Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva skal til for at du prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 15:39   #41
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg "leder" der inne ennå - fem år etter at jeg mer eller mindre slutta!

..og jeg ligger på 4.plass (det er vel forøvrig ikke verdt å skryte om det ikke er plass på pallen, når jeg tenker meg om )

Jeg glemmer i hovedsak å bruke prikkene, men så snart jeg har tid til å involvere meg i en god diskusjon og blir begeistret for gode innlegg, eller kommer over et innlegg jeg skrattler av, høyt, får jeg en trang til å gi tilbakemeldinger og da er prikkesystemet veldig greit. Det går noen røde også, men terskelen for å disse er høyere enn for de grønne. Aner ikke hvor mange jeg har gitt av hver noe sted, egentlig.

Ble forøvrig litt nysgjerrig her nå, Solå. Hvor mange røde har du fått for denne tråden?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:41   #42
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nei, det var litt sånn skal/skal ikke for prikketigging bare. Ikke noe spennende. :vurderer:

Jeg oppfatter ikke denne tråden som prikketiggende.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg grønnprikker for øvrig konsekvent alle som får røde pga prikketigging.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:54   #43
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Som tidligere prikketigger har jeg følgende erfaringer å dele

1) Jo fler du gir, jo fler får du.
2) Prikketigging i forbindelse med jul lønte seg totalt sett (røde prikker må også påregnes).
3) Medlemssalongen var ikke i så spennende som jeg håpet.

  Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:57   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg glemmer det helt bort. Var nok flinkere til å prikke når jeg "trengte" prikker selv. Nå er jeg så pop at jeg ikke tenker på det før noe lager en prikketråd.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 16:04   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Hadde ikke LilleMeg nettopp en slik prikketråd? Jeg har sånn dejavu-følelse.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 16:38   #46
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hadde ikke LilleMeg nettopp en slik prikketråd? Jeg har sånn dejavu-følelse.

Nei, den var litt mer sutrete, trur eg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:09   #47
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei, den var litt mer sutrete, trur eg.

Det var da ikke spesielt hyggelig? Jeg er forresten uenig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:26   #48
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det var da ikke spesielt hyggelig? Jeg er forresten uenig.

Må man være hyggelig hele tiden? Jeg grønnprikket Lillemeg i den tråden også, det kan tyde på at jeg ikke nødvendigvis synes sutring er negativ alltid. Men, OK, HI til Lillemeg var på linje med HI her, jeg mener bare å huske at ting utviklet seg eh- mer negativt-utover i tråden. Vel, den ble jo ganske morsom til slutt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 19:23   #49
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg har så langt ikke rødprikket noen tror jeg. Selv om jeg har følt for det. Det måtte være noen som jeg normalt er ganske enige med og som argumenterer med som sier noe som er skikkelig dust og fortjener å bli gjort oppmerksom på det.

Grønne prikker deler jeg ut hvis jeg takker for svar, hvis jeg skal dele info jeg ikke legger i tråden, hvis jeg er enig og synes det er bra argumentert og hvis noe er så morsomt at jeg nærmest triller av stolen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 19:31   #50
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Nå synes jeg det er mange som er litt interne i denne tråden. Hvilket forum?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 19:46   #51
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg klarer ikke å opparbeide irritasjon overfor prikketigging. Men sånne "jeg skulle bare teste dere ut og se hvordan dere reagerer og nå har jeg lurt dere godt og sitter og humrer for meg selv, altså"-innlegg derimot...

Jeg grønnprikker hver eneste gang jeg er her inne. Jeg tenker ikke på å bruke grønnprikker som takk for hjelpen og sånn - jeg takker som regel i tråden. De som får grønne prikker av meg har sagt noe fint, morsomt eller klokt.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:08   #52
Solå
Aktiv
 
Solå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 160
Solå er litt kul
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg klarer ikke å opparbeide irritasjon overfor prikketigging. Men sånne "jeg skulle bare teste dere ut og se hvordan dere reagerer og nå har jeg lurt dere godt og sitter og humrer for meg selv, altså"-innlegg derimot...

.

Ikke meningen å gjøre livet surt.

Som svar til deg Jolie, så er forumet vi referer til SnartGravid. Det tok oss åtte år å endelig kunne flytte over til et av forumene som krever at man har barn for å melde seg inn, så etterhvert har jeg gått god erfaring med forumsbruk. Jeg har alltid tenkt at jeg skulle over til nybaktmamma, men der var ikke stemningen slik jeg hadde håpet. Nå ønsker jeg egentlig å finne ut om foreldreportalen er det rette stedet, og denne tråden har gitt meg noen svar på det ja. For noen av oss er det å kunne melde seg inn i et slikt forum noe som har virket så utrolig uoppnåelig...

