Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Mine poser, barneklær og diverse annet

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-07, 01:28   #41
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Se der ja, signaturen min har blitt fjernet av administratorene.

http://vognposer.blogspot.com er adressen iallefall.
Jeg har termin i september. Hvor mange poser jeg kommer til å sy etter fødsel
kommer jo litt an på formen min, håper jeg vil være i fin form og sy når jeg har kommet inn i rutiner etc.

Kanskje du rekker en i sommer? Jeg må bare føde før jeg bestiller noe, slik at jeg er helt sikker på om jeg har gutt eller jente.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 15-05-07, 02:21   #42
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Neida.
Men her på FP vises den bare i det første innlegget du har på siden.

Det kom jeg på etterpå, og følte meg litt teit.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 15-05-07, 02:21   #43
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Kanskje du rekker en i sommer? Jeg må bare føde før jeg bestiller noe, slik at jeg er helt sikker på om jeg har gutt eller jente.

Jeg kommer til å sy til jeg stuper i fødsel.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 15-05-07, 10:18   #44
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg kommer til å sy til jeg stuper i fødsel.

Flott! Da gir jeg beskjed!

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 28-05-07, 16:24   #45
Rampeterten
Fullverdig medlem
 
Rampeterten sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 72
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mine poser

Så mange lekre poser du har sydd! Kjempefine, og du veldig flink!!

__________________
Mamma´n til RaMpeTErteN anno 2006
Rampeterten er ikke aktiv  
Gammel 28-05-07, 16:37   #46
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av Rampeterten, her.

Så mange lekre poser du har sydd! Kjempefine, og du veldig flink!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 23-06-07, 11:54   #47
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Denne er tilasset en EasyWalker, og jeg er forfryktelig spent på åssen den passer inn. Lokket er veldig langt, og burde vært smalere. Det er vel det eneste negative jeg selv kan komme på (glidelåsene mine er 220 cm).
I bunnen har jeg sydd omriss, etter målene jeg fikk. Litt vanskelig å se på
bildet kanskje.
Jeg måtte tegne sy-etter-streker med blyant, så de vil muligens være litt mørke en liten stund. Kritthjulet jeg har nå er noe drit, og markeringene blir ikke gode nok på såpass lys bakgrunn. Sydde den opp i enden, og det ble veldig fint, så nå skal eieren slippe å ha en "klaff" hengende nedpå hjulet!

Det er forresten en sommerpose, uten fòr.












Jeg skal straks gå i gang med en nydelig pose til baby!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08

Sist redigert av LilleLeo : 31-08-07 kl 00:09.
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 02-07-07, 11:28   #48
bitte lille my
Fullverdig medlem
 
bitte lille my sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 42
bitte lille my har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mine poser

Kjempe fine poser

__________________
Gutt født oktober 2006
bitte lille my er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 01:06   #49
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Denne manger kun strammestrikk og klaff nede ved fotenden!





__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 08:43   #50
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser

Så utrolig flink du er! Du kan jo begynne med utsalg og leve av det.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 03-07-07, 08:50   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser

Du er utrolig flink, LilleLeo! Jeg skal defiitivt få meg pose hos deg når jeg får baby neste gang.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 00:51   #52
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Nå er den røde helt ferdig:

Min nyeste pose, som jeg synes ble utrolig fin!









__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 01:23   #53
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mine poser

Kjempefine poser. Du er veldig flink.

Perhonen er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 12:55   #54
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mine poser

Burde forresten være et skikkelig marked for å sy poser som passer til vognen. Jeg er veldig glad i voksi posene, men der er ikke så egnet i alle typer vogner. Best i liggvogn kanskje, mens barnet ennå er lite. Merker godt det problemet når jeg er på jobb og poser skal tilpasses ulike typer vognseler osv. Er til stor irritasjon innimellom.

Lykke til med arbeidet ditt.

Perhonen er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 21:51   #55
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mine poser

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Nå er den røde helt ferdig:

Min nyeste pose, som jeg synes ble utrolig fin!










Den ser bare helt lekker ut!

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 09-07-07, 21:57   #56
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser

Så utrolig flink du er! Ble helt betatt, jeg...

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 22:26   #57
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mine poser

Det er nesten så jeg får lyst på et barn til så jeg får kjøpe pose hos deg
De er så fine!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 22:33   #58
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Mine poser

Kan bare signere damene over meg, posene er utrolig fine. Syns du var flink i NM-tiden da du begynte å sy poser men nå er du helt RÅ!

linka-mor er ikke aktiv  
Gammel 09-08-07, 23:40   #59
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mine poser

Sydd et seat-insert:



__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 10-08-07, 01:09   #60
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Mine poser

Så stillig Seat Insert!
Det var det kuleste jeg har sett i hvertfall! *digger kuer*
Hva står det på Design merket? LilleBo?

lil'c er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no