Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Din stil

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 21:57   #41
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Ja jeg skal få tatt bilder når jeg får litt mer ting inn. Nå er det er egentlig nesten bare 30 kvm hvit rom, har ikke fått opp gardiner eller stæsj enda (det blir ikke veldig mye stæsj), bortsett fra spisestue lampen da. Men jeg har nok veldig minimalstisk stil, så det er nok litt for sært for de fleste.

Jeg har tatt igjen på barnerommene for de er helt det motsatte

Ok. Siden du tydeligvis har god smak og sterke meninger om interiør og innredning, ble jeg litt nysgjerrig på disse barnerommene. Jeg pusset opp rommet til storebror i påsken (en mnd før jeg fødte for øvrig) og neste år ser jeg for meg å pusse opp rom til lillesøster. Det er kjempegøy og nå må jeg ha ideer til jenterom

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:58   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Jeg tror leken er det ordet som beskriver vår stil best.

Vi har et veldig minimalistisk uttrykk i selve leiligheten, men møblene er runde og lekne i formen.

Vi har 2 Phillip Starks Miss Kitty-hengelamper midt i stuen, vi har 2 buede Cavallisofaer, betongbord og betonggasspeis med orange glassramme.

Dessuten har vi mye kunst på veggene. Altfor mye til å tilfredsstille minimalisten i meg, men vi er så glad i bildene våre. Så da får det bare være. Det er ikke et showroom, vi bor her!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:08   #43
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tror leken er det ordet som beskriver vår stil best.

Vi har et veldig minimalistisk uttrykk i selve leiligheten, men møblene er runde og lekne i formen.

Vi har 2 Phillip Starks Miss Kitty-hengelamper midt i stuen, vi har 2 buede Cavallisofaer, betongbord og betonggasspeis med orange glassramme.

Dessuten har vi mye kunst på veggene. Altfor mye til å tilfredsstille minimalisten i meg, men vi er så glad i bildene våre. Så da får det bare være. Det er ikke et showroom, vi bor her!

Høres veldig ut som stil jeg ønsker å få til! Jeg er veldig fan av miss K lampene - og lamper generelt.
Ville være veldig gøy å se noen bilder Scarlett

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:18   #44
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Høres veldig ut som stil jeg ønsker å få til! Jeg er veldig fan av miss K lampene - og lamper generelt.
Ville være veldig gøy å se noen bilder Scarlett

Miss K het de, ja …

Bilder, ja - nevnte jeg at Brio-togsett er en del av interiøret vårt? Og biler og bøker og bamser og sånn?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:35   #45
to hen
***al-logisk
 
to hen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
Innlegg: 132
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Sv: Din stil

Jeg liker det litt personlig. Litt sånn stil vettu (duh!). Hvitt og porsenlensaktig, med en touch av brunt og gult langs kanten. Ellers i overensstemmelse med dagsformen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg stilenmin.jpg (85,6 KB, 99 visninger)
__________________
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 23:15   #46
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Miss K het de, ja …

Bilder, ja - nevnte jeg at Brio-togsett er en del av interiøret vårt? Og biler og bøker og bamser og sånn?

He-he jeg vet hva du mener

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 20:09   #47
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Mica, den lampen var virkelig helt knall. Passer dessverre ikke inn i det jeg innbiller meg skal bli min stil. Men hadde den gjort det skulle jeg gjort mye for å anskaffe den. Tror jeg bare hadde blitt sittende å beundre hvordan lyset lekte seg i den.

For tiden har jeg veldig studentstil. Det innebærer ørtåfjørti forskjellige tresorter, og ingen sammenheng overhodet (ikke er det stilig, heller). Nå skal vi flytte og bytte ut det meste av interiøret, så da tenker jeg det blir en type nordisk shabby chick. Jeg liker de rene, nordiske linjene, og elsker danske hus og interiør, men jeg liker også det litt mer hjemmekoselige. (Hadde gjerne kjøpt stuebordet til Monsoon, men mannen har støv på hjernen og nekter å gå og tørke fingermerker av et glassbord hele dagen, så da fikk jeg ikke det).

Jeg hater tepper og duker og elsker stearinlys. Helst kremfargede kubbelys i forskjellige størrelser. Dessuten digger jeg store, gode, dype, myke sofaer og masse puter.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Framskap.jpg (12,3 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg Skagen spisestue.jpg (12,0 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg Stuebord.jpg (4,3 KB, 3 visninger)
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:46   #48
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av to hen, her.

Jeg liker det litt personlig. Litt sånn stil vettu (duh!). Hvitt og porsenlensaktig, med en touch av brunt og gult langs kanten. Ellers i overensstemmelse med dagsformen.


Det ser ikke sånn ut?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:25   #49
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Jeg liker det minimalistisk, men allikevel med godt med fargeklatter. I stua har vi lyse vegger, hvite hyller og grå sofaer, i tillegg til to Corbusier liggestoler. Og så har vi store fargerike malerier på veggene, pluss farger på gardiner (kun på varandadøra) og puter. Kjøkkenet er i rød høyglans og det er jeg veldig fornøyd med. Finbadet (vi har to) går også i hvitt og grått.

Her er et par bilder som har inspirert meg i det siste:




Mica, stua di er jo blitt SÅÅ lekker. Tror jeg må ta meg en tur på besøk til deg en kveld altså! Og lampa da!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 01:23   #50
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din stil

Her er litt jeg liker igjen....




