Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nektet adgang på Foreldreportalen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-11, 00:09   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Nektet adgang på Foreldreportalen

I kveld har jeg nesten hyperventilert altså! Jeg har ikke klart å komme meg på før nå! (var på sånn i 19 tiden og siden fikk jeg ikke tilgang).
Og det hjelper jo ikke at Katta sitter på sidelinjen og sier at joda - alt fungerer finfint.

Alle andre internettsider har gått veldig bra, men hvorfor ikke Foreldreportalen? Hva kan jeg gjøre dersom noe slikt oppstår igjen? Jeg har tømt alt av cookies, prøvd å skifte browser, (IE, FireFox, Safari, Google Chrome) - restartet pc - you name it - ingenting hjalp - før jeg nå vips var inne igjen (etter 5 laaaange timer! Jeg som var alene ikveld og alt - skulle surfe og kose meg *hulk*, ikke fikk jeg gjort noe annet fornuftig heller, for jeg var jo helt desperat her!)

Noen som kan skjønne hva dette var for ett fenomen? Flere som har hatt samme problem? eller er det bare meg?? *hulker høyt*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:11   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen..

Du har vært slem pike.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:11   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen..

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Du har vært slem pike.

Det sa Katta også!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:12   #4
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Bad karma.

Nei, jeg aner ikke. HP?

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:12   #5
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Jeg hadde samme problem. Vi er vel for langt nede på poppislista tenker jeg!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:12   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Jøss, slapp de deg inn igjen? Men, i den derre tråden sa de jo at... Nevermind. Jaja. Vi får se hvordan det går denne gangen, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:13   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jøss, slapp de deg inn igjen? Men, i den derre tråden sa de jo at... Nevermind. Jaja. Vi får se hvordan det går denne gangen, da.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:14   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg hadde samme problem. Vi er vel for langt nede på poppislista tenker jeg!

Hmm... kanskje det er årsaken? De driver og rydder i rekkene her!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:19   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

OG det rare er at jeg kom ikke inn på forumet igjennom Ipoden, PC'n eller HTC telefonen min! Jeg kan konkludere med at dette har ikke vært en fin kveld!

*ok - jeg har fått strikket endel, chattet på FB, sett Frustrerte Fruer og trøstespist!*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:27   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Har du ikke husket å rengjøre auraen i det siste? Tsktsk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 00:31   #11
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Jeg er så utrolig lur at jeg forstod at det ikke var Lille meg som var utestengt. Bare min PC - eventuelt min IP-adresse. Det kan selvsagt ha noe med at jeg ikke fikk opp noe som helst som lignet på Foreldreportalen - eller det kan være at jeg er veldig veldig lur. Jeg satser på sistnevnte.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 06:27   #12
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Jeg hadde det sånn en halvtime igår kveld, men det gjaldt Facebook.
Det er sikkert et hint om at vi bør gjøre noe fornuftig istedet.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 06:33   #13
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Her hadde vi det sånn både med Facebook og FP i går kveld, så du var ikke alene. Kan det ha noe med internet leverandøren å gjøre? Vi har Get.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 06:51   #14
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Samme som Skytte.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 07:10   #15
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

It's a sign.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 07:37   #16
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Jeg kom verken inn på FP eller FB i går. Vi har nextgentel. Jeg tok det som et tegn på at jeg skulle gå og legge meg tidligere, men hjalp det...........

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 08:02   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Jeg må ha gjort noe Stygt og Slemt og Teit jeg også, for ikke kom jeg på FP og ikke kom jeg på FB.

Eller kanskje en eller annen på Nextgentel prøvde hinte om at jeg trenger et liv?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 08:04   #18
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Her hadde vi det sånn både med Facebook og FP i går kveld, så du var ikke alene. Kan det ha noe med internet leverandøren å gjøre? Vi har Get.

Jupp, vi har Get. Men en side man ikke kommer inn på? jeg fikk opp andre forum og blogger.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 08:15   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Vi har av og til problemer med at enkelte nettleverandører har problemer med linjene sine til USA, og siden FP har serveren sin der (tror jeg, HP får slå meg i hodet om jeg nå tar feil) så får de som da har den spesifikke nettleverandøren problemer med å komme inn på FP. Det har skjedd før, den gangen var det alle Telenorkunder som satt på gangen og sutret.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 08:33   #20
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nektet adgang på Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi har av og til problemer med at enkelte nettleverandører har problemer med linjene sine til USA, og siden FP har serveren sin der (tror jeg, HP får slå meg i hodet om jeg nå tar feil) så får de som da har den spesifikke nettleverandøren problemer med å komme inn på FP. Det har skjedd før, den gangen var det alle Telenorkunder som satt på gangen og sutret.

Jeg husker det.
Jeg har to linjer fra ulike leverandører jeg nå. På forskjellige kabelnett. :skal ikke oppleve fp-nekt igjen:

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no