Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Har du vært i en bilulykke?
Ja 69 66,35%
Nei 33 31,73%
Annet 2 1,92%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-21, 18:58   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg bare digger hjernen din!

Takk!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 19:01   #22
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg har vært med i en voldsom togulykke der det bare var ren og skjær flaks at vi overlevde. Da snakker vi krefter.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 19:02   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg misunner ikke dere som har vært i alvorlige ulykker. Jeg har ikke vært førstemann på et ulykkessted engang, og kan ikke tenke meg til hvordan det må være å oppleve noe sånt.

Jeg kjørte forbi et ulykkessted på motorveien i Stavanger for mange år siden. En bil lå på skakke oppå tunellåpningen. Det var visstnok et selvmordsforsøk...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 19:06   #24
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg misunner ikke dere som har vært i alvorlige ulykker. Jeg har ikke vært førstemann på et ulykkessted engang, og kan ikke tenke meg til hvordan det må være å oppleve noe sånt.

I ungdomstiden kom vi som bil nr 5-6 til en stygg dødsulykke der lokale ungdommer mistet livet. Heldigvis var han som kjørte bilen jeg satt i en sindig og god kar som ga oss ungjentene klar instruks om å holde oss i bilen og så dro han og kompisen avgårde og hjalp til. Å kjenne den stemningen som var holdt lenge for meg, og heldigvis har jeg ikke vært i lignende situasjon siden.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 19:10   #25
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg har bare havnet i grøfta et par ganger. Som oftest på den samme strekningen. (Jeg lærer jo aldri...) Ingenting som ikke kompis med traktor kunne fikse.

Jeg har kommet først til ulykke noen ganger da. En gang var det trailer som veltet foran oss, på vei ned østerdalen rett før jul. Ut hoppet en fortumlet danske i tresko, og ble stående med snø til midja.

For endel år siden hadde jeg levert i bhg, og vært innom butikken, og skulle kjøre hjem igjen. Da jeg kom bortover flata, så jeg noe som bare så helt feil ut, men greide ikke helt skjønne hva det var, før jeg kom nærmere.
Der sto bilen til naboen vår på tvers, feil vei, med innkjørt sidedør. Stoppet noen rett bak meg, så jeg fikk de til å ringe inn, mens jeg løp bort. Hun i bilen hadde det bra, men var hysterisk, for hun var gravid. Så torde ikke ta henne ut. Flaks gjorde at storesøsteren hennes kom rett etterpå, så hun kunne roe henne ned. Jeg kjente ikke henne mer enn som mor til kompis til Lillesøster den gangen. (nå er hun en av mine beste venninner).
Når jeg fikk klarhet i at det ikke sto om liv, begynte jeg å spørre om hvordan hun hadde greid dette, for jeg så ingen annen bil. Men vi fant da den også, etter en stund. Sørpe full guttunge lå på siden av og hylte om at han ikke hadde kjørt. Så vi brukte noen minutter på å lete etter noe vi var redd var en hardt skadet sjåfør. Men etter å ha sett litt i bilen innså vi at han hadde nok kjørt alene.

Han ble dømt for promillekjøring. Og sa opp jobben sin. For han jobbet hos mannen til hun han kjørte inn i. Så han kræsjet med den gravide kona til sjefen sin, en tirsdag morgen, i fylla, og vraket den nye bilen deres... Når han egentlig skulle vært på jobb...

Det gikk heldigvis bra med alle. Men jeg fikk skikkelig reaksjon etterpå, og enda kan det knyte seg i magen når jeg kjører forbi der, som jeg gjør minst 2 ganger om dag. Og det var litt styr for å få ut hun som satt fast inne i bilen. Men hun kom fra det uten en skramme nesten, og gikk bra med babyen også. (Han er 2 klassing nå).

Husker jeg var rasende på sjåføren, og da han sutret over at han var tørst, var det ikke mye medfølelse å få.

Jeg var helt rolig til jeg kom hjem, da jeg kom inn døra hjemme, bare ramlet jeg sammen. Mye fordi jeg tenkte på hva som kunne ha skjedd, for heldigvis var vi på vei HJEM fra levering i barnehagen, og ikke hadde bilene fulle av unger. Og heldigvis stoppet han der han gjorde, 200 meter lenger fremme er det overgang der alle skoleungene går, og klokka var 0820 på 2 skoledag i august eller noe, så mye unger.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 19:17   #26
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg klarte å svare nei, men så kom jeg på at jeg ble påkjørt av en lastebil som ikke klarte å stoppe fordi det var glatt. Var ikke spesielt dramatisk, men jeg kjipte meg fordi jeg sto stille foran et overgangsfelt og var fokusert på fotgjengeren som skulle krysse veien.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 19:18   #27
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Satt på skolebussen som ikke overholdt vikepkikten og kjørte på en bil som trolig ble kondemnert. Alle på bussen så bilen unntatt sjaføren.
Ble rygga på og måtte bytte barnesetene.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 19:20   #28
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Ikke som sjåfør, men som passasjer på litt dårlige veier i Guatemala. Vi var heldige og kjørte utfor veien på den siden det ikke var bratt fjellside... Heldigvis gikk det forholdsvis greit med alle, men jeg fikk en del trøbbel med nakken i etterkant. Lokalsykehus på landet i Guatemala var... en opplevelse. Skremmende opplevelse, men det gikk trodd alt bra.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 19:28   #29
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

En gang jeg kjørte snurret bilen 360° rundt i planen på glattisen. Farten var så lav at verken passasjeren eller jeg skjønte hvordan jeg klarte å snurre såpass i den slake svingen. Ingen andre var involvert og det ble heller ikke skade på folk eller bil.