__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 07:57   #51
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Din stil

Jeg er fint lite flink til å beskrive stil, så dere får dømme selv

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...ghlight=pusser

Skal se om jeg ikke kan få tatt noen ferske bilder av kjellersn som faktisk er ryddet og tatt i bruk.

og


Ginger2, hva ville du sagt?

Er fryktelig glad i spisestua i eik, og stolene til, digger å peis der inne, til stor kos på søndager , eller med stearinlys inni.


Også syns jeg badet vårt oppe er fantastisk fint!


Sist redigert av Christinamor : 19-10-06 kl 11:54.
Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 07:59   #52
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Jeg liker en masse stiler. Syntes de bildene Gremli og Elin viste er nydelige! Selv om det er veldig forskjellige stiler.

Min personlige stil er funksjonell mot minimalistisk. Jeg er et praktisk menneske. Nips og dilldall er upraktisk (selv om det er fint.) Jeg liker store grønne planter (fordi jeg dreper de andre ... ). Jeg har også en veldig forkjærlighet for ting som henger fra taket. Litt merkelig, kanskje

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:22   #53
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Stil? Min stil? Skal den ha et navn? Jeg får et intenst behov for å rope på f.eks zol og amylin som har vært hjemme hos meg og kan uttale seg.

"Etnisk" høres muligens riktig ut, hvis det ikke krever én etnisitet. Her er det stråfat fra Zambia, tre- og steinfigurer fra Zimbabwe, veggteppe fra Botswana kombinert med gamle etnisk norske tremøbler. Minimalistisk er det ikke...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:52   #54
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Din stil

Jeg har prøvd å ta bilde av lampen som nå er kommet opp, men det er fryktlig vanskelig når blitsen automatisk kommer på. Det beste bilde jeg klarte var dette bildet med halve lampen og halve stuen (spisestuen er ikke med på bildet)

Stuen blir forøvrig min stil, men er litt for steril enda. Mangler noe å henge på veggene, bytte ut den midlertidige TV benken, en vegghengt sjenk av noe slag, gardiner, ipod høytaller og selvfølgelig en lampe til eller 2. Ting tar litt tid når ikke pengene strekker til alt. Men med tanke på hvordan stuen min engang har sett ut, er jeg veldig fornøyd

Vedlagte bilder
Filtype: jpg stue.JPG (141,2 KB, 70 visninger)
__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:28   #55
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Lampen er min. MIN! Hurra!!! Den har jeg lengtet etter lenge.
Den henger nå over glassbordet i stuen, og er helt fantastisk. Den klinger en del da. Det ble faktisk litt julestemning i heimen da den kom opp.

Tenkte å legge ut en del ting som jeg liker. Jeg vil ikke kalle det en stil akkurat. Jeg liker noe kul design. Jeg liker romantikk i små mengder, og jeg liker upraktiske ting.

Lampe fra Le Klint på kjøkkenet.



Min noe blomstrete kjøkkenvegg:

http://www.fotoknudsen.no/archive26/...tVrrW4d.JPG?70

Kjøkkenutsnitt:

http://www.fotoknudsen.no/archive26/...OaSrZTv.JPG?22

Sofaen:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 04:11   #56
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Din stil

He-he gratulerer så mye med Fun lampe du også
Den ser faktisk mer fantastisk ut enn jeg hadde ventet (bare akk så vanskelig å ta bilder av). Hvor kjøpte du den?

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 08:39   #57
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din stil

Sånn som de bildene til Gremli Skremli VIL jeg ha det. Bare litt mer rotete.
Men nå har vi liksom ikke noe stil, mest rotete og upraktiske løsninger med arvede møbler og en dæsj prakitsk plast fra ikea, krydret med briotog og bananflekker.

Ja ja, vi skal flytte snart.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 09:28   #58
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Hvor kjøpte du den?

Jeg kjøpte min på ROOM på Vinderen. Den gav ikke så mye lys akkurat... Må visst kjøpe en lampe til for å lyse opp stuen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 09:39   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Leken tror jeg helt klart kan beskrive oss også. Vi har mye vintage teakmøbler fra 50-tallet, bl.a. spisestue, stuebord og sjenk, sammen med mye fargerike plastlamper fra 50- 60- og 70-tallet.

Vi har mye plakatkunst: to signerte trykk av tegneseriekunsteren Will Eisner, et signert trykk av Shag og en vegg dekket av pinup-tegninger av George Petty fra 50-tallet.

Vi har to vintage Tandberg Fasett høytalere, en tyggegummidispenser og ganske mye plastikk collectibles fra tegneserier som Transmetro og Nightmare before Christmas blandet med diverse katolsk nips som Jomfru Maria-statuer i gips, kirkelys og mitt tidligere omtalte Jesus-Elvis-bilde.

Alt dette blandet med høyglanset hvitt og rødt IKEA-kjøkken, brun sofa fra Slettvoll, haugevis av plater, CDer og bøker og hauger med leker i grønne lekekasser fra IKEA.







Sambo er glad i 60- og 70-tallet, jeg liker 50- og 60-tallet, så det er ganske eklektisk her kan man si.

Fargene det går i er mest brunt, rødt og orange med innslag av eplegrønt.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 23-10-06 kl 09:50. Årsak: BRUNT! Ikke brunst... hehe!
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 09:47   #60
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din stil

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Fargene det går i er mest brunst, rødt og orange med innslag av eplegrønt.

Det kaller jeg schikkelig lekent.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no