Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Se hva jeg har kjøpt meg

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 21:48   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se hva jeg har kjøpt meg

Samsung Galaxy S2.



Det ble denne allikevel, da Telebutikken var utsolgt for iPhone, og Netcom.no ikke fikk den inn før om TRE uker! Jeg gadd ikke å vente, og spurte om de hadde denne inne og hva de syntes om den, hvis iPhone var bedre enn denne fikk jeg heller komme tilbake og kjøpe den når de fikk den inn.
Begge de som jobbet der sa at de aldri ville kjøpt iPhone fremfor denne, denne var helt fantastisk og den aller, aller beste på markedet nå. Regner med de er ærlige siden jeg skulle handle der uansett, og de ikke akkurat tjener noe på å anbefale meg en billigere telefon heller.

Gleder meg til å prøve den ut, den høster jo særdeles mye skryt overalt! Litt meningsløst med alle som kommer og forteller meg at nåå vil jeg bli såå skuffet, for iPhone er det beste i verden. Jeg skjønner virkelig ikke helt hvordan jeg skal bli skuffet, når jeg i to år har gått rundt med en telefon fra krigen, omtrent, og aldri har eid noe tilnærmet en smartphone, engang. Jeg blir litt oppgitt. Regner med min bror også kommer til å kritisere meg for valget, men det får nå bare være.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:51   #2
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Du blir nok kjempe fornøyd, å om du ikke har hatt iphone så vett du jo heller ikke hva du går glipp av.
Å du kommer nok av den grunn ikke til å savne noe

Han så jo kjekk ut den mobilen og, å garantert en forbedring fra den du hadde hørres det ut som

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:51   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.093
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

iPhone er for newbies, og i hvert fall ikke verdens beste telefon. Ganske langt derifra, faktisk ...

Jeg er sikker på du kommer til å like den der! Jeg er i hvert fall strålende fornøyd med min android, og jeg har både iPhone og HTC Desire, så jeg har lov å faktisk ha en mening om det. (I motsetning til alle de som kun har prøvd iPhone og ikke android.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:41   #4
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.343
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Weeee, du kommer til å bli knallfornøyd Jeg har hatt min i 2 uker, og kan ikke forestille meg et liv uten den!

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:45   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Jeg har iPhone, og den er ikke spesielt bra, syns jeg.
Både samsungen og et par av HTC 'ene er mye bedre.
Gratulerer med godt kjøp!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:52   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Åh!

*grønn*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:56   #7
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Grattis med ny telefon!
Du blir nok fornøyd! Hilsen en ikke-iPhone-liker.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:04   #8
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Grattis med ny telefon!
Selv endte jeg opp med en SE Xperia Arc i dag - og er ennå ikke sikker på om det er det rette kjøpet. Men så langt er den fiiiiiiiin.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 01:17   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.824
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Den har jeg sykt lyst på! :sikler:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 08:17   #10
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Den var fin! Har Iphone sjøl og er veldig fornøgd med den, men har ingen illusjon om at den er über alles. Samtalelyd er elendig, og det skal jo vere ein telefon også, ikkje berre dippedutt.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:07   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.739
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

iPhone er for newbies, og i hvert fall ikke verdens beste telefon. Ganske langt derifra, faktisk ...

Helt enig, jeg hadde kjøpt iPhone til ungen min om det ikke var for prisen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:24   #12
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Grattis Den så veldig fin ut

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:25   #13
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Åh, denne har jeg også bittelitt lyst på. Har ikke hatt min SE Xperia mini pro i et år en gang, og er egentlig strålende fornøyd med den, men skulle ønske den hadde større skjerm og har da begynt å la meg friste av Samsung Galaxy.

Og selvfølgelig, gratulerer med ny tlf.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 10:23   #14
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Jeg liker iPhone jeg, da den kom feide den alle konkurentene av banen, men da siste samsung kom ble den utklassert, jeg har selv htc og Gubben Samsung, jeg tror du har gjordt et svært godt valg. Om jeg skulle gå for iPhone igjen ville jeg venta og sett ann 5ern. Men jeg hater itunes og begrensningene appel ødelegger produktene og brukeropplevelsen med så det er lite sannsynlig.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 10:32   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Ja, det er iTunes som er det store negative med iPhone, sier folk. Jeg tror jeg hadde irritert vettet av meg, men jeg vet jo ikke for jeg har ikke prøvd. Men jeg tror nok jeg har gjort det riktige i å velge denne. Jeg blir mer og mer forgapt i hele telefonen!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 11:55   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.851
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Gratulerer.

Jeg har fortsatt en sånn der fra krigens dager...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 11:59   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.525
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Gratulerer!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 12:38   #18
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt meg

Gratulerer! Sånn har mannen og.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no