Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Selskinnsko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-21, 21:58   #61
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskinnsko

Jeg hadde ikke Peter Pan-støvler da jeg var 15, altså! Ser det kan se sånn ut...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 22:20   #62
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selskinnsko

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Om du var 15 i 1900 er du nok eldre enn meg, men jeg var der midt på 90-tallet, jeg er født i 79.
Jeg har ikke helt konkret minne om hva jeg hadde på beina da jeg var 15 må jeg innse. Men jeg var trolig ikke så innmari mye eldre da jeg fikk de skoene jeg i dag innså at må kastes. Mellomste fikk låne dem i går og sålen går i oppløsning. Kanskje ikke så rart om de er 25 år gamle. De er over 20 år i alle fall, for de skoene har jeg ikke kjøpt og betalt selv, det er jeg rimelig sikker på. Ecco goretex vintersko.

Jeg er født i 78, og bodde i dr Martins på vinteren når jeg var 15. Selskinnsko hadde nok vært mye smartere. De var både sykt kalde og sykt glatte - kunne stå stille nesten hjemmefra til skolen og bare skli nedover bakkene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 22:43   #63
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selskinnsko

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg er født i 78, og bodde i dr Martins på vinteren når jeg var 15. Selskinnsko hadde nok vært mye smartere. De var både sykt kalde og sykt glatte - kunne stå stille nesten hjemmefra til skolen og bare skli nedover bakkene.



10 hulls dr.Martens her. Sorte med røde lisser.

Mamma kjøpte seg selskinnstøvletter husker jeg. Og pels. Og vi var aldri rike på noen måte. Så jeg aner ikke hvordan de fikk til det. Selv husker jeg nessnalobber, brune cherrox og de grusomme snowjoggsene. Som fader ikke tålte snø. Ble jo kliss vått etter ca fem minutter. Fy søren, jeg har fryst mye på beina ass. Og gjør det fortsatt.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 23:05   #64
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskinnsko

Jeg brukte jo aldri selskinnskoene, da. Vi bor jo tross alt i Stavanger. Fatter egentlig ikke hvorfor moren min bestilte til alle. Jeg kan ikke huske at det var noe jeg ønsket meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-21, 23:23   #65
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskinnsko

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Isba med syltetøystrikk var hot da jeg gikk på ungdomsskolen. Alt for dyre til at jeg kunne få slike. De litt mer heldige hadde råd til både isba-sko, rufsepermanent, lyse Levi's og Millet-dunjakke.

Jeg kjøpte Isba-støvler og Millet-dunjakke for konfirmasjonspengene, det var det jeg ønsket meg mest i hele verden!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 01:36   #66
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selskinnsko

Jeg kjøpte mine for kr. 50 på romjulssalget i 1987. Husker jeg syns de var knallbillige. Bruker de med ujevne mellomrom, sist var vel på isen i 2013. Tenkte å bruke de imorgen.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 11:47   #67
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selskinnsko

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Skallene var varme ja, og så lette at det var som å løpe rundt i sokker, men mamma fikk fnatt av det gresset som var inni, som hang fast på sokkene etterpå og lå igjen overalt i huset.

#mammamedstøvpåhjernen

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no