Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har du C1-førerkort

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-11, 14:08   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du C1-førerkort

... som går ut i år?

Husk at det må fornyes (senest ett år etter utløpsdato) for at du i fremtiden kan kjøre bil som krever C1, lett lastebil.

Ikke hør på Vegvesenets råd om å la det være hvis du ikke kjører slik bil nå, plutselig en dag kan du stå der og trenger å leie en litt større bil for flytting. Da er det gruselig kjekt å ha.

Sees på trafikkstasjonen?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:11   #2
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Husk også å ta med legeattest, det kreves.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:11   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Ja, og jeg tenkte jeg ikke skulle fornye det. Kanskje jeg bare skal gjøre der likevell, man vet jo aldri hva fremtiden bringer.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:12   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Mitt går ut i slutten av mai og jeg skal fornye det, ja. Har brukt det flere ganger, faktisk!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:13   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Ja, men det går ut til høsten, så da må jeg fornye sertifikatet. Mannen har ikke c1, så det er veldig greit at en av oss kan kjøre liten lastebil ved behov.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:28   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Jeg har brukt det ved et par flyttinger, da det viste seg at jeg var den eneste i husstanden som hadde C1 og kunne leie en liten lastebil (ikke vanskeligere å kjøre enn en lang Hi-Ace).

Tror det koster 200 i gebyr på trafikkstasjonen, og så kommer legeattesten i tillegg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:39   #7
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Sjekket førerkortet mitt nå, og mitt C1 gikk ut i desember 2010... er det for sent da?

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:49   #8
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Eller har en kompis med en litt heftig og tung amerikansk bil, da er det også kjekt med C1.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:49   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Nei, siste frist er ett år etter utløpsdato, så du har frem til desember 2011 å gjøre på. Men - du har ikke lov å kjøre bil som krever C1 i mellomtiden fra førerkortet går ut og til du får nytt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:50   #10
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Mitt C1 gikk ut på 90-tallet engang,sikkert litt sent å fornye det nå. Neida,jeg ville ikke fornye det den gangen,alle hadde visst C1 i førerkortet automatisk før,og jeg har aldri hatt lyst å kjøre liten lastebil,så jeg lot det være den gangen og har ikke forandret mening.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:50   #11
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Det hadde jeg ikke fått meg meg - takk! Mitt går ut 9.april ser jeg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 14:51   #12
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Mitt C1 gikk ut på 90-tallet engang,sikkert litt sent å fornye det nå. Neida,jeg ville ikke fornye det den gangen,alle hadde visst C1 i førerkortet automatisk før,og jeg har aldri hatt lyst å kjøre liten lastebil,så jeg lot det være den gangen og har ikke forandret mening.

Det er biler som er lastebil uten at du tenker på dem som det. Da jeg fornyet mitt, hadde jeg akkurat hatt en kollega som kjøpte Drømmebilen sin, en Chevrolet Suburban. Det var en strek i regningen da de fant ut at kona hans ikke hadde lov til å kjøre den.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 15:01   #13
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er biler som er lastebil uten at du tenker på dem som det. Da jeg fornyet mitt, hadde jeg akkurat hatt en kollega som kjøpte Drømmebilen sin, en Chevrolet Suburban. Det var en strek i regningen da de fant ut at kona hans ikke hadde lov til å kjøre den.

Det er jeg fullstendig klar over,og det er derfor jeg holder meg til "vanlig" personbil når jeg kjører. Det skal sies at jeg ikke har bil for tiden,men jeg har jo kjørt endel forskjellige biler,og alltid sjekket at jeg faktisk kunne kjøre de.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 15:06   #14
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Husk også å ta med legeattest, det kreves.

Og synstest fra optiker. 5 timer i kø for å få det fornyet, og så måtte jeg til optiker fordi legeattest med synstest ikke var godt nok.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 15:08   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Næh, Kula? Men har du kryss noe sted for at du bruker briller/linser da? Det har ikke jeg, enda jeg har vært brillebruker siden før første førerkort.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 15:23   #16
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Jeg har ikke det i førerkortet mitt fordi jeg aldri somlet meg til å få det gjort når det ble innført, men når jeg flyttet i fjor vår, så leide jeg en sånn der bil som rommet 14 kubikk eller noe sånt, og den kunne tilogmed jeg kjøre med vanlig klasse b.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 16:24   #17
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

BTDT. Kjekt å ha. Med de gjør nå alt for at dette skal fades ut. Tror nytt C1 kort gjelder i 5 år..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 16:27   #18
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Takk for påminnelsen! I had no idea!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 16:52   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

BTDT. Kjekt å ha. Med de gjør nå alt for at dette skal fades ut. Tror nytt C1 kort gjelder i 5 år..

Alle ekstra bokstaver utover B gjelder bare i fem år nå.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 17:37   #20
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du C1-førerkort

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Alle ekstra bokstaver utover B gjelder bare i fem år nå.

Hæ? Er det noe nytt av i år? Får prise meg lykkelig over at jeg bare har B,da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no