Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-18, 16:38   #21
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Hvordan gikk turen?

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-18, 15:59   #22
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bali - på tide å glede seg - ønsker tips

Jo, turen til Bali var fantastisk!
Vi har hatt fantastiske opplevelser.

Turen til Gili T var grei, takket være god båt og seter langt bak. Det var mye sjø. Noen kastet opp og det var ikke så digg, men akkurat den overfarten helt verdt å ta for å komme til Gili, men jeg gruet meg til hjemturen.

Men, når vi skulle hjem var båten vår kansellert for havnesjefene på Bali hadde stengt havnene. I stedet hadde de satt opp en båt til Lombok, 3 timer buss på Lombok og 4-6 timer båt fra Lombok til Bali med en gammel holk. Den turen ville ikke jeg på. Jeg kastet meg rundt og tror vi fikk de siste flybillettene ut fra Lombok den dagen. Et par som kom til resepsjonen når vi fikk printet ut billetter fikk ikke noe. Vi måtte via Jakarta og endte med en 35 timers reise hjem.

Men, - det var 35 komfortable og trygge timer.
De som var med på den reisen fergeselskapet hadde satt opp endte med en 14 times helvetesreise, hvor de var livredde! Det hadde vært helt, helt grusomt!
Havnene på Bali har visst så vært stengt i to uker.

Jeg vil nok ikke anbefale noen å ta båt tur/retur Gili. Fly til og fra Lombok isteden.

Akkurat nå er jeg mest glad for at jeg ikke ennå er på Gili. Tenker på alle de fine menneskene vi møtte der. Tenker på alle de som nå evakueres.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no