Det at man kan gi røde prikker uten å være sure, eller skrive ekle kommentarer er en positiv ting, så de (overraskende få) røde prikkene som jeg har fått har ikke trukket ned opplevelsen av forumet. Jeg liker prikker veldig godt jeg, enten det er røde eller grønne. For min del så liker jeg ikke prikker som kommer fordi en selv har blitt prikket- verken røde eller grønne. Prikker skal for meg være reaksjon på noe som er skrevet

God tone i denne tråden- gøy

__________________
2010
"Alle mennesker fødes som orginaler, de fleste dør som kopier."
"Du setter ikke spor på veien alle andre går."

Sist redigert av Solå : 18-02-11 kl 21:19.
Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:09   #53
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg har forresten aldri rødprikket noen....tror jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:10   #54
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Solå, det skal litt mer til for å gjøre livet mitt surt, altså. Jeg synes bare det er så snork med smartass-nybegynnere som skal buste oss og avsløre oss, lzm.

:muligens humørløs:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:20   #55
Solå
Aktiv
 
Solå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 160
Solå er litt kul
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Tror det er første gangen jeg er blitt kalt smartass Kanskje det er det jeg var

__________________
2010
"Alle mennesker fødes som orginaler, de fleste dør som kopier."
"Du setter ikke spor på veien alle andre går."
Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:21   #56
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Solå, her.

Som svar til deg Jolie, så er forumet vi referer til SnartGravid. Det tok oss åtte år å endelig kunne flytte over til et av forumene som krever at man har barn for å melde seg inn, så etterhvert har jeg gått god erfaring med forumsbruk. Jeg har alltid tenkt at jeg skulle over til nybaktmamma, men der var ikke stemningen slik jeg hadde håpet. Nå ønsker jeg egentlig å finne ut om foreldreportalen er det rette stedet, og denne tråden har gitt meg noen svar på det ja. For noen av oss er det å kunne melde seg inn i et slikt forum noe som har virket så utrolig uoppnåelig...

Åh, så dum jeg er! Jeg burde jo ha skjønt det da en eller annen nevnte noe om foreldreskap. Vel, gratulerer! Åtte år er ... uendelig. Jeg begynte prøvinga for åtte år siden selv, men mine to skatter kom (heldigvis) en god stund før jeg begynte å dunke hodet i veggen.

Ang takt og tone på FP, så er det jo litt røft i kantene. Man må tåle at det blåser litt på toppene. Men det er veldig hyggelig her.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:25   #57
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei, den var litt mer sutrete, trur eg.



Det er det verste!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:27   #58
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg prikker ofte og mye. Men jeg er kanskje ikke sååå spennende og få prikk fra, siden jeg bare gir 1 poeng? Men jeg prikker når vedkommende skriver nyttig info, jeg er veldig enig, som takk for hjelpen eller skal "hviske" noe til en person. Jeg sender skjelden "kozemoze"-prikker... Rød prikk har jeg aldri sendt, fristende ja, men de henger høyt..

Fordelen her inne syntes jeg at man er flinke til å skille person og sak. Man kan diskutere rimelig høylydt uten at man får røde prikker, så lenge man skriver gjennomtenkt og diskuterer på ett saklig nivå.

Jeg har inntrykk av at prikkene "kommer" hvis man er engasjert, saklig, informativ, hygglig og byr litt på seg selv.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:28   #59
Solå
Aktiv
 
Solå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 160
Solå er litt kul
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jolie: Om det aldri blåser litt på toppene så kan det jo bli litt kjedelig også Takker for gratulasjon,

Sitat:

åtte år er......uendelig

er en veldig god beskrivelse, og det er en helt utrolig følelse å kunne være med i sånn foreldrediskusjoner. Litt sånn :klype-seg-i-armen: for godt til å være sant....

__________________
2010
"Alle mennesker fødes som orginaler, de fleste dør som kopier."
"Du setter ikke spor på veien alle andre går."
Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:28   #60
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det var da ikke spesielt hyggelig? Jeg er forresten uenig.

Lytt til Esme. Hun er klok! Rine er bare en sånnderre stakkarslig underbetalt lærer som sutrer konstant.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no