Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Heia mamma? (NRK nett-tv)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 11:30   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Nå fikk jeg endelig sett innslaget, og jeg syns ikke Nylander var så nedlatende. Jeg ser også forbi den sukkersøte stemmen, og syns det hun sier er veldig fornuftig. Jeg sliter mer med tullpratet til Lindmo om at ungen ser ut som en stek og alt det vaset om å tørke grøt og gulp. Ikke så veldig nytt og spennende. De har også gjort veldig dårlig research når de hevder at alt som er skrevet om det å få barn har et rosa skjær og er så veldig nært og idyllisk. Jeg har ihvertfall lest mye som ikke er sånn i det hele tatt, og som Nylander også sa, hvis de hadde lest mer enn det første kapittelet i boken henens så hadde de fått med seg at det gikk an å revne under en fødsel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 12:54   #42
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har nok litt aversjoner mot ordene bebi og brystknopp. Jeg innrømmer det

Beibi er ok, men brystknopp

Forøvrig synes jeg det er helt ok å klage. Alle har sine opplevelser og oppfatninger og disse er like reelle for den enkelte uansett om det i det store perspektivet er noen som har det verre.

Jeg har forøvrig lest flere bøker som omhandler mye mer enn det rosenrøde ved det å få barn ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 12:58   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har forøvrig lest flere bøker som omhandler mye mer enn det rosenrøde ved det å få barn ...

Jeg syntes faktisk de aller færresten beskrev det særlig rosenrødt, og spesielt ikke Nylanders bøker.

Det irriterte meg grenseløst at det ikke fantes gode humorbøker om det å bli mamma, bare det å bli pappa. Jeg fant en ganske OK amerikansk, men alt er ikke akkurat overførbart til norske forhold.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 13:05   #44
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg synes det er synd at folk med funksjonshemmede barn faller for dette forsøket i å gjøre det til en lidelseskonkurranse og sender inn sine bidrag i debatten mens de tror at de har blitt tråkket på. Bare fordi en barnelege som heller ikke har lest boken forteller dem det.

Ja, for det var nok det de gjorde
Sorry, men da missforstod du.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 13:31   #45
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Jaha?
Hva er vitsen med å dra frem funksjonshemmede barn da?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 14:10   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Det med funksjonshemmede barn var da bare nevnt i en bisetning for å sette det litt i perspektiv, sånn som jeg oppfattet det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 14:39   #47
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Synes du?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 14:52   #48
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Jeg leste for mye "mamma for første gang" når jeg var gravid, og trodde fullt og fast av babyen ville åle seg frem til puppen på egen hånd når den ble lagt på magen min rett etter fødsel. Men det skjedde jo ikke. Det var rart.
Synes jeg fikk et altfor glorifisert bilde av da poden skulle til verden av den boken der.
Jeg trodde jo fullt og fast på at det var sånn det var, hun skrev så overbevisende og rørende. Naive meg. Og jeg så ikke behov for å kjøpe flere bøker.

Jeg gikk glipp av skavlan og så det heller ikke på nett tv, men det høres ut som om de to forfatterne har sagt noe jeg kan være enig i.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:07   #49
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Synes du?

Ja, faktisk. Har lest dette før.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:30   #50
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det med funksjonshemmede barn var da bare nevnt i en bisetning for å sette det litt i perspektiv, sånn som jeg oppfattet det.


Perspektivet var poenget.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:35   #51
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syntes faktisk de aller færresten beskrev det særlig rosenrødt, og spesielt ikke Nylanders bøker.

Det irriterte meg grenseløst at det ikke fantes gode humorbøker om det å bli mamma, bare det å bli pappa. Jeg fant en ganske OK amerikansk, men alt er ikke akkurat overførbart til norske forhold.

Så langt har likestillingen kommet ... (Blod og smerte for mor - moro for far)

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:48   #52
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.


Perspektivet var poenget.

Ja, nettopp.
Og det er der jeg mener det blir feil å skulle dra sammenligninger og så utifra det formane om at noen burde holde kjeft.

Det må da være lov å beskrive (kanskje humoristisk også) om vanlige barselerfaringer uten å dermed få kjeft fordi andre har det verre.

Eksempel:
Jeg synes man godt kan få skrive en morsom "klagetekst" om det å åpne en boks makrell i tomat uten å få høre skingrestemmer som påpeker hvor priviligert man er som i det hele tatt har mat. Og tenk på alle de som IKKE har mat. osv.

Jeg tror virkelig ikke boken er ment som en fornærmelse til foreldre med funksjonshemmede barn. Og jeg synes det bør være rom for å skrive om det vanlige og "bagatellmessige" også. Uten at en haug med folk skal hysje det ned for "man skal jo ikke klage".

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:03   #53
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Jeg synes de sutrer.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:08   #54
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Jeg synes de sutrer.

Har du lest boken?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:14   #55
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Har du lest boken?

