Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørønskeliste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 23:50   #41
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Her var det mye man kan ønske seg!

Selv har jeg dette på ønskelisten:

eller disse:

eller evt. Syvern på kjøkkenet. 6 stk. Klarer ikke helt å bestemme meg/oss.

En Bestlite BL6 Wall over sofaen i stua. http://bestlite.dk/Default.aspx?pageid=50

Dette, spent opp på blindramme, som skal henge i dtrappeløpet:


Eller muligens det med blått og brunt i.

Dersom det blir realitet, så kan jo disse koppene være litt fine også:

De står veldig fint til det hvite Pillivuyt-serviset vårt.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 00:29   #42
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Jeg ønsker meg dette bordet, Eero Saarinen, men finner ikke noen som selger det. Noen som vet hvor jeg får tak i det? Ev. lignende men det må være helhvitt og ikke Ikea.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 10:22   #43
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Jeg ønsker meg dette spisebordet

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 15:11   #44
jonpalm
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 23
jonpalm har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg ønsker meg dette bordet, Eero Saarinen, men finner ikke noen som selger det. Noen som vet hvor jeg får tak i det? Ev. lignende men det må være helhvitt og ikke Ikea.

Originalet finner du på ambientedirect: http://www.ambientedirect.com/en/kno...amb_con=result

jonpalm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 15:22   #45
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.



Floating staircase opp til andreetasjen:


Det hadde sett ufattelig teit ut i husbankhuset vårt, men så STILIG!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 18:32   #46
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Ønsker meg dette spisebordet, men ikke med de stolene.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:40   #47
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Interiørønskelise

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.



Stingray Rocker!

Tror denne har havna på ønskelista mi også gitt! hva koster den?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 10:17   #48
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskelise

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Tror denne har havna på ønskelista mi også gitt! hva koster den?

Jeg fikk $2895 (16 000 NOK) på mitt første søk: http://www.babygeared.com/stingrayrocker.html

Da kommer frakt, gebyr + ev. mellomlegg moms i tillegg. Tillegg for lammeskinn: $495.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 10:40   #49
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Jeg ønsker meg nytt frokostservice:


__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 11:09   #50
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Det var veldig fint Agurke.
Hvor er det fra?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 11:41   #51
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det var veldig fint Agurke.
Hvor er det fra?

Det er fra Sagaform.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:48   #52
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskelise

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ullpledd

Ønsker meg ikke lenger, har kjøpt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 16:49   #53
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Det er fra Sagaform.

Oh, ja - de har mye fint. Serviset du har sett deg ut er lekkert!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:59   #54
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Ønsker meg veeeldig dette spisebordet i løpet av året.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 140350tafel.jpg (98,7 KB, 43 visninger)
__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 22:32   #55
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Ønsker meg veeeldig dette spisebordet i løpet av året.

Det var fint!!

Ligner forøvrig litt på det "egenkomponerte" kjøkkenbordet vårt:




Jeg har blitt så innprenta med bilder og det hele nå, at jeg seff ønsker meg putene som matcher pleddet:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 13:59   #56
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Etter en liten runde på ikea.no ønsker jeg meg dette:







Og lista fortsetter. Mer inspirasjon enn faktiske ønsker kanskje, men jeg har dilla på sorthvitt om dagen. Kommer til å kjøpe den øverste klokka, så får vi se med resten. Har ikke plass til det nå hvertfall.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 14:41   #57
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Den klokka var stilig, Kokosbolle!
Gyngestolen har jeg sett på tidligere,men syntes den så litt pinglete ut live.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 14:45   #58
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Jeg ønsker meg en hyggelig slags 50-tallstapet som må gå i lyseblått, helst lodrette striper og blomster. Litt veldig sukkersøtt 50-talls.

Noen som har en link?

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 15:01   #59
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Etter en liten runde på ikea.no ønsker jeg meg dette:

Alt var fint, kokos, men jeg kjenner at dette her var noe som veldig gjerne kunne få plass i mitt hjem NÅ. Jeg trenger klokke, og jeg trenger en godstol til kjellerstuen bl.a!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 15:04   #60
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Wallie: 7 rules to understand designers:



Wallie: Høydemåler:

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no