Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Se & hør er avslørt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 17:18   #21
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hvor hadde du ham?



Her kommer det fram. Madammens brokete fortid.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 17:27   #22
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Kanskje det blir neste ukes oppslag? Hvor Mim hadde journalisten mener jeg...

Jeg er ikke overrasket over ukens avsløringer, men tror kanskje ikke Se&Hør er alene om å bruke disse metodene. Jeg har aldri kjøpt bladet, men leser det hos frisøren (eller kanskje det er Her&Nå? Ikke store forskjell ihvertfall...)

Boken har jeg heller ingen planer om å bruke penger på...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 17:29   #23
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:01   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Sa vi, mens vi mailet hverandre bildene fra Kåres mobil, la ut linker til sider som viser hvordan kjendiser driter seg ut, sladrer om andre man treffer på nett, osv.
Dobbeltmoral er dobbelt så bra som vanlig moral?

"Vi"?
Snakk for deg sjæl.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:35   #25
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:42   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hvor hadde du ham?

Til bords. Han var ikke helt min type. :bekjenner:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:44   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Hørte nettopp han journalisten på radio, han hørtes jo lett tilbakestående ut, stakkar....Han leste fra boka si, og han kunne hverken skrive eller lese. jeg visste ikke om jeg skulle le av ham eller synes synd på ham. Tror jeg velger medlidenhet, så jeg ikke blir beskyldt for å le av folk som er litt enkle.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 19:12   #28
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes ikke Kenneth Sivertsen var et "offer" om dette var måten det ble gjort på. Hadde de vært ufine fikk han nå bare gå.
Nå valgte han å ta pengene. Han fikk penger, se og hør fikk bilde. Ser ikke problemet. Han var en voksen mann.

Kenneth Sivertsen var skadet etter en hjerneblødning. Han var ikke frisk selv om han var en voksen. Ser du ikke problemet med at de utnytter en hjerneskadet mann?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 19:13   #29
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hørte nettopp han journalisten på radio, han hørtes jo lett tilbakestående ut, stakkar....Han leste fra boka si, og han kunne hverken skrive eller lese. jeg visste ikke om jeg skulle le av ham eller synes synd på ham. Tror jeg velger medlidenhet, så jeg ikke blir beskyldt for å le av folk som er litt enkle.

Mannen min så ham på tv nettopp og kom fram til at fyren sannsynligvis er syk (influensa eller noe), for han så ikke god ut.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 19:24   #30
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Alle som har vært innom Stundiken i Bergen, vet at den godeste Kenneth Siversten hadde tildels store rusproblmer, pengeproblemer og noen andre problemer, og ikke var spesielt tilregnelig og i stand til å treffe gode beslutninger.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 19:25   #31
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes ikke Kenneth Sivertsen var et "offer" om dette var måten det ble gjort på. Hadde de vært ufine fikk han nå bare gå.
Nå valgte han å ta pengene. Han fikk penger, se og hør fikk bilde. Ser ikke problemet. Han var en voksen mann.

Ja, det er bra å si om en mann som ligger på sykehus etter hjerneblødning, med halve hjernen i fryseboksen.....

Seriøst - alle som sier at de ALDRI ville bruke penger på Se og Hør - er dere like prinsippfaste når dere finner et Se og Hør ligge slengt eller?? Jeg er av de slubbertene som kjøper bladet en gang i mellom. Og jeg har to venninner som "ikke ville tatt i Se og Hør med tang engang". Når de er på besøk og finner et blad - så er de ikke til å snakke til den neste timen..... Bladet blir finlest fra perm til perm Er de liksom så mye bedre enn meg som bruker penger på "skiten"?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 19:38   #32
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

For min del vil jeg si at det er en viss forskjell på å kjøpe bladet og å lese det f.eks hos tannlegen. Jeg kan godt bla i Se og Hør hvis det ligger et foran meg og jeg har tid (orker ikke lese det, til det er både sakene og språket alt for teit), men har som prinsipp at jeg aldri skal bruke en krone på dem.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 19:43   #33
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Jeg fikk faktisk ikke en krone av dem

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 19:45   #34
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Jeg fikk faktisk ikke en krone av dem

Ikke jeg heller.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 20:29   #35
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

HVA! Har folk fått penger for å stille opp i Se&Hør?
Og har en tidligere journalist skrevet bok om sin tid i Se&Hør for å tjene penger?
Nå har jeg aldri ... Jaja. Godt sannheten kommer frem (For en tidligere journalist i Se&Hør kan vel ikke lyve?)

