Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trådløs harddisk (backup)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 21:15   #1
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trådløs harddisk (backup)

Etter gode tips og oppstrammere her på FP har jeg gått til innkjøp av to eksterne harddisker Western Digital My Book Essential 320 GB for å ta vare på musikk og bilder.
Nå har vi etter nøye overveielse gått bananas hos HiFi-klubben og kjøpt Sonos musikksystem, og behovet for en trådløs harddisk dukker opp (for å slippe å ha på mac'en hele tiden). Jeg ønsker å sende tilbake den ene harddisken jeg har kjøpt og erstatte med en tilnærmet lik, men trådløs. Er denne da noe for meg?

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:03   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trådløs harddisk (backup)

Disken du linker til er ikke trådløs på noen måte. (Men det er en fin disk, jeg har den selv).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:33   #3
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trådløs harddisk (backup)

Der ser man Er skikkelig dårlig på dette. Noen som har tips om hva jeg trenger?

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 22:46   #4
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trådløs harddisk (backup)

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Der ser man Er skikkelig dårlig på dette. Noen som har tips om hva jeg trenger?

Jeg har bare skumlest på hva du har kjøpt, men etter det jeg kan skjønne så er det dette? Og da ligger det en beskrivelse av oppsett her. Utfra beskrivelsen så trenger du en NAS-disk, og den kan enten være trådløs eller kablet så lenge den er på nettet ditt. Denne påstår å være en NAS-disk, men jeg har ingen personlige erfaringer med slike.

Disclaimer: jeg har som sagt bare skumlest, så jeg er ikke 100% sikker på at det er slik det henger sammen. Men så er det ikke jeg som har fått meg så fint musikkanlegg heller. :smil:


Sist redigert av torsk : 28-08-07 kl 22:49. Årsak: Disclaimer
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 07:35   #5
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trådløs harddisk (backup)

Brukerstøtten på FP er bare helt fantastisk

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no