Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skjedde noe komisk da du fødte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 14:04   #1
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Stort smil

Skjedde noe komisk da du fødte?

Skjedde det noe komisk under din fødsel? Noe som ble sagt eller gjort som kan forlenge livet med en god latter? Jeg vil gjerne leve leeeenge, så fortell da vel!
For å rette opp en misforståelse her...jeg bare SPØR. Noen lurer på om jeg har tenkt til å bruke det dere svarer her i denne tråden i boken min...Det var ikke derfor jeg spurte...da hadde jeg heller spurt direkte spørsmål om det er noen som evnt ville være med i en bok. Og det kommer jeg til å gjøre også etterhvert. Jeg bruker INGEN innlegg til noe som helst, bare så det er sagt! Litt folkeskikk har jeg jo da. Jeg bare spurte et spørsmål...ok?

__________________

Sist redigert av kunstnerspiren : 13-12-06 kl 14:38. Årsak: En misforståelse
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:16   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

*misforståelse*

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 13-12-06 kl 20:53.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:22   #3
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Hva mener du, Lille Ru?

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:23   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.146
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Hvis du har tenkt å bruke disse historiene i boken din, synes jeg du burde si det når du ber om å få høre dem, i stedet for å si bare at du har lyst til å leve leeenge.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:26   #5
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis du har tenkt å bruke disse historiene i boken din, synes jeg du burde si det når du ber om å få høre dem, i stedet for å si bare at du har lyst til å leve leeenge.

Ah! Nei, kjære snille deg! Jeg bare spurte! Jeg stjeler ingens historie! Det var bare et spørsmål....om jeg ville spørre om noen hadde en historie TIL boken, så hadde jeg spurt om det! Dette ble heeeelt feil... Skal rette opp hovedinnlegget så ingen misforstår meg!

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:27   #6
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Nå så jeg hjemmesiden din og jeg håper du ikke har tenkt å sitere folk uten at de er klar over det eller har gitt sitt samtykke.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:31   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Jeg synes det blir litt betenkelig når du legger ut denne tråden og 5 minutter senere sier du skal skrive bok om temaet.
Da får jeg ikke akkurat lyst til å svare ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:32   #8
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Ikke som du får bruke i boken din i hvert fall ...

Jeg har ikke tenkt til det nei, det var bare et spørsmål. Fordi jeg synes slike tråder er morsomme.

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:37   #9
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg synes det blir litt betenkelig når du legger ut denne tråden og 5 minutter senere sier du skal skrive bok om temaet.
Da får jeg ikke akkurat lyst til å svare ...

Det er helt klart at jeg skriver bok om dette tema,det er min presentasjon, for det er meg. Men fordi jeg spurte eier av forumet på pm om akkurat det om å spørre om slike gullkorn, syntes hun at jeg skulle bli litt kjent her inne og kanskje lage en slik tråd som dette, FØR jeg evnt spurte om noen VIL bli med i min bok....derfor. Så jeg har IKKE spurt noen noensteder et direkte spørsmål på om noen vil være med i en bok. Jeg fulgte egentlig bare et forslag jeg fikk...Og når jeg spør om det så spør jeg tydelig og klart om det.

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:42   #10
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Nå så jeg hjemmesiden din og jeg håper du ikke har tenkt å sitere folk uten at de er klar over det eller har gitt sitt samtykke.

Ne nei nei...dette tar jo litt av her...og blir helt feil. For å gjøre dette helt klart: Dette var et spørsmål. Ikke noe mer. Jeg har ikke invitert noen i min bok. Om jeg inviterer noen, SPØR jeg om lov. Jeg bruker ALDRI bidrag uten tillatelse. (Og de som bidrar, som har bidratt allerede, har gitt tillatelse og er også anonyme i boken. Hvis noen lurer på HVORDAN jeg gjør det.)

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:46   #11
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Da jeg fødte Iben i januar i fjor, så hadde jeg egentlig lyst å få filmet hele seansen. Det gikk ikke av diverse grunner.

