Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Din stil

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 23:36   #81
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Jeg ser du er glad i Stokke, Joma. Hva synes du om Peel? Er du fornøyd? Har vurdert å kjøpe en slik, men er usikker på hvordan den er å amme i. Erfaring?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:59   #82
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din stil

Vi har en veldig setter-sammen-arvet-og-overtatte-møbler stil... Hadde en gjennomgang for en stund siden, og av møbler er det vel kun databordet som ikke er kjøpt brukt, overtatt eller arvet.

Når jeg engang skal innrede med nye møbler, så kan jeg vel si at det ikke blir minimalistisk og ikke trehvite møbler.

Mica / Monsoon: Hva kostet den lampa? (Og har dere skrevet hvilket merke det er?)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 09:03   #83
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Joma, her.

Her finner du både navn og pris (kan være at den er dyrere eller billigere andre plasser): http://www.lyseideer.no/default.asp

WHAT??? For en pris! Jeg har blitt ranet. Kjøpte den på ROOM i Oslo, betalte ca 7600 for den. Det er altså Verner Panton som har designet den Jill.

Jeg håper den på lyseideer.no er fake.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 11:26   #84
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

WHAT??? For en pris! Jeg har blitt ranet. Kjøpte den på ROOM i Oslo, betalte ca 7600 for den. Det er altså Verner Panton som har designet den Jill.

Jeg håper den på lyseideer.no er fake.

Jeg ser på min lampe, og lampen på bildet og de er ikke like. Min har 3 rader med heng. Jeg syns det er usannssynlig at den kan være så billig hvis den skulle ha vært original. For jeg har arkitekt-rabatt, og nettopp på denne fikk jeg vite at arkitekt-rabatten ble mindre enn normalt - nettopp fordi det var en orignal reproduksjon og slike objekter har mindre avanse enn feks nye designede lamper.

Nå har jeg i metall, kanskje den i perlemor har en annen pris???

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 11:30   #85
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Din stil

Ah ser nå på hjemmesiden at metall og perlemor koster 6850 kr, og det koster omtrent det samme som jeg betalte (med rabatt på Expo nova - men expo nova er generelt sett dyrere enn alle andre butikker uansett).

Det er nok den ekte ja, og til en bra/riktig pris

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 00:35   #86
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Joma, her.

Var litt rask med linken - den viste kun førstesiden (og en enklere variant). Her er oversikt over alle Verner Panton lampene: http://www.lyseideer.no/group.asp?group=92&sub=92 (litt/mye billigere bruker kan det være på enkelte nettsider, enn butikkene, men fordelen er at det er enklere hvis man skal reklamere).

Himla så mye stilig! Men litt for drøy pris for min del...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no