Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du et norsk hjem?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvor mange av disse tingene har du i hjemmet ditt?
Sofa med sjeselong 151 49,35%
Nespresso kaffemaskin 109 35,62%
Flatskjerm 294 96,08%
Kähler Omaggio-vasen 97 31,70%
Plakater fra New York 5 1,63%
Stockholm-teppe fra Ikea 10 3,27%
Telysholder fra Tom Dixon, Etch 5 1,63%
By Lassen-lysestaken, Kubus 7 2,29%
Urbania lyshus fra Kähler 95 31,05%
Partytelt 21 6,86%
Ting med skrift på, f.eks glass det står «redwine» på, skål det står «godis» på 67 21,90%
Ingen av delene 7 2,29%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 306. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-16, 12:35   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Litt usikker på om vi har sjeselong, egentlig. Vi har to fulle hjørner og to åpne ender, dvs. at den siste puta på begge sider mangler rygg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:36   #42
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg synes akkurat flatskjerm blir litt rart å ha på denne lista, det blir som å ha kjøleskap på lista. Det begynner å bli lenge siden man fikk kjøpt skjermer som ikke var flate, så godt som alle som har kjøpt en skjerm (pc-skjerm, tv) i løpet av de siste 10 årene har flatskjerm. Akkurat det blir rart å kalle en trend, det handler mest om at det ikke finnes alternativer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:40   #43
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Nå ble jeg overrasket. Måtte google endel av tingene, og fant ut at jeg har flere av dem, uten å vite det. Eller, jeg vet jo at jeg har dem (så dårlig står det ikke til), men jeg visste ikke hvilke merker det var og ihvertfall ikke at hele resten av Norge også har det. Jeg som trodde jeg bare hadde kjøpt noe jeg likte, liksom. Der kan man se.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:40   #44
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Å liste opp flatskjerm som en interiørtrend er jo bare helt bak mål.
Ellers har jeg vase og lyshus, that's it. Fikk godteskål til jul som det står godis på, den forsvinner til loppis ved første mulighet og jeg nekter å anerkjenne at jeg har den.

Vi har forøvrig hatt partytelt, ikke fordi det var kult eller koselig, det var for å ha mulighet til å sitte ute uten å bli oppspist av mygg. Nå flytter vi og partyteltet blir ikke med.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:41   #45
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Sofa med sjeselong, nespressomaskin og flatskjerm her! :vinker:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:41   #46
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg hadde lett hatt partytelt om jeg hadde hatt hage.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:43   #47
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Å liste opp flatskjerm som en interiørtrend er jo bare helt bak mål.

Ja, det er jeg enig i. Skal man kjøpe en tv i dag, så er den jo en flatskjerm, enten man liker det eller ikke. Da hadde det vært mer interessant å se om ikke projektor følger en del av de andre trendene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:48   #48
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er interessant å se av pollen så langt at det er langt fler som har nespressomaskin enn Kähler-greier. Selvsagt er det ikke alle som har dette, men jeg tror et norsk gjennomsnittshjem har et visst utvalg av disse tingene. Det er jo ting som i stor grad definerer denne tidens interiørtrender.

Jeg tror bare ikke det er sant at et norsk gjennomsnittshjem har det, bare et gjennomsnitt/signifikant andel av de som er opptatt av interiør og/eller blogger. Her jeg bor er det utrolig lite fokus på sånne trender, og jeg vil bli veldig overrasket om et flertall vet hva de ulike gjenstandene her er uten å google.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:50   #49
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er interessant å se av pollen så langt at det er langt fler som har nespressomaskin enn Kähler-greier. Selvsagt er det ikke alle som har dette, men jeg tror et norsk gjennomsnittshjem har et visst utvalg av disse tingene. Det er jo ting som i stor grad definerer denne tidens interiørtrender.

Du (og artikkelen) har sikkert rett i at disse tingene er veldig tidstypiske, og at veldig mange som driver og innreder og kjøper lysestaker og slikt nå for tiden kjøper disse modellene. Men jeg tror det er lett å overvurdere hvor stor del av befolkningen som er "interessert i interiør", særlig hvis man er interessert selv. Det er jo ganske mange som enten ikke er særlig interessert i design/interiør, eller som ikke prioriterer å kjøpe nye pyntegjenstander av andre grunner (økonomi, eller plasshensyn, eller at de har en etablert stil som de ikke ønsker å endre eller fornye). (Pluss at en del av dem som er interessert ikke ønsker å følge den "vanlige" trenden, såklart.)

