Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Den store lavkarbo-mattråden

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 14:23   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den store lavkarbo-mattråden

Siden det er så mye snakk om lavkarbo her nå, og mange lurer på hva de skal spise, hadde det ikke vært lurt med en tråd der vi skriver ned det vi spiser og kanskje noen tips?

Sånn ser min middagsuke ut denne uken:

Mandag: Ostebiff-gryte med smørdampet brokkoli og rosenkål, og sukkerfritt tyttebærsyltetøy (Heistad)

Tirsdag: laksefilet med rømme og smørdampet brokkoli

Onsdag: torskegryte med lavkarbo hvit saus

Torsdag: bacon-cheeseburger caserole

Fredag: Donald's fantastiske kyllingform

Lørdag: biff med hjemmelaget bearnaise, smørdampet brokkoli, stekt sopp, stekte paprikastrimler.

Alle disse middagene kan fint serveres til hele familien. Mann og barn her i huset får ris, pasta eller poteter ved siden av, men de vil oftest ikke ha det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 06-08-07 kl 22:10.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 14:35   #2
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lavkarbo-middagstråd

--tumtidum...


Sist redigert av Syrin : 07-08-07 kl 00:11.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 14:43   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo-middagstråd

Johannesbrødkjernemel kan forresten brukes til baking og til å jevne sauser med. Man får helt vanlig tykk saus ved å bruke denne. Null karber.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 14:45   #4
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lavkarbo-middagstråd

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Johannesbrødkjernemel kan forresten brukes til baking og til å jevne sauser med. Man får helt vanlig tykk saus ved å bruke denne. Null karber.

Og så er den glutenfri! (ikkje at det er så aktuelt for så mange, man kanskje der kjem ein cøliaker til middag ein dag? )

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 21:51   #5
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lavkarbo-middagstråd

Denne skal jeg lage i morgen, er opprinnelig en Grete Roede oppskrift, men er også ypperlig lavkarbomat:

Marokkanske kjøttboller i krydret tomatsaus
4 porsjoner


400 g kjøttdeig, eller enda bedre: karbonadedeig
1 finhakket løk
2 fedd hvitløk
salt og pepper
1/2 ts paprikapulver
1 ts spisskumin
1/2 - 1 ts tørket mynte
1/2 ts kanel (forresten en ypperlig antioksidant!)
1 egg

Bland alt sammen og form til små boller som stekes i en stekepanne.

Saus:
1 boks hakkede tomater
1 ss hakket løk
1 fedd hvitløk
1 bunt finhakket persille
salt
litt cajennepepper.

Serveres med en dugelig porsjon frisk salat til!!

Ønsker man en "hottere" versjon er det bare å øke på med hvitløk og cajennepepper.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 22:09   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lavkarbo-middagstråd

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Johannesbrødkjernemel kan forresten brukes til baking og til å jevne sauser med. Man får helt vanlig tykk saus ved å bruke denne. Null karber.

Hvor kjøper man det?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 22:11   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Helsekost. Ikke forveksle det med brunt Carob-pulver. Mange har kjøpt eller fått anbefalt feil. Boksen skal se ut som den på bildet, og pulveret skal være hvitt. Koster ca. 60,- kroner og er veldig drøy.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:07   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

I dag har vi hatt salat med bacon, osteterninger, tomat, agurk og paprika. Dressing av rømme og majones. Kunne hatt egg oppi også, men glemte å koke Mann og barn fikk i tilegg fullkornspasta.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 00:04   #9
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

:abonnerer:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 00:07   #10
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Vi hadde fiskekaker med remulade og råkost.

I tillegg poteter til dei små, og jammen fekk ikkje mor og far ein liten potet dei også Kunne i grunn klart meg ganske bra utan då.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 13:43   #11
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Frokost:
Salat (blanda typar), tomat, spekeskinke og nøtter/frø. Balsamicodressing (frå glas). Melk til (elskar melk... ).

Lunsj (kantina på jobben):
Ei stor grilla pølse og råkostsalat med dressing. Eit halvt eple. Vatn.

ekstra matbit medan eg jobbar:
Eit grovt knekkebrød, som det står "lav GI" på. Hugsar ikkje kva type.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 15:12   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Jeg har helt dilla på Mock Danish med blåbær. Spiser den til lunsj hver dag, og siden jeg bare orker en halv sparer jeg den andre halvparten til vesla kommer hjem fra barnehagen. Hun elsker den og spiser den kjapt opp.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 15:22   #13
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Så da spiser ikke du noe annet enn det som står?
For det er det jeg har tenkt på, hva skal jeg erstatte ris/pasta delen med? Mer kjøtt/fisk og grønnt da?
Men mitt problem er også det at jeg ikke er noe kjøtt menneske, vi spiser lite kjøtt, og når vi har det er det stort sett kyllingfilè, svin (renskåret, strimlet) eller kyllingkjøttdeig innimellom. Jeg er ikke noe glad i biff, koteletter, hamburgere eller rødt kjøtt generelt. Hva gjør man da?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 15:34   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Ja jeg spiser det som står, ikke noe mer. Erstatter som regel poteter, ris og pasta med grønnsaker jeg liker. Liker du grønnsaker? Blomkål- og brokkoligrateng er nydelig. Blomkål er en ypperlig erstatning for poteter, både kokt, revet (blir som ris) eller som stappe (da tilsatt smør, fløte, krydder og fetaost eller kremost).