Sa jeg det da?
Jeg snakket ikke så mye om boken her, men skravlan, og intervjuer.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:20   #56
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Jeg har tenkt mye av det samme som kie sier her, etter å ha lest hele debatten som raste på aftenposten. De som var mest indignerte var gjerne damer en generasjon over oss. Satt igjen med følelsen at man ikke skal få lov til å klage over noe som helst før nøden er stor. Dette har jo vår generasjon fått høre fra den kanten i 40 år (jmf sultende barn i Afrika), og jeg er grundig lei! Bare fordi de aldri har lært å uttrykke følelsene sine og sette ord på hvordan de har, så skal ikke vi få lov? Jeg synes de svare veldig godt da de sa som så at de ikke henvendte seg til disse eldre damene da de skrev boka, de henvendte seg til sin egen generasjon.

Jeg har sansen for både de to uskjelte og Nylander, men rolleblandingen mor-lege ble her litt klønete. Jeg leste også Nylanders bok da jeg gikk gravid, og det er klart den er bra men den er skrevet fra en leges perspektiv. En tydelig engasjert og dyktig lege riktignok, men det man ofte glemmer er alle de som aldri trengte noen lege i løpet av sin graviditet, fødsel og barseltid. Alle de som det gikk helt greit med. Men de er jo såklart ikke en del av legenes hverdag. Derfor blir legens syn på virkeligheten litt skjevt. Jeg blir dessuten provosert av at disse eldre damene våger å skjelle ut forfatterne uten engang å ha lest boka.

Jeg synes det er befriende at vi i vår tid har lov til å sette ord på små frustrasjoner i hverdagen og synes disse gamle damene kunne holde seg for gode til å dømme så hardt.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:37   #57
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Jeg har ikke lest hele debatten på Aftenposten, bare det hun legen skrev.
Selvfølgelig er det lov å klage over ting selv om man ikke sitter i Afrika med fjorten funksjonshemmede barn. Jeg har ikke lest boka, så jeg snakket bare om inntrykket jeg satt igjen med etter å ha lest en artikkel om den og de to forfatterne + sett dem på tv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 01:02   #58
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Jeg så Skavlan og jeg leste papirutgaven av Aftenposten:

Ureflekterte og patetiske mødre

Det var et pinlig skue. Man rødmet og grøsset og hadde mest lyst til å skru av TV'en. Igjen har Fredrik Skavlan brukt sitt program til å la venner og kolleger i NRK lansere sine "bidrag" til Kultur-Norge.
Av Ingvild Heier, barnelege


Denne gangen var det journalistene Helle Vaagland og Anne Lindmo som hadde noe på hjertet. De er blitt mammaer og må ta ansvar. Dette har de funnet så sensasjonelt og omveltende at de syntes det måtte meddeles oss andre i bokform.

Dette er godt voksne damer, i stabile parforhold med politisk korrekte menn som tar bleieskift, de er velutdannede, artikulerte, i attraktive og høytlønte jobber, småkjendiser allerede - og ufattelig ureflekterte og navlebeskuende. Denne generasjonen har allerede utgitt flere bøker om hvilket traume det er å bli foreldre, og det har vært like pinlig hver gang. Vi er den mest privilegerte generasjonen verden har sett. Vi har absolutt alt: Enorm velstand, kvinnefrigjøring, bleieskiftende pappaer, utdannelse, valgmuligheter, husholdningsmaskiner, biler, betalt omsorgspermisjon, besteforeldre med AFP og god helse osv. osv. Barna til forfatterne er etter hva jeg kan forstå dessuten friske, ingen har misdannelser, hjerneskade, leukemi eller andre alvorlige sykdommer som kan ramme barn.

I min jobb som barnelege møter jeg daglig mødre som har reelle utfordringer. Jeg møter mødre med multihandicappede barn som må passes 24 timer i døgnet og som bruker 2 timer på et måltid, som har epileptiske anfall og pusteproblemer. Jeg møter mødre med kreftsyke barn som må gjennom lang, smertefull og risikabel behandling. Jeg møter enslige mødre fra Somalia som har syv barn, bor på to rom og selvsagt ikke har bil. Tenk dere hvordan det er der i huset når omgangssyken herjer.

Hverdagsheltene finnes der ute. Vaagland og Lindmo er ikke blant dem. At NRK lar disse personene presentere sitt ureflekterte og patetiske budskap i beste sendetid, er pinlig for Norge som samfunn.


Jeg kunne ikke vært mer enig i dette som skrives her. Synes vi har det bra og de fleste av oss er rett og slett bortskjemte, i alle fall hvis man setter dette i perspektiv til alternativer og resten av verden. Jeg ble faktisk flau av å høre hvordan de "sutret" over hvor vanskelig alt skal være.Vet jeg går i mot strømmen her nå, men jeg fikk en flau smak i munnen av å høre på disse flåsete jentene.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 08:11   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Vet jeg går i mot strømmen her nå, men jeg fikk en flau smak i munnen av å høre på disse flåsete jentene.

Nå er vel de fleste i denne tråden enig, så så veldig mot strømmen er du ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no