Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

SMS fra Gaza

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 21:31   #61
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SMS fra Gaza

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva mener du? Vi har ikke fjernet linken, og du vet godt at vi ikke utestenger noen for slikt. (Og jeg synes det er merkelig at du, som var en av de aller sinteste "sist gang", hverken sjekker kildene dine eller fjerner linken i innlegget ditt selv.)

Greit, da har jeg fjernet linken. Jo slike linker BØR fjernes, som du vet utmerket godt synes jeg ikke FP bør la lenker til slike nettsteder ligge. Jeg er fortsatt sjokkert over antallet og hvem som synes det var ok at Hans Christian la ut nynazisistke lenker her inne og det tok lang tid før det ble tatt vekk. Jeg hadde satt utrolig stor pris på om noen hadde fjernet linken min også og sendt meg en advarsel - om man gjør det bevisst eller ved en feiltakelse er nesten like ille ....

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:18   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.213
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Gaza

Du har fortsatt ikke skjønt forskjellen på sensur og selvkontroll, har du?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:25   #63
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SMS fra Gaza

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Du har fortsatt ikke skjønt forskjellen på sensur og selvkontroll, har du?

Sensur av nazipropaganda er heldigvis en selvfølgelig for de aller fleste nettsider i Norge. Hvis du vil vite hvilke norske nettsteder som tillater nazi propaganda kan du kontakte Antirasisisk senter for en liste, heldivis står ikke FP der

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no