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 20:57   #36
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Det er forskjell på å gi folk penger for å stille opp i Se&Hør, da er det en sak mellom personen og bladet. Unntaket er selvsagt når Se&Hør klart burde visst at personen er syk og ute av stand til å ta fornuftige valg, som med Kenneth Sivertsen. Men det er metodene med å betale andre for å tyste på venner, kollegaer etc som jeg reagerer på og som gjør at jeg aldri, aldri kommer til å kjøpe et slikt blad. De har kilder overalt, i politiet, reisebyrå, flyselskaper, hotellkjeder, kredittkortselskaper, og de bruker de hensynsløst for å finne ut hvor kjente personer befinner seg. Det er snakk om telefonavlytting og spionutstyr, som er ulovlig etter norsk lov, for å finne ut mest mulig om personer i deres privatsfære. Kjendiser kan ikke reise på ferie i fred, de kan ikke bevege seg en meter alene uten å ha en eller ti fotografer etter seg.

Se&Hør burde seriøst lære seg å respektere folks privatliv og ikke minst norsk lov. Det er lov å skrive om kjendiser, og det er lov å være interessert i å lese om kjendiserm, men det må være på helt andre premisser enn det som skjer nå. Hver gang noen kjøper bladet godtar de brudd på norsk lov, og for meg er det helt uforstålig.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:00   #37
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

For min del vil jeg si at det er en viss forskjell på å kjøpe bladet og å lese det f.eks hos tannlegen. Jeg kan godt bla i Se og Hør hvis det ligger et foran meg og jeg har tid (orker ikke lese det, til det er både sakene og språket alt for teit), men har som prinsipp at jeg aldri skal bruke en krone på dem.

Akkurat.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:12   #38
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Har aldri kjøpt, kommer aldri til å kjøpe - kan til nøds bla i det når jeg finner det hos tannelgen og er så nervøs at jeg holder på å tisse på meg. :tilstår: (Finner jeg et annet egnet blad så velger jeg det først)

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:14   #39
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Husker jeg leste en artikkel om at Mette-Marit var syk (ja, veldig viktig nyhet). Da hadde de ingen bilder (annet enn fra leiligheten utenfra), og de hadde tydeligvis stått utenfor og tellet hvor mange ganger legen kom på besøk, og hvem andre som kom på sykebesøk. Men det som var aller verst var at de beskrev MMs følelser. "Hun følte seg neppe særlig høy i hatten der hun lå syk og fæl og fikk besøk av legen". Akkurat som om de var en flue på veggen, eller helst visste hva som rørte seg inni hodet på MM. Kjempetragisk artikkel. Det kan jo bare ikke kalles journalististikk? Bruke to sider på det liksom?

Men gode korrekturlesere har de råd til (jeg har venner som gjør den jobben), så så mange skrivefeil har de ikke. Det skal de ha!

Mulig de ikke har skrivefeil, men fy søren for noen blaute overskrifter og ordspill. *innrømmer og ha kjøpt Se og hør". "

Jeg glemmer ikke da de hadde en bikinibilde av den klart anorektiske kronprinsesse Victoria på forsiden, men et stor overskrift "Mest sexy!". De skrøt av så flott og slank hun hadde blitt. Da det et par uker etter ble kjent at hun var alvorlig syk jamret de seg over stakkars Victoria.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:15   #40
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Jeg er av de slubbertene som kjøper bladet en gang i mellom. Og jeg har to venninner som "ikke ville tatt i Se og Hør med tang engang". Når de er på besøk og finner et blad - så er de ikke til å snakke til den neste timen..... Bladet blir finlest fra perm til perm Er de liksom så mye bedre enn meg som bruker penger på "skiten"?

Jeg kjenner det du skriver veldig godt igjen. Jeg har en venninne som kjøper alle utgaver av Se&Hør og hun legger ikke skjul på det i det hele tatt. Jeg har noen venninner som kjøper det i blant (og der befinner jeg meg selv også - Jeg synes det er kjempeartig at folk tar med bladet når de kommer hit på besøk for eksempel), også har jeg noen venninner som absolutt ikke leser Se&Hør fordi det er den verste smørja som finnes, og som synes at de som kjøper det omtrent må være tilbakestående .....og de som koser seg med bladhaugen og Se&Hør og ikke er å prate til da de får muligheten er nettopp denne siste kategorien.
Jada, jammen sa jeg prinsippfast

600 000 kjøpere hver uke!
Det sier litt om hvor mange som "tjuvleser" også, og i gruppen "tjuvlesere" er nok mange av de som "aldri" leser Se&Hør.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no