En annen gang var jeg passasjer da en sjåfør overså stoppskiltet og kjørte rett ut på en hovedfartsåre med 80-grense. Helten så hva som kom til å skje og reduserte farten og kjørte så langt ut i grøfta som mulig, dermed ble vi truffet side mot side. Ingen folk skadd, men begge bilene ble bulkeskadd på sidene. Ungutten med to uker gammelt førerkort var så skjelven at jeg nekta ham å kjøre videre, jeg kjørte bilen og ham hjem like ved.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 19:36   #30
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

15 år gammel rygga jeg to meter og smadra dørene på bilen ved siden av.

Noen uker etter at jeg tok lappen fikk jeg skrens i en sving på grusvei og kræsja tilslutt i en rekke med grantrær. Smadra radiatoren, ene bakdøra og diger bulk i taket.

For noen år siden ble jeg påkjørt bakfra. Stoppa for en fotgjenger i gangfeltet og det fikk ikke sjåføren i bilen bak med seg. Hun var opptatt med å fikse håret.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 19:43   #31
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg vil vel egentlig ikke si ulykker, men jeg har kjørt inn i en bil bakfra, hvor den bilen jeg traff ble kondemnert. Og så har jeg selv blitt påkjørt bakfra to ganger. Lav hastighet alle gangene, og kun materielle skader.

Ut over dette så har jeg vært i grøfta en gang, etter et par elegante piruetter på veien, jeg har rygget inn i ei svær blomsterkrukke ved et samfunnshus (må nevnes at denne krukka var i stein, og prikk lik grusen på bakken...), møtebulket med en bil på vei med mye snø og bare tre spor. Kort sagt endel småuhell.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 20:16   #32
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Nei, heldigvis ikke. Har bare fått noen smådunker.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 20:17   #33
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Jeg har vært først til en bilulykke med personskade en gang. Midt på natten på en øde landevei før mobiltelefonens tid. Heldigvis kom det biler fra en ferge ikke lenge etterpå, og takk og lov for at alle personene i bilen som lå på taket kom fra det med forholdsvis lette skader.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 20:36   #34
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har vært med i en voldsom togulykke der det bare var ren og skjær flaks at vi overlevde. Da snakker vi krefter.

Åsta?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 20:42   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Åsta?

Det lurer jeg på også Floksa. Den ulykken har brent seg fast i minnet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 22:49   #36
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tenkte det kunne være greit med en motvekt til alle sex-trådene.



Jeg har bare blitt påkjørt bakfra. Det var kjipt, men gikk greit med meg. Bilen fikk skader for 60.000.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 22:51   #37
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Ja, noen ulykker. Både som barn og som voksen.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 22:58   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Ja, litt hist og pist. Ikke noe alvorlig og det har stort sett ikke vært min skyld. Var litt uggent da MC-en ble spidda av et spadeblad på ringveien, men utenom det har det ikke vært noen særlig fare for noe særlig personskade heller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 23:01   #39
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

Har vært første bil i en kjedekollisjon, min bil med en venninne bak rattet. Påkjørt bakfra i snøvær og slapseføre. Bak der igjen kom en lastebil som ikke greide å stanse for oss som da sto stille på veien.

Politibiler, ambulanser, så mye blålys at jeg ble nesten svimmel. Ble sjekket i ambulansen. Baksetepassasjerene mine + han i bilen imellom oss og traileren ble sendt i hver sin gul bil, to til sykehus og én til legevakta.
Kjørte bilen hjem, men dagen etter sa verkstedet at den burde ikke kjøres mer slik den var. Den ble reparert for et sekssifret beløp.

Hvordan det skjedde? Aner ikke, jeg satt i passasjersetet og surfa på fonen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 23:04   #40
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.975
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært involvert i en bilulykke (passasjer eller sjåfør)

16 år gammel satt jeg i første bil som kom til en alvorlig ulykke der flere ungdommer omkom. Det gjorde inntrykk, og har nok medvirket til at jeg er veldig sikkerhetsfokusert når det gjelder ferdsel i trafikken, og ikke minst mener det er viktig å holde fartsgrensene sånn noenlunde. Jeg fikk bearbeidet opplevelsen tilstrekkelig, men jeg husker veldig godt den spesielle stemningen på stedet. Den spesielle stillheten, selv om det også var lyder der, som musikk fra en bilradio. Og lukten av svidd gummi. Selv flere tiår etter ulykken kobler jeg lukten av svidd gummi til denne ulykken.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no