Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-07, 15:59   #301
karma
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 23
karma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Etter 8 år i bystyret i kommunen din så er det eneste fornuftige du kan komme med at du er glad for at du slipper å se bilder av Carl I.Hagen i lokalavisen....

Hva med å bruke litt mer krefter på å fortelle om hvorfor din rolle var bedre og smartere og hadde mer for seg i bystyreret, enn alle de fra Frp som ikke var like smarte?
Du har en gyllen mulighet til å snakke DIN politikk om du sitter i bystyret, og hvorfor da bruke tid og krefter på å irritere deg over bilder av Carl I. Hagen og dumme Frp'ere i bystyret hvor du bor?

Selvfølgelig kan jeg det men nå var jo dette et svar på innlegget på om Frp et parti fullt av bad Guys? Svaret mitt til det er fortsatt og litt humoristisk JA . Er ikke aktiv nå, etter 8 år i diverse utvalg med masse møter og saksdokumenter gikk jeg tom. Slitsomt å kombinere med full jobb og 3 barn. Men utrolig lærerikt!! Som du sikkert har skjønt hører jeg til venstresiden men ikke lengst ut. Som alle andre småbarnsmødre er jeg opptatt av barnehagedekning og skolepolitikk og ikke minst opprettholde de velferdsgodene vi har oppnådd i vårt samfunn, noe jeg er redd Frp vil ødelegge med sin politikk hvis de kommer til makten. De svakeste i vårt samfunn vil tape på det, desverre er det mange av dem som stemmer Frp.

Ellers synes jeg mange av innleggene her inne er vel aggressive, hva med litt humor inn i diskusjonen det er lov å være venner selv om man er uenige.

karma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 11:53   #302
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Jeg har ikke lest hele tråden og har jo lovt at jeg skal lese hele tråder før jeg uttaler meg - sikkert like greit...Jeg må jo hente den røde fanen min og greier først..

Vel, når det kommer til at RV'ere også er kriminelle, så må jeg si at skulle jeg delt rom med en RV'er som har lenket seg fast til en båt, vært aktiv i Blitz-miljøet etc eller en FRP'er (nesten sånn uansett), så har svaret vært enkelt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:48   #303
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg mener at veinettet generellt sett i Norge holder for dårlig standard. Det er mange steder for smale veier, og veiene er slitte og dårlige og trafikkfarlige. Jeg mener at myndighetene må ta tak i problematikken forbundet med dårlige veier, slik at det ikke er fare for helse og liv ved å ferdes i bil. Jeg mener ikke med det at man skal bygge alle veier til motorveier med 4 filer i hver retning og veibelysning over alt, for det er det for lite biler og for lite folk til i Norge.

Yupp! Det var dette jeg mente med at en positiv ting med Frp er at de vil satse på vei, bare mye bedre formulert, enn det jeg klarte.
Norge er større enn bare Oslo.
I kommunen i gudbrandsdalen hvor den siste dødsulykken var; er det knapt noen som ikke har familie eller venner som har vært involvert i en ulykke på den veien. Da hjelper det ikke at regjeringen satser "historisk mye på vei".
Er litt enig i spissformuleringa til Stenstrøm; "hvor mange dødsulykker må vi ha før myndighetene tar til vettet?" Det må midtrabatt mange flere steder enn der er idag. Mye av trailertrafikken kan ikke gå over på tog, og da bør det ikke være forbundet med fare å møte en trailer på en dårlig og smal vei.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 20:33   #304
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Er litt enig i spissformuleringa til Stenstrøm; "hvor mange dødsulykker må vi ha før myndighetene tar til vettet?"

Å nei! Ikke Stenstrøm.

(Jeg grøsser og får kvalmefornemmelser av spørsmålsformuleringen, på tross av at jeg ikke synes dødsulykker er ønskelig.)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 21:01   #305
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Er litt enig i spissformuleringa til Stenstrøm; "hvor mange dødsulykker må vi ha før myndighetene tar til vettet?" Det må midtrabatt mange flere steder enn der er idag. .

Man kan jo ogå snu dette litt andre veien:
Hvor mange dødulykker må vi ha før bilførerne tar til vettet......

For i velgig mange tilfeller så skyldes dødsulykkene folk som har sååå dårlig tid at de må kjøre forbi, selv om det ikek finnes oversiktelig.
I noen tilfeller skjer slike forbikjøringer fordi den foran liger konsekvent 10 km/t under fartsgrensen, men i de felste tilfeller er ikke det grunnen.
Folk har "alltid" dårlig tid og kjører deretter.

Man kan ikke alltid skylde på dårlige veier, mangel på midtrabatt osv osv, for det er vi som kjører bilen som må tilpasse fart og kjøring etter de forholdene som er.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no