Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva skal til for at du prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 14:36   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg sender prikker litt i hytt og gevær etter dagsform i både rødt og grønt.

Akkurat nå føler jeg mest for å vurdere en rød.

  Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:40   #22
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Akkurat nå føler jeg mest for å vurdere en rød.

Til hvem? :intrisert:

Jeg har fem og en på avgitte prikker. Jepp, prikker nok mest på morsomme innlegg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:40   #23
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Solå, her.

Slik er jeg også vant med å bruke det Samtidig så sier Acino at kanskje prikker ble brukt mer aktivt i andre forum. Jeg er iallfall vant med å prikke masse, og synes det er gøy.

Jeg var her forleden innom et av de andre stedene jeg har frekventert. Det er en stund siden (4 år ca) jeg var veldig aktiv der, men for moro skyld tittet jeg på medlemslisten, rangert på popularitet. Jeg kjente igjen hvert eneste nick foran meg på lista, og jeg var nr 26.
De som er på det forumet nå er altså ikke så himla flinke til å prikke hverandre, eller så er de bare innom der i kort-kort tid før de flytter videre.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:43   #24
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg grønnprikker for alle mulige grunner. Gode innlegg, korte innlegg, lange innlegg, veldig saklige innlegg, morsomme innlegg, bra skrevet-innlegg, men også hvis jeg har et spørsmål eller vil dele litt informasjon, og jeg ikke gidder å sende PM. Jeg grønnprikker mest innlegg jeg er nikkene enig med.

Jeg rødprikker vrange innlegg, påståelige brukere, propaganda-spredere, og åpenbart nazisitiske uttalelser. Jeg kan også rødprikke såre tær og brukere som tydelig viser at de ikke er interessert i å gå i seg selv. Og til slutt, min favoritt, brukere som ikke tåler konstruktive tilbakemeldinger, enten fordi de tar seg selv for høytidelig eller fordi de mener selv at de aldri gjør noe galt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:44   #25
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Om du ønsker å få opp ryktet ditt raskt, så er det absolutt lureste å slenge seg med i de mer saklige diskusjonene, og skrive noe godt og gjennomtenkt, gjerne noe som skiller seg litt ut.
Nye brukere får lettere grønnprikker enn de som er etablert, og også røde prikker, men siden de grønne er verdt dobbelt så mye som de rød, så lønner det seg å være tydelig og direkte i meldingene sine likevel. Stort sett i hvert fall.

Eller så kan man skrive noe veldig morsomt. Om du er morsom så er det lett, om du ikke har særlig sans for humor så kan du alltids skrive noe trist, det er flere brukere som har kommet seg inn i medlemssalongene på å skrive at hunden har forstuet beinet eller at mannen har galopperende forstoppelse og så ta inn drøssevis med koseklemmeprikker.

(Og som du ser så har jeg skrevet noe fornuftig, noe direkte og noe som noen synes er morsomt og andre blir sure over (til de som blir det, så må jeg si at jeg ikke har sovet i hele natt på grunn av syk baby. )
Dette er sånn som det hadde blittt prikker av om jeg var ny. I alle valører. Nå er jeg for godt kjent, folk driter i hva jeg skriver. ))

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:45   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Jeg var her forleden innom et av de andre stedene jeg har frekventert. Det er en stund siden (4 år ca) jeg var veldig aktiv der, men for moro skyld tittet jeg på medlemslisten, rangert på popularitet. Jeg kjente igjen hvert eneste nick foran meg på lista, og jeg var nr 26.

Jeg "leder" der inne ennå - fem år etter at jeg mer eller mindre slutta!

Ang. prikking gjør jeg nok som de fleste andre - grønnprikker for morsomme, lærerike eller omsorgsfulle innlegg. Av og til brukes prikkene til saksopplysninger også. Rødprikking herfra er veldig sjeldent. Tror kanskje jeg har sendt 4-5 stk på drøyt 4 år.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:47   #27
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg "leder" der inne ennå - fem år etter at jeg mer eller mindre slutta!

Ang. prikking gjør jeg nok som de fleste andre - grønnprikker for morsomme, lærerike eller omsorgsfulle innlegg. Av og til brukes prikkene til saksopplysninger også. Rødprikking herfra er veldig sjeldent. Tror kanskje jeg har sendt 4-5 stk på drøyt 4 år.

Jeg er litt stolt over å i allefall være inne på topp 100 med drøye 600 innlegg i løpet av en 4-årsperiode

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:49   #28
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.


