Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Fører interiørbokstaver til gjeld?
Klart. Bokstavane er som høna og gjelda er som egget 15 22,73%
Klart. Gjelda er som høna og bokstavane er som egget 25 37,88%
Usikker. Er det påvist samanheng mellom høner og egg? 26 39,39%
Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-16, 21:46   #21
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Det eneste jeg har er en skål fra sagaform som danner bokstavene JUL. Kan nok stemme at kontoen fort blir skrapa rundt juletider.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 21:46   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Har ingen bokstaver og hyggelig lav gjeld i forhold til mange jeg kjenner som både har bokstaver og høy gjeld.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 21:49   #23
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Nå synes jeg dere undervurderer nytteverdien av sånn bokstaver. Jeg ble for et par år siden invitert hjem av en fyr som nok skal være veldig glad for at dama hans hadde kjøpt inn sånne bokstaver med hennes forbokstav + hans forbokstav = barnets forbokstav og hengt dem opp. For han hadde HELT glemt at han var gift, gitt!

Det kunne jo gått riktig ille. Fint med sånne påminnelser i stua!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 21:51   #24
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Noen på min vei til jobb hadde bokstavene "KUK" stående pertentlig i vinduet. Jeg lo i flere kilometer.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 21:52   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 21:52   #26
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Det eneste jeg har er en skål fra sagaform som danner bokstavene JUL. Kan nok stemme at kontoen fort blir skrapa rundt juletider.

Åh, eg har og JUL. Riktignok er det ordentlege sjablonger, brukt til trykk. Så dei likner ikkje på dei andre.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 21:53   #27
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Nå synes jeg dere undervurderer nytteverdien av sånn bokstaver. Jeg ble for et par år siden invitert hjem av en fyr som nok skal være veldig glad for at dama hans hadde kjøpt inn sånne bokstaver med hennes forbokstav + hans forbokstav = barnets forbokstav og hengt dem opp. For han hadde HELT glemt at han var gift, gitt!

Det kunne jo gått riktig ille. Fint med sånne påminnelser i stua!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 21:55   #28
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Denne er så godt skrevet om veggord,

"Han har daglig blitt fortalt av en boks med havregryn at han skal leve det livet han elsker."

"For er det troll i ord, da skal det bli endringer her hjemme: SEX skal det stå på puta mi, Sover til 9 hver forbanna dag skal det stå på koppen til minstejenta."

https://www.nrk.no/ytring/skriften-pa-veggen-1.12104617

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 27-09-16 kl 11:01.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 21:57   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Ha ha ha. Jeg hadde en alfakrøll, men den står på jobb nå.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 21:58   #30
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Nå synes jeg dere undervurderer nytteverdien av sånn bokstaver. Jeg ble for et par år siden invitert hjem av en fyr som nok skal være veldig glad for at dama hans hadde kjøpt inn sånne bokstaver med hennes forbokstav + hans forbokstav = barnets forbokstav og hengt dem opp. For han hadde HELT glemt at han var gift, gitt!

Det kunne jo gått riktig ille. Fint med sånne påminnelser i stua!

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 21:58   #31
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Tja, jeg synes vel ikke bokstaver er mindre pent enn stripevaser hvis man først skal kaste seg på en pøntetrend.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:01   #32
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Eg har ikkje stripevaser heller.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:10   #33
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Kanskje eg skulle kjøpt inn ein sånn MILF og hatt den i vinduet? Eg er jo nyseparert

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:11   #34
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Til gjengjeld vil det nok vere betre å satse på stripevaser enn bokstaver, om ein først skal sette seg i gjeld. http://www.bt.dk/danmark/vanvid-jubi...l-4.900-kroner

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:11   #35
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Jeg har en helvetes masse gjeld, men ingen bokstaver.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:20   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Jeg kjenner en som byttet litt på bokstavene på "love" og "home" - og produserte heller "elvehomo" han mente det sa vel så mye det er høyvgrad an ord hos de som plages av ånder i åndenes makt også, så bokstavene fører ingenting med seg.

Lite trenering her-men vi har mye IKEA da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:20   #37
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg har en helvetes masse gjeld, men ingen bokstaver.

Viss du er representativ, bør du sjå opp for bokstavane.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:26   #38
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Jeg må stadig lese to ganger her. "Å ha bokstaver" bruker vanligvis å bety noe helt annet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:33   #39
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Lite gjeld, ingen bokstaver. Vurderte riktignok å ha HOMO i vinduet. Det kunne jo hende vi glemte at vi var det.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:35   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg må stadig lese to ganger her. "Å ha bokstaver" bruker vanligvis å bety noe helt annet.

Spent på hva DET betyr.
Vi har ingen bokstaver og heller ingen bilder/skilt med dikt eller sitater. Synes det er litt kleint. Det passer uansett ikke inn i dette huset.
Har fortsatt heller ikke skaffet oss stripete vaser.

Jeg er så treg på mote så i år er jeg fristet til å kjøpe sånn skjerf med stjerner men det finnes nok sikkert ikke lengre.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no