Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 19:48   #281
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Denne har jeg røket på en smell i dag... stod mellom denne og lilla.. håper ikke jeg angrer på fargen nå... med unger og slikt :skummelt: jaja...

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 05-05-10, 19:50   #282
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Denne har jeg røket på en smell i dag... stod mellom denne og lilla.. håper ikke jeg angrer på fargen nå... med unger og slikt :skummelt: jaja...



Jeg gleder meg til å ta i bruk min!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-05-10, 19:52   #283
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har seriøst gått på for mange smeller i det siste...

Har du samme farge Nec?

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 05-05-10, 19:54   #284
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Jeg har seriøst gått på for mange smeller i det siste...

Har du samme farge Nec?



Jeg er ikke akkurat noen rosadame, men denne var så lys at den nesten går mot naturhvit/beige. Hadde ikke lyst på så mørk jakke til våren/sommeren.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-05-10, 19:58   #285
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.



Jeg er ikke akkurat noen rosadame, men denne var så lys at den nesten går mot naturhvit/beige. Hadde ikke lyst på så mørk jakke til våren/sommeren.

Nice, samme gjelder her ! Har bestilt den fra lisen.dk
Er spent på hvordan den vil komme seg inn over landegrensen

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 05-05-10, 20:54   #286
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har den samme LiKa, og er så strålende fornøyd. Har brukt den mye siden jeg kjøpte den. Nå når jeg er i Vadsø bruker jeg den som innejakke. Hjemme som utejakke. Eneste som er litt dumt, er at den må renses.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-05-10, 21:13   #287
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har den samme LiKa, og er så strålende fornøyd. Har brukt den mye siden jeg kjøpte den. Nå når jeg er i Vadsø bruker jeg den som innejakke. Hjemme som utejakke. Eneste som er litt dumt, er at den må renses.

Flott med tilbakemeldinger ! Renses er ikke noe problem, det må vinterkåpene mine også. Vil på død og liv ha hvite vinterkåper i ull, og da får man ta kostanden med rens - når man har unger

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 05-05-10, 21:17   #288
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Flott med tilbakemeldinger ! Renses er ikke noe problem, det må vinterkåpene mine også. Vil på død og liv ha hvite vinterkåper i ull, og da får man ta kostanden med rens - når man har unger

Har tenkte å vaske den jeg etterhvert. Tar den på ullprogram, 30 grader.
Samt at jeg legger den flatt til tørking.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-05-10, 21:20   #289
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Har tenkte å vaske den jeg etterhvert. Tar den på ullprogram, 30 grader.
Samt at jeg legger den flatt til tørking.

Ah, oppdaterer du hvordan det går?

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 05-05-10, 21:21   #290
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Ah, oppdaterer du hvordan det går?

Ja, det skal jeg gjøre.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 06-05-10, 12:42   #291
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Beklager sent svar, lenge siden jeg har tittet i denn tråden.
Jeg kjøpte den på G-sport, det er Norheim så da er det vel bare G-sport som selger det? Den finnes også på gsport.no .



Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.


Hvem selger denne? Hvor kjøpte du den Tussilago, og hvordan er den i str?

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv  
Gammel 06-05-10, 13:15   #292
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Har tenkte å vaske den jeg etterhvert. Tar den på ullprogram, 30 grader.
Samt at jeg legger den flatt til tørking.

Jeg har den i rødt (fra i fjor), og den har jeg vasket i maskin. På håndvask, 30 grader, og lagt flatt til tørk etterpå. Gikk helt fint.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 06-05-10, 21:44   #293
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har den i rødt (fra i fjor), og den har jeg vasket i maskin. På håndvask, 30 grader, og lagt flatt til tørk etterpå. Gikk helt fint.

Da skal det gå helt fint med min også!
Tusen takk Canisa.

Var forresten 30 minutter i Tromsø i dag. Mellomlanding og flybytte.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 06-05-10, 22:21   #294
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Da ble det kjole fra NoaNoa på meg også, lik som Spoon sin, til bryllupet på lørdag! Nå mangler jeg egentlig det meste av tilbehør, men kjolen er i hvertfall i boks! Morgendagen blir nok lang før jeg er ferdig.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 06-05-10, 22:39   #295
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg har ønsket meg en blå skinnveske leeeeenge og nå har jeg bestilt denne på laredoute.no:



Hadde en rabatt å bruke så det ble en grei pris. Gleder meg til juni.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 06-05-10, 22:44   #296
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Det ble denne på meg idag, elsker turkis og masse print. Fra Esprit!

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 07-05-10, 10:40   #297
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Det ble litt fra KappAhl på meg i går:



Og en hvit tight bukse og en annen blå kjole/tunika jeg ikke finner bilde av.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 07-05-10, 17:45   #298
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Det ble denne på meg idag, elsker turkis og masse print. Fra Esprit!

Ååh! Hvordan var den i størrelsen, synes du? Stretchy eller ei?

Storm er ikke aktiv  
Gammel 07-05-10, 17:52   #299
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8



Deilig linkjole/tunika fra Line of Oslo.
Shoppet shorts på Carlibgs og jeanstights på VeroModa i dag.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 07-05-10, 19:23   #300
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Røverkjøp på nyåpna kjøpesenter.
Alt dette for 530 kr. (normalpris 1500)
Blå "Skinnjakke" (50 kr) og kvit blondesinglet fra Peder Risøe, skjerf og svart blondesinglet fra Cubus, olabukse, kjole og genser på B Young.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no