Hvis du liker kylling, svin og fisk så spiser du det. Jeg har dilla på fisk for tiden og spiser mye laks og torsk. Kylling også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 16:04   #15
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Ja, grønnsaker må jeg ha, jeg lever ikke uten, så det er det alltid mye av, hver dag. Det er vel det jeg spiser mest av generelt.
Jeg må nok bli flinkere med fiskedelen, men det burde jeg nok uansett, så det er et spark bak. Vi har fisk altså, men nok litt lite.
Egg da, det kan vel være en erstatter noen ganger, sånn typ, omelett elns. til middag? Med bacon/skinke el. i, ost og noe grønnt, og salat/grønnsaker til?
Og hvordan er det med speltmel forresten? Er det "lov"? Eller det er det vel ikke, men bedre enn hvetemel må det være?
Jeg tviler på at jeg klarer å kutte ut brød helt, men vi spiser bare økologisk speltbrød, med mindre enn 1 gram gjær pr. brød, Esekiel brød, det inneholder;
"Sammalt/siktet spelt, speltkorn, grønne linser, hvite bønner, hirse, vann, havsalt og
under 1 gram gjær pr brød."

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 16:43   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Egg er perfekt. Og speltmel kan ikke brukes i altfor store mengder om man teller karbohydrater, men det gjør jo ikke du. Jeg ser på speltmel som MYE sunnere enn hvetemel, og Ezekielbrød er jo knallbra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 18:02   #17
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Nemlig.
Jeg "tåler" ikke så mye hvetemel, dvs. jeg tåler det, men jeg synes jeg blir så trøtt og får mindre energi av det, så jeg holder meg stort sett unna.
Hvis vi har pasta er det øko pasta med fullkornsspelt eller vanlig spelt. Jeg kommer ikke til å ta fra ungen det, hun er også veldig glad i ris, så litt naturris vil hun fortsatt få.
Men jeg synes også jeg blir litt "slækk" etter et måltid med endel kjøtt jeg da, eller forsåvidt, rødt kjøtt, hvis jeg har blitt servert stek elns. borte. Men det er kanskje bare at det er uvant kost? Jeg vet ikke jeg, noen teori?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 18:20   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Spiser du poteter til? Og saus med hvetemel i? Da blir du "slækk". Jeg blir nemlig slapp av store middager med poteter, ris eller pasta, men jeg kan LEVE på rødt kjøtt uten problemer (tvert imot, jeg føler meg energisk og mye mer våken) om jeg ikke spiser karbohydrater til. Grønnsaker med ikke for mye stivelse går greit. Det er veldig vanlig å tro at det er selve kjøttet som gjør at man blir slapp og dårlig, fordi det er en populær myte at rødt kjøtt har denne effekten. Jeg trodde det selv, før jeg testet ut lavkarbo-kostholdet og fikk flere aha-opplevelser.

Jeg bruker også fullkornpasta til mann og barn, naturris også. Nekter selvsagt ingen i huset å spise dette, vi bare velger de sunneste alternativene av alt. Vesla på 4 er svært glad i pasta, så hun spiser fullkornpasta og av og til tricolor-pasta, det samme gjør mannen. Ingen av oss er særlig glade i ris, og poteter har vi sjelden, men det forekommer. Ungen spiser også mye frukt selv om jeg begrenser det til meg selv. Jeg er ikke hysterisk selv, så jeg kan godt spise en potet eller en neve pasta/ris, spesielt nå som jeg er gravid og kan unne meg litt mer karbo, men jeg passer på å alltid spise nok proteiner og fett, og heller begrense karbohydratene mest.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:19   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Frokost: tre skiver kokt skinke, e osteskive og verdens tynneste brødskive av Ingers Rugbrød med smør.

Lunsj: Var i byen med venninne og bestilte Cæcarsalat (hadde glemt krutongene...)

Middag: 1 1/2 kyllingfilet og mengder med brokkoli.

Til kvelds blir det egg, laks og litt avokado.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:28   #20
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store lavkarbo-mattråden

Frokost: Fiber-rik med smør og gulost

Lunsj: Gresk salat

Middag: Laks grillet i folie, grillede blomkålbuketter, agurksalat (søtet med splenda) og rømme.

Mellommåltid 1: Beef Jerky ( tørket kjøtt)

Mellommåltid 2: gulost og valnøtter

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no