Akkurat nå føler jeg mest for å vurdere en rød.

Jeg synes at du skal slutte å vurdere og bare sende den avgårde. Den er fortjent, and ju nøv it!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:51   #29
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg "leder" der inne ennå - fem år etter at jeg mer eller mindre slutta!

Jeg lurer litt på hva slags 'brukere' som frekventerer stedet nå jeg...

Og jeg er ikke flink til å prikke. Jeg prikker for sjelden - synes jeg - og prøver å bli flinkere. Så jeg prikker når jeg ser gamle kjente igjen, når det er noen som har gjort noe bra, skrevet noe bra eller kommentert noe jeg er veldig enig i. True story.
Røde prikker... not so much.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:52   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Til hvem? :intrisert:

Jeg har fem og en på avgitte prikker. Jepp, prikker nok mest på morsomme innlegg.

Nei, det var litt sånn skal/skal ikke for prikketigging bare. Ikke noe spennende. :vurderer:

  Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:53   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg rødprikker visst ellers litt mer enn jeg ga inntrykk av. Tror kanskje jeg kan ha sendt så mange som 6 eller 7 rødprikker til sammen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:09   #32
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

De som skriver noe smart eller morsomt får grønne prikker av meg.

De som kaller røde prikker tyttebær får røde prikker av meg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:11   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Jeg grønnprikker for øvrig konsekvent alle som får røde pga prikketigging.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:15   #34
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

De som kaller røde prikker tyttebær får røde prikker av meg.

Blir du indignert på vegne av de ordentlige tyttebærene?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:17   #35
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Prikkar som takk for hjelp eller svar. Og elles når folk skriv noko veldig morosamt eller lurt eller som eg er veldig samd i.
Har elles grønprikka med kommentar eg ikkje ynskjer skal sjåast av andre enn mottakar.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:19   #36
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Blir du indignert på vegne av de ordentlige tyttebærene?

Jeg liker ikke tyttebær.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:21   #37
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes at du skal slutte å vurdere og bare sende den avgårde. Den er fortjent, and ju nøv it!



Jeg glemte hevn. Hender jeg hevner også.

  Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:21   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Alle vet jo at det er Securitasvekterne som er tyttebær. D'oh, lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:25   #39
Solå
Aktiv
 
Solå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 160
Solå er litt kul
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?



Herlig

Har hatt meg en tur ut i det fantastiske været, og måtte rett inn hit for å se hva det hadde blitt til med innlegget mitt. Det er fantastisk hvordan et slikt innlegg kan vekke engasjement. Har ikke kommet meg inn for å sjekke rødprikker, men har fortjent hver og en, og så takker jeg for at jeg har fått meg en god latter.
___________________________________

Så må jeg komme med en offisiell beklagelse til alle røde prikker.
Det var aldri meningen å skade deres rykte, eller komme med flåsete kommentarer om deres likhet med tyttebær. Det er en ondsinnet sammenligning som ikke har rot i virkeligheten. Beklager.

__________________
2010
"Alle mennesker fødes som orginaler, de fleste dør som kopier."
"Du setter ikke spor på veien alle andre går."
Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 15:25   #40
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva skal til for at du prikker?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om du ønsker å få opp ryktet ditt raskt, så er det absolutt lureste å slenge seg med i de mer saklige diskusjonene, og skrive noe godt og gjennomtenkt, gjerne noe som skiller seg litt ut.
Nye brukere får lettere grønnprikker enn de som er etablert, og også røde prikker, men siden de grønne er verdt dobbelt så mye som de rød, så lønner det seg å være tydelig og direkte i meldingene sine likevel. Stort sett i hvert fall.

Eller så kan man skrive noe veldig morsomt. Om du er morsom så er det lett, om du ikke har særlig sans for humor så kan du alltids skrive noe trist, det er flere brukere som har kommet seg inn i medlemssalongene på å skrive at hunden har forstuet beinet eller at mannen har galopperende forstoppelse og så ta inn drøssevis med koseklemmeprikker.

(Og som du ser så har jeg skrevet noe fornuftig, noe direkte og noe som noen synes er morsomt og andre blir sure over (til de som blir det, så må jeg si at jeg ikke har sovet i hele natt på grunn av syk baby. )
Dette er sånn som det hadde blittt prikker av om jeg var ny. I alle valører. Nå er jeg for godt kjent, folk driter i hva jeg skriver. ))


Det hender det funker når man er gammal også.

Opprinnelig lagt inn av Prikk fra SF

Søvnmangel?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no