Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 14:35   #101
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Nettbutikk, morgana?

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 04-11-09, 20:08   #102
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

http://www.morogmeg.no/mor_og_meg/Forside.html
De har ikke nettbutikk, men sender gjerne mot oppkrav. Ringte de i morges og de var hjelpsomme

Gratulerer så masse med lillejenta,Agurke

morgana er ikke aktiv  
Gammel 04-11-09, 20:12   #103
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Takk!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 04-11-09, 22:47   #104
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg trenger et par nye sort støvletter med litt lav hæl, så disse er på vei fra Ellos:

Hentet støvlettene i dag. De er kjempefine, men dessverre ørlite for trange i leggen. De passet så bra ellers at jeg skal ta dem med til en skomaker og høre om h*na kan blokke dem ut litt i toppen. Mangler nok bare 1 cm, tenker jeg.

Og jeg som håpet at jeg kunne få brukt dem på jobb i morgen. *møte/presentasjonsdag*

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 04-11-09, 22:50   #105
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Dersom det er skinn vil de jo gå ut litt, så du får sove med dem i natt så er de passe i morgen.

(Eksen gikk alltid i dusjen med nye fotballsko for å myke dem opp/få dem til å passe foten bedre. Det funket hvisnok ... )

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 04-11-09, 23:03   #106
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Dersom det er skinn vil de jo gå ut litt, så du får sove med dem i natt så er de passe i morgen.

Jo, det vil nok fungere det, men jeg beina mine fra 10 cm under kneet og ned vil være døde.

Mener jeg gjorde en utblokking selv med et par jeg kjøpte i London for mange år siden. Mannen i butikken i Camden tvang de på meg og sa at de passet fint. Jeg måtte slite litt i dem hjemme men fikk dem bra til slutt. Men vil nok aldri få bukse oppi disse nye, men så har jeg egentlig også tenkt at de skal være støvletter til skjørtbruk.

Forresten, jeg har et par sånne støttestrømper. De strammer godt rundt leggene. Kanskje jeg skal prøve med dem?

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 05-11-09, 11:44   #107
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-11-09, 12:45   #108
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

åh, de var iallfall en nøvendighet ! SÅ fiiiine! Helt meg

Hvem hva hvor?

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 05-11-09, 13:08   #109
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne fikk jeg i går

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde2.jpg (26,2 KB, 47 visninger)
Neados er ikke aktiv  
Gammel 05-11-09, 13:35   #110
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

åh, de var iallfall en nøvendighet ! SÅ fiiiine! Helt meg

Hvem hva hvor?

Meg du spør?
Det er merket ARA. Kjøpt på en lokal skobutikk her i Stjørdal.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-11-09, 09:28   #111
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Meg du spør?
Det er merket ARA. Kjøpt på en lokal skobutikk her i Stjørdal.

Hm, det har jeg ikke hørt om før! Men de var fine :-)

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 07-11-09, 14:55   #112
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Har ikke bilde, men vi har vært på skiloppis på Kjenn skole og fikk kjøpt 3 par slalomstøvler til 700,- kroner. Ett par til oss hver.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 07-11-09, 18:17   #113
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

I dag skeiet jeg da ut med disse:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 07-11-09, 18:25   #114
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Claire:

 
Gammel 08-11-09, 16:12   #115
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Denne:

Krem er ikke aktiv  
Gammel 08-11-09, 18:45   #116
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Le Chameau-støvler - helt, helt fantastiske å gå i.
Kjøpte de i en gråaktig farge.

Sånne

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 08-11-09, 20:27   #117
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg har kjøpt kjole. Den ser ikke akkurat sånn ut på meg, men jeg er veldig fornøyd likevel:


__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 08-11-09, 20:42   #118
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Jeg har kjøpt en kjole til, den er i høstens kolleksjon, nr 25. Men min er mørkegrå.

Dessuten har jeg kjøpt samme kjole som Neados, med Drage på.

Ingen grunn til å gjøre det halvveis - nå har jeg kjoler for hele vinteren.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 09:21   #119
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har kjøpt en kjole til, den er i høstens kolleksjon, nr 25. Men min er mørkegrå.

Dessuten har jeg kjøpt samme kjole som Neados, med Drage på.

Ingen grunn til å gjøre det halvveis - nå har jeg kjoler for hele vinteren.

Der var det utrolig mye fint!! Hvordan er prisnivået på klærne derfra?

Krem er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 09:57   #120
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Fått av min kjære GPS (NDrive), mørkbrun Moncler jakke og ullkjole fra Odd Molly i helgen. Ja, og singlet fra Odd Molly.



FAnt ikke bilde av kjolen, men den i koksgrå, strikket og knytebelte. Var lik i fjor.

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 09-11-09 kl 10:03.
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no