Men fødselen satt hvertfall i gang, uten kamera og der sitter jeg på sengekanten med pressrier, hodet står i åpningen og jeg roper til fødselspartneren min; Finn frem fotoapparatet! Ene jordmoren knakk sammen av latter og den andre utbrøt at det var nå det første hun hadde hørt av en sånn kommentar fra en fødende med hodet i åpningen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:49   #12
Wit
Av og på bruker
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 194
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Vel.... vi ventet leveranse fra Elkjøp den dagen jeg fødte med vaskemaskin og div. Jeg fødte 2 dager før termin og trodde det skulle gå greit.
Det første jeg presterte å si etter at jeg fikk vite at Ida hadde 10 fingre og 10 tær var til min mann: "Husk å ringe Elkjøp nå da og si at de ikke må komme idag" Jordmora mente jeg kanskje hadde andre ting å bekymre/glede meg over akkurat da ja

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:57   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Mannen hadde lagt kameraet i fødesenga, og når vannet gikk på nest siste pressri, druknet det. Komisk og tragisk. Vi har ingen nyfødtbilder av Storm, men de lo godt på jobben til Mannen når han skulle forklare hvorfor jobbkameraet ikke virket lenger.

  Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 14:59   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Mannen hadde lagt kameraet i fødesenga, og når vannet gikk på nest siste pressri, druknet det. Komisk og tragisk. Vi har ingen nyfødtbilder av Storm, men de lo godt på jobben til Mannen når han skulle forklare hvorfor jobbkameraet ikke virket lenger.

Hi hi! Skikkelig kult for et mannfolk å si at det ble ødelagt av fostervann!!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 15:00   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Beklager om jeg misforstod deg, men du er ikke førstemann som vil skrive en slik bok, og det er flere før deg som har bedt om historier på andre forum. Da ligger skepsisen tjukt utenpå for min del.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 15:01   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.815
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Det aller første jeg hørte om Lillemann, ca et sekund etter at han var kommet til verden, var jordmor som utbrøt: "GUD! SE DE ØYENBRYNA!"

Og ja - jeg antar at du ikke kommer til å bruke noe som helst uten å ha hentet inn tillatelse først.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 13-12-06 kl 23:08.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 15:02   #17
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Sikkert mest komisk for meg og mannen min da, men en velmenende barnepleier kom trillende med en TV utpå morgenkvisten. Jeg hadde vært innlagt siden klokken 15.00 dagen før. Der setter hun på TV2's frokost-tv og kvitrer "Jeg tenkte dere kunne trenge å slappe av litt, så jeg hentet God morgen Norge til dere".

Jeg:

Mannen:

Begge etter at hun var gått ut:

Vi er ikke akkurat frokost-tvs største fans kan du si. Og slappe av???

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 15:03   #18
Wit
Av og på bruker
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 194
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Sikkert mest komisk for meg og mannen min da, men en velmenende barnepleier kom trillende med en TV utpå morgenkvisten. Jeg hadde vært innlagt siden klokken 15.00 dagen før. Der setter hun på TV2's frokost-tv og kvitrer "Jeg tenkte dere kunne trenge å slappe av litt, så jeg hentet God morgen Norge til dere".

Jeg:

Mannen:

Begge etter at hun var gått ut:

Vi er ikke akkurat frokost-tvs største fans kan du si. Og slappe av???

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 15:04   #19
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Beklager om jeg misforstod deg, men du er ikke førstemann som vil skrive en slik bok, og det er flere før deg som har bedt om historier på andre forum. Da ligger skepsisen tjukt utenpå for min del.

Det forstår jeg. Men jeg er nå engang oppdratt slik at man spør pent om lov...og det er vel en grei regel? Og når man så spør, så spør man i klare ordelag. Jeg ihvertfall.

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 15:23   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjedde noe komisk da du fødte?

Det er bra kunstnerspiren!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no