si det til dere.

Men akkurat nå sender jeg tanker til de etterlatte, døde og skadde.

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 18:13   #75
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Så en venn av en venn kommentere, fikk bakoversveis og måtte innom siden hennes for å kikke. Der var det et aldri så lite utvalg av mindre reflekterte kommentarer og statuser de siste dagene. Jeg er målløs...


Han sku vel ha vært på øya for 30 år sia da broileren Jens ble logotomert ...hadde spart Noreg for mye ...

Yess møkk lei broileren Jens å hans regjering å tok logotomi øya samtidig .. Bare 30 år for sent ... Sku vært da Jens ble logotomert så hadde vi hadd noe annet enn en nikkende broiler som statsminister... Tragisk

Forstår ap flokken d e på tide med skifte av styre og stell i no når di ser hva di får folk te å gjøre for å bli kvitt di ...belønninga for andres sorg e 21 fengselsår på luxus svite med alle fasiliteter og antakeligvis verdens kjendis med fete honorarer for "sin" versjon av tragedien.. Også en del av Norges straffepolitikk ...

Jens bruke tragedien til å samle medlemmer ... Oppfordrer folk te å melde seg inn .. RESPEKTLØST!!! Vise bare at d e et kynisk parti uten tanke for andre. Ska han høste stemma på tragedien di tyte så mye om ... Respektløst !!!

Trudde omsorg va noe som skal vises daglig å ikkje på oppfordring ... Di som trenger omsorg gitt av landets styre må jo innom tv 2 nyhetene for å få d di har krav på året rundt, men no ska di plutselig være så raus sia d gjelder egne rekker ...


Lure på om d ikkje skjer noe i verden for tiden ..... Møkklei AP reklamen....
Skjer vel andre ting i verden uansett ... Greit med litt andre ting i avisa og nyhetene ... Så kan di som vil meske seg med andres sorg,tror di berørte e som andre i sorg å vil bearbeide det på egenhånd uten media og masse toskne spørsmål .

Mange hjernedøde som følger bjellesauen .. Så får vi andre håpe d ikkje e for mange sombier i landet ;0)

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 18:25   #76
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2



Er det mulig?

Neket er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 18:45   #77
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

I dag har jeg forfattet en selv,inspirert av Misteri:
Gruomhetene i Oslo er utført av ei ond man, ikkje ein psykisk sjuk person. Husk at 1000-vis av born har psykiske sjuke foreldre. Borna skal ikkje måtta vera redde for sjukdommen.


__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 27-07-11 kl 18:59.
amo er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 19:18   #78
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

jeg hører at statmenisteren er i god behold, det var synn. Se hva som skjer med Norge på grunn av deg!!!!!

Jeg håper den idioten som skreiv det der fikk mange kommentarer i disfavør.

jane er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 19:20   #79
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.



Er det mulig?

Tydeligvis. Litt imponert over at hun klarte å stave "hjerne" riktig.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 21:11   #80
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Så en venn av en venn kommentere, fikk bakoversveis og måtte innom siden hennes for å kikke. Der var det et aldri så lite utvalg av mindre reflekterte kommentarer og statuser de siste dagene. Jeg er målløs...


Han sku vel ha vært på øya for 30 år sia da broileren Jens ble logotomert ...hadde spart Noreg for mye ...

Yess møkk lei broileren Jens å hans regjering å tok logotomi øya samtidig .. Bare 30 år for sent ... Sku vært da Jens ble logotomert så hadde vi hadd noe annet enn en nikkende broiler som statsminister... Tragisk

Forstår ap flokken d e på tide med skifte av styre og stell i no når di ser hva di får folk te å gjøre for å bli kvitt di ...belønninga for andres sorg e 21 fengselsår på luxus svite med alle fasiliteter og antakeligvis verdens kjendis med fete honorarer for "sin" versjon av tragedien.. Også en del av Norges straffepolitikk ...

Jens bruke tragedien til å samle medlemmer ... Oppfordrer folk te å melde seg inn .. RESPEKTLØST!!! Vise bare at d e et kynisk parti uten tanke for andre. Ska han høste stemma på tragedien di tyte så mye om ... Respektløst !!!

Trudde omsorg va noe som skal vises daglig å ikkje på oppfordring ... Di som trenger omsorg gitt av landets styre må jo innom tv 2 nyhetene for å få d di har krav på året rundt, men no ska di plutselig være så raus sia d gjelder egne rekker ...


Lure på om d ikkje skjer noe i verden for tiden ..... Møkklei AP reklamen....
Skjer vel andre ting i verden uansett ... Greit med litt andre ting i avisa og nyhetene ... Så kan di som vil meske seg med andres sorg,tror di berørte e som andre i sorg å vil bearbeide det på egenhånd uten media og masse toskne spørsmål .

Mange hjernedøde som følger bjellesauen .. Så får vi andre håpe d ikkje e for mange sombier i landet ;0)

Hjelpes! Høres ut som om hun er "logotomert" selv Håper noen sa i mot, for det er jo slike utsagn man kommentere.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no