Det overrasker i alle fall ikke meg at Nespressomaskin er den vanligste dingsen på listen (når vi ser bort fra flatskjerm, som er en så åpenbar outlier).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:53   #50
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg har flatskjerm og en liten lilla skal det står 'smått er godt' på som vi har vunnet på basar.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:55   #51
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Sofa med sjeselong: Ja
Nespresso kaffemaskin: Nei
Flatskjerm: Ja
Kähler Omaggio-vasen Nei
Plakater fra New York Nei
Stockholm-teppe fra Ikea Nei
Telysholder fra Tom Dixon, Etch Nei
By Lassen-lysestaken, Kubus Nei
Urbania lyshus fra Kähler Ja, fikk i gave til jul
Partytelt: Nei
Ting med skrift på, for eksempel rødvinsglass det står «redwine» på, eller godteriskål det står «godis» på: Ja, har både juleskåler med skrift og andre skåler med skrift

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 12:58   #52
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Om det skulle gjelde bloggerhjem, så hadde jeg hatt happylights, trestige, Smeg-kjøleskap, Kichen Aid og Kili barneseng på listen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 13:01   #53
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Har både lysthus og vase, flatskjerm og partytelt (for det er sånn paviljong i Hagen vi snakker om?) og en 7 år gammel Nespressomaskin som ikke kommer til å bli erstattet når den dør.
Og så har jeg noen telyskrukker med skrift på, så ja, vi passer nok inn det som er gjennomsnittlig typisk norsk for tiden.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 13:04   #54
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg tror bare ikke det er sant at et norsk gjennomsnittshjem har det, bare et gjennomsnitt/signifikant andel av de som er opptatt av interiør og/eller blogger. Her jeg bor er det utrolig lite fokus på sånne trender, og jeg vil bli veldig overrasket om et flertall vet hva de ulike gjenstandene her er uten å google.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du (og artikkelen) har sikkert rett i at disse tingene er veldig tidstypiske, og at veldig mange som driver og innreder og kjøper lysestaker og slikt nå for tiden kjøper disse modellene. Men jeg tror det er lett å overvurdere hvor stor del av befolkningen som er "interessert i interiør", særlig hvis man er interessert selv. Det er jo ganske mange som enten ikke er særlig interessert i design/interiør, eller som ikke prioriterer å kjøpe nye pyntegjenstander av andre grunner (økonomi, eller plasshensyn, eller at de har en etablert stil som de ikke ønsker å endre eller fornye). (Pluss at en del av dem som er interessert ikke ønsker å følge den "vanlige" trenden, såklart.)

Det overrasker i alle fall ikke meg at Nespressomaskin er den vanligste dingsen på listen (når vi ser bort fra flatskjerm, som er en så åpenbar outlier).

Jeg tror heller det er slik at dette har blitt så vanlig (eller "ut") at det nettopp er helt vanlige folk som har disse tingene, gjerne uten å vite at det er noe spesielt verken trendy eller utrendy ved dem (slik som meg). Jeg vil tippe at det er ganske få som er opptatt av innredning og trender som har disse tingene nå, nettopp fordi de er bevisst på den slags.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 13:08   #55
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Om det skulle gjelde bloggerhjem, så hadde jeg hatt happylights, trestige, Smeg-kjøleskap, Kichen Aid og Kili barneseng på listen.

Jeg synes dette, foruten Kiliseng- den ser jeg er veldig i vinden om dagen, er bloggerhjem for noen år siden jeg. Mens shabby-chick-/fransklandstil/industri-stilen fremdeles hadde sine siste krampetrekk. De siste to-tre årene har vært viet til stripete vaser, støvete supermatt veggmaling og sort/hvite interiørdetaljer.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 13:17   #56
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg synes dette, foruten Kiliseng- den ser jeg er veldig i vinden om dagen, er bloggerhjem for noen år siden jeg. Mens shabby-chick-/fransklandstil/industri-stilen fremdeles hadde sine siste krampetrekk. De siste to-tre årene har vært viet til stripete vaser, støvete supermatt veggmaling og sort/hvite interiørdetaljer.

Og Design Letters-stasj.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 13:20   #57
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Har bare flatskjermen.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 13:20   #58
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Artig tråd, takk for at du linka til artikkel Tally!

Eg har flatskjerm, Nespresso, lyshus, sjeselong og om ei gammal, fin blikkboks som står kaffi på teller, har eg siste punktet også

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 13:20   #59
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Jeg har ingen av delene, så jeg måtte rett og slett legge det til som alternativ.
:sjukt hipp:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 13:24   #60
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

1.Sofa med sjeselong: Nei.
2.Nespresso kaffemaskin: Nei.
3.Flatskjerm: Ja.
4.Kähler Omaggio-vasen Ja. (Fikk til jul i fjor.)
5.Plakater fra New York: Nei. (Plakater fra New York? Why?)
6.Stockholm-teppe fra Ikea: Nei. (Hva er det?)
7.Telysholder fra Tom Dixon, Etch: Nei. (Hva er det?)
8.By Lassen-lysestaken, Kubus: Nei. (Hva er det?)
9.Urbania lyshus fra Kähler: Ja. Ett, som jeg har fått i gave.
10.Partytelt Nei. (Og: )
11.Ting med skrift på, for eksempel rødvinsglass det står «redwine» på, eller godteriskål det står «godis» på Ja. (Et sett med skåler som jeg fikk til forrige bursdag.)


Jeg har tydeligvis ikke et erketypisk norsk hjem siden jeg bare kan krysse av på 4 av 11. Dersom flatskjerm ikke teller, blir det bare tre. Jeg vet for så vidt ikke hva de andre tingene (teppe, lysestaker, telysholder etc. )er heller, men jeg har aldri vært særlig opptatt av interiør.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no